Mirell leuke dingetjes heb je weer gekocht!! en ik vind dat stoere ook erg leuk bij Amy-Lynn staan! Dj momo wat heb je geshopt van lie? Ise ja dat is een 68! valt echt groot he! in de lengte dan want het jurkje valt op/net over dr knietjes.. Terwijl 68 normaal wel goed aanzit.
oa deze http://www.liefwinkel.nl/upload/medfoto/L562402-306_kleur166.jpg en zelfde kleur pyjama met SLAAP! er op. ga mooi wel zeuren om die korting icm kadobon. als ik dat geweten had, had ik die bon bewaard! is toch raar!?
verjaardagsjurk even gepast, en hij is mooi!!! ben er erg blij mee. verder gestreept jottum jurkje onvangen (wilde eigenlijk een gestreepte petit bateau maar vond deze mooier en had al een bijpassende legging )
Djmomo leuk hoor! Wel zonde van je korting! Ise heb die gestreepte jottum die ik voor Luna heb??? En die verjaardagsjurk!! Ik ben echt benieuwd! Wel een foto ergens plaatsen hé!!
sylvia, ik zal een foto plaatsen alvast als ik de zilveren babypaws heb besteld! Totaalplaatje is denk ik leuker
Djomo zou echt wel even die bon bewaren van de lief winkel wand dat is natuurlijk niet eerlijk. volgende keer alles laten afrekenen en dan pas op het laatst kado bon inleveren.
Diddl, gewoon een mail sturen naar Z8! Ik heb 40% van het aankoopbedrag teruggehad omdat het lint pluisde. Die rits mag toch niet zomaar kapot gaan na zo'n korte tijd!
Diddl, ik zou gewoon mailen hoor, echt slecht vind ik! Lynn, ik hoop eigenlijk dat vandaag de postbode bij jou langskomt en je de babypaws uggs brengt
Oh nou ik zou het ook graag willen Ise maar ik denk dat vandaag mijn uggies pas retour zijn aangekomen dus op zijn vroegst zal het dan morgen zijn (hoop ik wel) Enne: heb al sinds vrijdag niet meer geshopt
*geeft een comlimentje aan Lynn* Gisteren heerlijk naar de JG beurs in Utrecht geweest. Heb mezelf streng moeten toespreken, maar geen kleertjes gekocht. Ik wacht nu netjes op de SALE en dan wil ik weer een basisvoorraadje in maat 86 en 92 aanleggen. Vind het altijd heerlijk om te kunnen shoppen op de zolder
Wat goed Lynn!! En Elke, jij je ook al ingehouden.. was de beurs leuk? Ja heerlijk is dat he, shoppen in de voorraadkast.
Ik vond de beurs erg leuk! Heb heel voordelig een abbo afgesloten op Ouders van nu (ben al lid van Kinderen). Heb een zwemtrainer gekocht (nieuw model zwemband). Wat bekers en pakjeshouders van Difrax en verder een hoop papierwerk en gratis spul . Heerlijk een dagje struinen naar koopjes en gadgets... O ja, heb ook speldjes gekocht voor ons mopje (zie topic, wat draagt je dreumes vandaag). Deze bleven ook zitten bij heeeeeeeeeeel weinig haar
had het ook op de lief hyves gezet, om ervaring te delen, en een medewerker van Lief heeft nav mijn bericht contact met me opgenomen. is idd niet goed gegaan in de kassa!
Lynn ik ook al niet meer vanaf vrijdag avond en ik ga het ook echt niet doen hoor stel dat ik alle setjes elke dag wissel kan ze 6 weken elke dag wat anders aan nee het is gewoon afgelopen uit
heb trouwens nog veel te veel wat ze nog nooit heeft aangehad dus morgen weer een nieuwe look hahahha