Shop-aholic topic deel 2

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Sisa, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    noppies vind ik meestal klein vallen...

kate mack had ik van alles van. Van de zomer had ik bare foot ballerina met een prachtige zomerhoed.
    monstersale is meestal hier:
    Majesteitjes * exclusieve kinderkleding * - outlet - merkkleding - aanbieding - Jottum|Kate Mack|Archimede|Armani|Bonnie Jean|Burberry|Microbe|Monnalisa|Early Days
    Ik zie dat ze nu niks hebben maar zet hem bij je favorieten want van de zomer hadden ze heel veel.

maar ik haal ook veel van kate mack uit hong kong. Stuk goedkoper. Vaak via ebay bijvoorbeeld:
    vivima2009 items - Get great deals on kate mack, Clothing, Shoes Accessories items on eBay.com! geen geld he?

hier een foto van mijn dochter met kate mack

2. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    en nog een klassieker ;)

3. sylvia111

sylvia111 Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.983
    0
    0
    Dat eerste setje heb ik ook!! alleen die bloemen worden zo snel weer plat..
    Ik ga ff naar de links kijken:D

4. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
  5. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    op dit jurkje ben ik ook gek... ik ga hem denk ik binnenkort weg doen want hij wordt te klein. Maar vind het wel heel jammer...

6. sunshine1976

sunshine1976 Fanatiek lid

14 sep 2009
    1.131
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ohhhh die is schattig zeg!!! zo lief!

7. sunshine1976

sunshine1976 Fanatiek lid

14 sep 2009
    1.131
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oohh nee nu heb ik ook ebay ontdekt. Kende het natuurlijk al wel maar begaf me eigenlijk alleen op marktplaats.

8. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    monsterverkoop is verkoop van samples, oftwel kledingstukken die zijn gemaakt om aan de mogelijke kopers van winkels te laten zien. Die samples zijn er alleen in bepaalde maten en zijn er ook niet altijd, en er zijn er inderdaad altijd maar een paar van.
    De monsters van oilily zijn er nu bijv. in maat 80, voor mij dus ideaal want danique zit in 74/80
    kijk maar eens op www.olliwood.nl dan kan je op monesterverkoop klikken en dan kan je rechtbovenin zien in welke maten ze zijn.

ik heb er nu al best veel gekocht

9. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    haha ebay was mijn verslaving voor marktplaats eigelijk. Ik vind het zoveel schelen. Ik heb nog een tijdje jurkjes doorverkocht. Met een klein beetje winst zodat ik mijn jurkjes dan gratis had. Maar ik vond het te veel werk worden.

10. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    debby wat een leuke foto's en wat een mooi meisje is je dochter!

11. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    dank je wel... maar dat was al weer van de zomer. Ze is al weer zoveel gegroeid en dan vooral haar haar.
    Dit is een recente foto in haar nieuwe (veel te dure ;)) cake walk jurkje...

maar eeh... ik wil niet de enige zijn die spamt hoor... ben ook benieuwd naar jullie favo outfits...

12. sylvia111

sylvia111 Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.983
    0
    0
    Debby dat cake walk jurkje is echt super!! en idd een mooi meisje heb je!

13. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    kinderkleding bij Olliewood Bfarber jas 1010272alle categorien

Tja... wat moet ik nog zeggen?
    Dit is haar v... v..... v....-de jas. Nee, krijg het inderdaad niet over mijn lippen :):D
    Maar ja, de 2 manteltjes zijn te koud voor de échte winter, de poncho ook en die tel ik niet mee en die jottumjas, kreeg zowat benauwd toen ik haar vanmiddag zag ravotten buiten bij het kdv in die dure jas!
    Dus net op mp gespeurd maar niks naar mijn smaak gevonden en dus deze besteld. Grijs staat prachtig bij haar blauwe kijkertjes dus vandaar, deze is het geworden. En past ook nog eens perfect bij de roze set wantjes, muts enz. van babybarb dus het is weer een echte win-win-situatie... toch?!

Geloof dat ik bij de modjes een ban ga aanvragen. Stukken goedkoper :D

14. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    nou ik overtref je hoor...Danique heeft 2 najaars/winterjassen (zara en h&m) in maat 74, 1 dik vest van z8 voor naar buiten in maat 80 maar die past ze nu al, en 2 jottum winterjassen in maat 80 en 1 in 86 (dezelfde die ze ook in 80 heeft omdat ik niet weet hoe hard ze groeit) en dan nog een oilily winterjas in maat 80

dus dat zijn 6 winterjassen
    en 1 dik vest

15. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Oh gelukkig :D dan hoef ik me niet te schamen en kan ik er nog wel een jasje bij kopen, mocht ik er toevallig tegenaan lopen :D:D:D

16. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    o jee zoveel winterjassen heb ik (nog) niet.
    Maar waarom nu al een winterjas in maat 86?
    Als mijn meisje niet meer in haar benneton (maat 82) jas past kan ik dan toch alsnog een nieuwe kopen en misschien is het dan wel uitverkoop...
    En ach ik denk toch niet dat ze binnen die paar maanden weer een maat gaat groeien...

17. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    de drie jottum jassen (2 x 80 en 1 x 86) had ik al voor 50% korting (was van vorige winter collectie) en die 86 hangt hier nog nieuw met kaartje in de kast, mocht ze hem helemaal niet nodig hebben kan ik hem prima weer op mp zetten, want dan is ie nog nieuw...

18. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Lynn hoe groot is jouw meisje? Ik heb ook een jottumjas (gewatteerd met die roosjes van nieuwe collectie) maar zij heeft maat 80 en die is écht heel ruim. In maat 86 moest ik haar echt zoeken namelijk!
    Het is wel een ukkie hier, 9,8kg en net 80cm.
    Ben benieuwd naar de babybarb-jas, die heb ik wel in 86 besteld maar hoop niet dat ie al te groot uitvalt anders kan ze hem nog niet aan.

19. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    Ik heb best veel van jottum en de ene 80 is de andere niet, ik heb bijv. 2 rokjes, beide uit dezelfde collectie maar 1tje is echt veel groter dan de andere...die winterjassen van vorige collectie vond ik niet zo ruim vallen. Maat 86 moet ze nu idd nog in zwemmen maar ik weet natuurlijk nu niet of ze over 4-5 maanden (als het nog koud is) de maat 80 nog aan kan. En denk het wel maar voor de zekerheid heb ik dus toch een 86 bijgekocht...deze jas was nml. echt zo weg, heb ze in aug. al gekocht....
    En net wat jij zegt, je kunt het zo moeilijk inschatten he? dus ik heb maar voor safe gkozen en 2 x dezelfde jas in 2 verschillende maken, ik vond die jas zo mooi...Ise heeft hem ook trouwens.

Oja en bampidano ook zoiets, ik had 2 broekjes van vorige collectie 74 en 80, nou ze kan ze allebei aan maar die 74 was al aan de krappe kant, dus toen ik de 2 rokjes van dat merk (deze collectie) ging bestellen, dacht ik: nou ik neem wel 80 want dat merk valt zo klein. Zijn die rokjes weer veel te groot ;)

20. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    Oja hoe groot ze nu is? Geen idee, maar ze heeft in verhouding een vrij lange rug en kortere beentje, dus boven draagt ze al regelmatig 80 en onder gewoon 74
    Ze is al wel over de 10 kilo trouwens, volgende week CB dus dan meten ze haar weer.

Deel Deze Pagina