nee hier echt niets gekocht hoor! en ga t ook echt niet doen in elk geval niet tot deze maand voorbij is. morgen haar setje aan van cleasens heeft ze ook nog nooit aangehad
tja is een beetje moeilijk. Lisa is maar net ietsjes ouder, maar de mijne is nogal een lilliputter. Ze heeft shirtjes maat 86 maar broekjes en rokjes veelal 80. 86 kan soms al, weet niet hoe de WE valt???
Lisa is best lang en heel slank. Shirtjes heeft ze echt 92 maar rokjes ook nog 86. Denk dat ie voor jou meisje dan nog te groot is want bij Lisa moet ik die broek al een randje omslaan (dat staat wel leuk dus geeft niet).
Hoi meiden, ik ben al een hele tijd op zoek naar een stoer kort jeansbroekje voor m'n dochter, hebben jullie enig idee waar ik die kan vinden? (maat 74/80/86) Ik zoek er een van alleen jeans, zonder kleurtjes erop... Beetje lastig... Alvast bedankt!
Bekijk bijlage 107878 de babypuggs meiden het grijs is toch wel redelijk donker, maar niet echt heel donker, het zit tussen middengrijs en heel donkergrijs in.
Hebben we toch nog een beetje dezelfde smaak @dissapointed: stoer kereltje hoor! staat erg leuk, enne spammen mag hoor, je moet tenslotte je aankopen showen!
Lynn, balen joh! Puck trekt alles zonder veters uit... Dus nu weet ik waar ik op moet letten bij het schoentjes kopen Begint Lynn al te stappen? Ik wacht nog eventjes met shoppen op 40 liefst 50% korting. Ze heeft helemaal niks nodig, dus het is puur om de zoldervoorraad te spekken
Ja wel een beetje balen...tot nu toe krijgt ze babypaws model cindy en boumy's n iet uit, de rest dus wel, deze en ook dat sichte model van de babypaws(daar zit een groot klitteband op en ze heeft dus door dat ze daar aan moet trekken en dus heb ik die hier ook voor piets snot liggen ) Nou ja deze winterboots zijn wel lekker voor in de auto of als we op visite gaan, denk dat ze ze dan wel redelijk laat zitten...hoop ik althans Danique stapt rond tafel/bank en achter poppenwagen en stoel.