shop-aholic toppic deel 3

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door mirell, 9 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. shannen

shannen Fanatiek lid

13 okt 2005
    1.410
    0
    0
    Koffieleuk, dat heb ik dus ook, daarom wil ik ze ook in de winkel passen.

2. zo79

zo79 Fanatiek lid

27 nov 2007
    3.925
    0
    36
    @Miekje, het spijkerrokje is van Retour toch? Ik vind het altijd redelijk smal vallen dus ik denk dat maat 2 wel goed moet zijn. Mijn dochter draagt ook maat 2 van Retour (heeft maat 86/92)

@Shannen, gaaf! Ik ga eens kijken voor de zilveren denk ik. Al vrees ik dat het niet gaat werken voor mijn jongste..die heeft hele smalle voetjes dus ik denk dat het te breed gaat worden voor haar aan de zij- en achterkant. Maar kan het altijd proberen. Replay sandaaltjes zijn ook altijd best leuk geprijst vind ik!

3. ontzettendtrotsemama

ontzettendtrotsemama Fanatiek lid

7 aug 2009
    2.204
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ mineke, dat doen ze hier in de buurt bij brouwersmode ook! Ideaal he? Ik vind dat zon leuk (en vooral betaalbaar) merk!

Hier nog steeds een shopstop. O nee, heb gister nog eea bij de v&d gehaald. rode en blauwe shirtje met witte hartjes, rode legging, blauw/wit gestreepte legging. Maarja had ok via mp weer wat verkocht dus mocht weer van mezelf ;).
    Verder deze maand dus een shopstop, moet alleen nodig nieuwe schoenen voor mn oudste.. toch maar es kijken volgende week. Kreeg ook weer een kortingsbon van 10 euro bij schuurman schoenen.

O ja voor de meiden die via kleertejs.com willen bstellen, er is weer een nieuwe shopze code :)!

4. shannen

shannen Fanatiek lid

13 okt 2005
    1.410
    0
    0
    Deze van de week nog gekocht,

5. shannen

shannen Fanatiek lid

13 okt 2005
    1.410
    0
    0
    Zo7

Idd zeker leuke prijsjes..

otm ja ik wil vandaag nog wat gaan bestellen bij kleertjes.com wat is de code??

6. ontzettendtrotsemama

7 aug 2009
    2.204
    0
    0
    NULL
    NULL
    @shannen (en de rest die de code wil gebruiken ;)) de code is tntx1002.

7. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    pfff heb ik net eergisteren besteld bij kleertjes.com...

8. shannen

shannen Fanatiek lid

13 okt 2005
    1.410
    0
    0
    OTM dankjewel!!

9. ontzettendtrotsemama

7 aug 2009
    2.204
    0
    0
    NULL
    NULL
    @lynn, troost je, de code was pas vanaf 10/02. Hij lag hier gister in de bus. Wel een goeie reden om nog wat te bestellen ;)!

Hier nog steeds in dubio over het BFC jurkje en het doerak setje (shirtje met rokje)... Moet trotseman nog weten te overtuigen..

Verder heb ik (voor mezelf) bedacht dat ik nu koop, wat ze ook zeer binnenkort kunnen dragen. Dus nog geen hoogzomer spul. Hier begint de uitverkoop begin juli dus dan heb ik nog tijd genoeg om hoogzomerspul te kopen....
    Maar wat als we toch een warme voorzomer krijgen.... zucht ik vind het zo moeilijk een halfjaar vooruit te moeten denken haha never mind, vergeet mijn geraaskal maar weer ;) haha

10. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Ik ook ;) en baal ook nog van mijn bestelling.
    Koop ik in de winkel een donkerblauwe jottum bolero maat 92 met écht heel lange mouwen, kan zo door voor 98. Dus koop ik een andere bolero van jottum in het wit bij kleertjes.com. óók maat 92, zijn die mouwen 4cm korter! :( hoe kan nou zoiets?!
    Maar ja, bij die bestelling zat ook een mooie witte jeans, een blauw/wit gestreept jurkje en nog een legging van bonnie doon.
    En alles past weer bij mijn aankopen van eerder deze week dus ik ben weer blij haha.

11. Koffieleut

Koffieleut Niet meer actief

Weet jij in welke winkels ze verkocht worden of waar ik deze info kan vinden?
    Die andere schoenen die je gekocht hebt vind ik ook heel leuk, waar heb je die vandaan als ik vragen mag?

12. Mispoes

Mispoes Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.821
    1
    0
    Nabij Eindhoven
    Wat een coole sandaaltjes van replay! In het zilver wil ik ze ook wel hebben. Eens even overleggen met Mispoes-man. maar wil ze idd wel eerst real-life passen.

13. 19linda85

19linda85 Actief lid

23 feb 2010
    205
    0
    0

Nou ik dus ook, een spijkerbroekje voor mijn zoontje en kortingsartikelen voor een zwangere vriendin, komt de dag erna dat boekje in de bus... :(

14. shannen

shannen Fanatiek lid

13 okt 2005
    1.410
    0
    0
    koffieleut, ik heb ze dus ook alleen nog maar online gezien.
    Ik hoop dat ze bij ons bij schuurman schoenen krijgen of bij pico mode. Dus wacht nog ff af die andere schoenen heb ik tip too gekocht. Ze zijn van le qoc sportif.

15. Koffieleut

Aha ik kon ze al niet echt online vinden...
    Hopelijk komen de replay's snel in de winkels :)

16. shannen

shannen Fanatiek lid

13 okt 2005
    1.410
    0
    0
    Koffieleut bij kleertjes.com zijn ze wel online en ik geloof ook al bij omoda.nl

17. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

Ik heb die replay sandaaltjes bij Nelson gezien, ook in het roze

18. Koffieleut

Ja de replays he. Maar bedoelde eigenlijk de le coq sportif schoenen... die vind ik niet online...

19. shannen

shannen Fanatiek lid

13 okt 2005
    1.410
    0
    0
    Koffieleut, nee die heb ik ook nog nergens online gezien.

20. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Hallo!!

Ik mail iedereen morgen hoor! Ben net pas thuis, had een feestje, en ben nu echt heel erg moe, kunnen jullie nog een dagje wachten??

Deel Deze Pagina