Hihi Mirell, je bent inderdaad aardig los gegaan zeg Klinkt leuk allemaal! Is het vast voor de kerst of gewoon "zomaar"? Plaats je nog even een foto, ben wel benieuwd! Miffy, stoere schoenen hoor! Julie leeft dus ook op redelijk kleine voet? Mijn jongste is nu 2 (oeps eigenlijk illegaal in het baby en dreumes topic) en heeft nog steeds maar maatje 20. Maar ja, ze is verder ook niet al te groot dus het is wel in verhouding. Ik heb gisteren weer even een bestelling geplaatst bij bornini. Had er nog nooit van gehoord, maar ze hebben allemaal Mexx en Esprit uit de huidige collectie met 50% korting. Dus voor de oudste even wat dingen besteld. Lichtgrijs sweatstof rokje van Esprit, paarse gebreide bolero van Esprit, paars shirtje met opdruk Mexx, en een wit shirtje van Esprit met de merknaam in diamantjes. Ben benieuwd wanneer het binnenkomt!
Lynn ja ik zou ook graag een foto willen zien als je de baby paws binnen heb! ik heb ze toch nog maar niet besteld.. Zat nog te twijfelen.. Maar mischien helpt de foto Ise ow gelukkig heb je een alternatief/reserve doek voor dr! dat scheelt toch weer 40 euro kan je de baby paws voor kopen Mirell heerlijk geshopt zie ik!! ik ben benieuwd!! wel foto laten zien he!! Zo79 ow ik ga eens kijken op die site..
mijn man haalt het vandaag op de winkel zit in schagen dus vanavond lekker passen nou ja ze vind passen niet zo leuk hoor!
leuke dingen geshopt mirell! Ik heb de babypaws-uggs binnen, ze zijn erg leuk, de kleur vind ik ook mooi, het is een beetje een middengrijstoon, maar ik had dus 1 maat groter dan normaal besteld maar ze zijn dus veel te groot, dus moet ze terug sturen voor een maatje kleiner...
lynn, heb je ze al terug gestuurd? sylvia ja inderdaad, dacht ik ook al.. ik moet zwarte babypaws dus kan mooi ipv de doek. mirell, kleertjes al binnen?
ik had een set van bb maar die is me toch achterlijk groot dus die ga ik morgen persoonlijk ruilen voor een mimpi jurk folklore zo heet het model zal ff plaatje zoekken de rest van haar kleertjes was goed. ook vandaag de henm kleertjes binnen gekregen die was ik alweer vergeten
jaaaaaaaaaaa t is binnen hoor! alleen 1 setje moet echt terug gewoon veel te groot dat is met barbera farber helaas vaak zo vanaf maat 92 maar ja pech de legging met stippenshirt ga ik morgen aantrekken dus dan wel een foto
dit is de achterkant van een polo shirtje van mimpi ook de mouwtjes zijn zo mooi afgewerkt met borduursel en mooie knoopjes het is dus geen printje maar echt geborduurd simpel maar toch heel erg mooi
Mirell leuke kleertjes hoor allemaal! barbara farber valt soms ook echt groot! ik heb een jurkje voor Noa maat 68 en daar verzuipt ze nu nog steeds in.. Jij bent wel meer van het stoere he? leuk hoor! Ik heb voor Luna ook vaak stoere kleertjes maar kan gerust ook in een jurkje..
ja stoer vind ik geweldig is ook meer mijn eigen kleding keuze. strakke skinny hoge laarsen tuniek leer jasje maar tuttig mag ook wel eens hoor maar wel dan met iets stoers afmaken. dat ze baby was droeg ik iets meer tuttig omdat ze vanaf 86 92 iets meer stoere kleding hebben. maar mimpi vind ik echt leuk merk het is stoer en meisjesachtig en merk wel dat ze dat nu ook erg leuk vind.ze is gek op diertjes dus af en toe kies ik dan iets wat ik wel zelf ook leuk vind maar met poes erop.
lekker geshopt Mirell, niet alles is mijn smaak maar dat hoeft ook niet, is ook wel leuk om eens wat anders tegen te komen in dit topic @ise: ja ik heb ze al ingepakt in de doos liggen, ze gaan morgen met de post mee, als ik nu een foto maak krijg je alsnog geen goed beeld van het grijs omdat het avond is en ik dan de flitser moet gebruiken, maar ik heb al gemaild en ik heb ze sowieso dan dinsdag of in ieder geval ergens volgende week binnen.
nee als we inderdaad allemaal dezelfde smaak zouden hebben wat een saai forum zou t worden hier! vind het juist vaak leuk dat de kleding van Amy-Lynn beetje afwijkt van waar mijn vriendinnen van houden dan loopt ze nooit hetzelfde. en voor ons op het forum blijft het leuk om te kijken en te posten. soms vind ik iets onwijs schattig staan bij een kindje maar of ik dat zelf zou kopen.... zo blijft het leuk.
Dames, Weten jullie waar ik een zwarte romper en zwarte sokjes kan kopen? Ik wil dit graag onder z'n kleertjes voor kerst doen maar kan het echt NERGENS vinden. Hema,V&D,C&A, H&M,Name It,Zeeman,Wibra.. allemaal niet