Sweetlakecity, ik heb gekeken maar alles van Claesens die maat was uitverkocht! Was sowieso een domper, want waar ik voor ging (Vingino) was niet 40% korting. Beetje jammer! Net maar even wat van Bakkaboe voor de jongste gehaald bij Tuunte.
o jammer was er al bang voor. Kon t hier ook al niet vinden. Nouja pech. Wie weet online nog iets toevalligs...
Zal ook voor je kijken vanavond, ben zelf nog op zoek naar een boxpakje van Claesens, rood met stipjes.
o te gek. Alleen 5 euro verzenden. Hmmm... vind t toch zonde he dan weer zoveel verzenden. aggrrr lastig.
HE BAH!!1 Mag ik even klagen... overal sale, olliewood start ook met sale, en nu staat natuurlijk onze bruiloft voor de deur en kan deze maand echt niks shoppen He bah ik heb zo zin om wat te shoppen voor Daantje Heb voor mezelf wel geshopt, een veel te duur jurkje, maar goed die wilde ik al een maand hebben! Bekijk bijlage 153855 en heb vandaag de ringen opgehaald (ze zijn zo mooi!!) en Wat ander spul nog voor de bruiloft, pareloorbellen, ringkussen, lakjes voor de manicure, mooi ondergoed...
ooo my !! wat is die GAAAAAF!!! Was die van Steps?? WOWWWWWWWW!!!!! Ik heb trouwens naf naf gevonden Girls tops - Jongens, meisjes en baby kleding? Kleertjesvoordelig.nl!
was bij mij ook hoor! die kiezeltje jurken vond ik al geweldig en nu waren ze met 45% korting tja dan is het nog leuk. en heb maat 98/104 dus volgend jaar kan ze ze ook nog aan ennn geld uitgeven........op het moment koop ik zelf veel te veel kleding. hahahha alles is te groot dus het mag
doe je goed!! bij mij staat het ook op een aparte rekening en laat ik het ook altijd op staan maar wij vangen niet maandelijks belasting voor ons huis maar 1 keer per jaar en dat loopt echt op errug fijn
iemand deze zomer bij billy en lilly gekocht? Morgen komt er een nieuwsbrief met kortingen. Ben benieuwd. Vind het een mooi merk namelijk. Ik zoek een wit betaalbaar rokje. Ze draagt nu 86/92 van hun van vorig jaar. Vond ik echt groot vallen. Vraag me af hoe het rokje valt dit jaar
tja manlief die beslist. ahhahaaaa maar hij heeft gelijk. We kregen vorig jaar ook een kdv afrekening. Had iets teveel verdiend. Maar wij krijgen altijd maandelijks terug. Blijkbaar te weinig. Vind het wel even opeens leuk spaarbedrag.
iedereen die vingino koopt mag het maar op 1 datum in de uitverkoop doen daar heeft vingino regels voor.
Leuke kleertjes op deze site en zeker niet duur, maar heb al meer dan genoeg gekocht deze week. Heb nog 3 curverboxen met nieuwe kleertjes staan voor komende winter/zomer
hihi tnx! ja hij is van steps, en ik zag nog veel meer mooie jurkjes hangen...maar deze vond ik wel het mooist! Mirell heb jij die kiezeltje jurken al binnen? hoe vallen ze qua maat?
Hier ook wel Billy en Lilly (hoe kan het ook anders ). Laatste tijd wat minder. Ze zijn zo laat met hun collecties. Wat ik nu heb in maat 86/92 is idd ook nog erg groot. De leggings vind ik wat klein vallen. Het is wel echt een kwalitatief goed merk. Het blijft zo netjes in de was.
oja en deze...ik vind hem zooo leuk 4FunkyFlavours Jurk La Vie Sauvage Long Tall Sally | Jijwel.nl kinderkleding madeliefke> vind ik ook. Kleine legging is het. Maar de romper zit ook echt zo goed!
Ja klopt, in de winkel stond een bordje dat ze vanaf 1 juni Vingino met korting mochten verkopen. Sweetlakecity, 5 euro verzendkosten is wel heel veel!
SLC, Dochterlief en ik winkelen vaak samen en lopen dan ook beide rond om te kijken of we iets leuks zien. Als Tess dan iets leuks ziet roept ze me en dan kijken we samen of ik het ook leuk vind en of haar maat er is. Ze past dan even en we betalen Ook als ik online shop laat ik haar de plaatjes zien van wat ik op het oog heb en vraag of ze het mooi vind. Vind ze het wel dan bestel ik het en vind ze het niet dan bestel ik het niet