Hartstikke bedankt, ik zie dat alles er nog is dus ik ben alweer blij. Hoor wel van je hoe of wat met betalen, nogmaals dank je wel hoor!
Nee ik kan alles nog bestellen, dat houd niet in dat het er nog is, soms klopt hun voorraad niet op de website omdat ze ook verkoop vanuit het magazijn doen waar je het afhaalt.. en aangezien een heleboel meiden hetzelfde jurkje e.d hebben kan het best zijn dat er bijv maar 2 leverbaar zijn van de 7 bestelde daarom even de bevestiging morgen afwachten!
Uhh ben behoorlijk gaar nu haha, vriendlief schrok zich net rot.. voor ruim 800 euro in winkelwagentje
QUOTE=Ikbenhetmaar;9204568]geregeld![/QUOTE] THNX! Bedenk me net dat het vestje dan ook beter in 92 kan dan... als het nog lukt wil je die dan ook 92 doen ipv 86? Super dat je dit voor ons doet iig! Slaap lekker allemaal!
THNX! Bedenk me net dat het vestje dan ook beter in 92 kan dan... als het nog lukt wil je die dan ook 92 doen ipv 86? Super dat je dit voor ons doet iig! Slaap lekker allemaal![/QUOTE] Ja kan nog net