hihi lekker divaatje. Hier zegt ze soms ook, nee mama niet passen. Of nee deze niet stom. Agrrrrrggrrrr.
Haha nee niet min trouwjurk maar mocht ik later op de avond de lange jurk zat zijn, trek ik deze aan... Duus ja: voor mezelf vind ik sommige dingen wel duur ja, ik kocht wel dure kleding voor mezelf voordat danique er was maar nu geef ik dat geld liever aan haar uit...heel soms dus maar voor mezelf...
maar t is een superjurkje vind m erg leuk heb eind september een bruiloft maar dacht dat ze pas vanaf de 26e verkrijgbaar waren
Grappig he dat ze al zo jong zo'n eigen mening hebben. Het eerste wat Tess zegt als ze 's ochtends wakker wordt is ' wat zal ik vandaag eens aantrekken??'
lynn zo ruim afgelopen winter de kiezeltje spullen vielen dat was toen maat 86/92 heb nu alledrie maat 98/104 en ze zitten alle3 prima maar kunnen volgend jaar zomer ook nog aan. zal ik ff foto maken
mirell> gaan je kiezeltje winter outfits weg? Verkoop je ze......hint hint. Steps - SummerCollection2011-NL - Powered By Publitas aahhh zie je jezelf al lopen! WOW! Super mooi is die jurk.
nou lynn dat ben ik echt afgeleerd hoor!! ik wil zelluf ook mooie dingen koop me suf en voel me goed in leuke kleding. dus waarom niet
oja..heel gaaf! Ik vind die linker het leukst daarna de middelste en de rechter zou mijn dochter niet staan. Ben benieuwd naar je pas foto's. hihi
ik had 2 bikinis thuis en stond ze te passen eerst de lichte daarna de bruine en Amy-lynn zei meteen neej die mama en wees naar de lichte zo schattig
nou die zijn zooo ruim die heeft ze niet gedragen en denk dat ze nu nog te ruim zijn denk dat ze die pas past bij 4 jaar:x
mirell> thanx ik zat al te kijken bij een site waar kind hem aan had. EN dacht zo die valt breed. Zonde van t geld dus Hoe valt Doerak van deze zomer?
leuke jurkjes!! Maar wat denk je Mirell, passen ze haar nu al? Want ik had ook een jurkje van kiezeltje op het oog maar vind die maat zo groot? 98/104 bedoel ik
@Mirell: ja klopt er stond bij vanaf 26 mei maar was vandaag de ringen ophalen, is naast de steps, die juwelier, dus dacht, loop even binnen misschien zijn ze er al, en ja hoor, ze waren ze net aan het uitpakken en had mazzel want heb begrepen dat er al een boel waren gereserveerd!! Pas maat 36 trouwens haha, 38 was te groot bij mijn boobies haha. @SLC: ja nou ik heb nu al zin om het jurkje te gaan dragen zeg, hihi...
mirell> je kiezel spullen wel. Maar doerak zomer nu. Zag een rokje wit met blauwe blokjestof er onder. Vraag me af hoe dat valt.