Ik heb MP vorige week volgezet met kleertjes van maat 56 - 98 voor zowel jongens als meisjes, al is er wel een deel nu van verkocht, vooral de merkkleertjes. Heb hier bij 'te koop' ook een link naar mijn advertenties staan.
*ik ben er over een uurtje weer, pb me even je emailadres en ik mail je vanavond (laat) het totaal bedrag door. Ga nu even exact kijken wat voor wie leverbaar is, maar aan het totaalbedrag van de bestelling te zien is het zo goed als allemaal leverbaar!
Ohhh Yeah!!!! Kwam even tussen t werken door spieken of er al wat duidelijk was.. Ik doe je middels een PB mijn email naar je!
@ lynn, Ik heb je rokje in mt 74 en het bolerotje 80 van de Bakkaboe. Het rokje was de laatste. Hij oogt ruim, dus verwacht dat je meisje er rond de zomer wel in kan. Ik stuur je even een PB
Aaah jammer dat ik het gemist heb! Ik ben opzoek naar een leuk jurkje ( maat 68 ), als kraamkado. Nou ja, volgende keer beter.
Ik doe vanavond de rest, zie nu al scheel van al die getalletjes haha! Ben pas na 21.00 er weer hoor, denk eerder pas tegen 22.00
van alles wat ik had doorgegeven dat het besteld kon worden zijn er maar 3 artikelen niet leverbaar!! Dus dat is mooi! Ben er vanavond weer, moet nu echt weg
Mirell, ze is nu 75 cm en 9,5 kilo. Draagt dus nu vooral 80. Maar voor jurkjes voorjaar/zomer kan het denk ik wel 86 zijn,........ligt een beetje aan hoe het valt!
Met dank aan Miekje1979!!! Heb zojuist rokje streep/stip en bolero stip van bakkaboe geshopt...nou ja Miekje heeft hem voor mij geshopt!!!