Zal zo even foto's maken en proberen te plaatsen Dit is in ieder geval de jurk van BF: Barbara Farber Twee/driedelige 23101704BL - Detailgegevens van Kinderkleding, babykleding en feestkleding online Krijg het plaatje hier niet. Zal daar straks ook wel even een foto van maken. Haha ik zat trouwens te denken om vandaag ook naar R'dam te gaan, maar het is toch Oud Beijerland geworden.
Oh grappig oud beijerland! Oh dan was je dus ook bij vdven daar, hadden ze daar ook die stippenbolero en stippenrokje in blauw? Die set die Miekje liet zien een paar dagen geleden? Oh en waar verkopen ze BF dan in Oudbeijerland? Hebben ze daar nog meer leuke kinderkleding winkels eigenlijk? vertelvertel
Lynn en Ise ik vond het vandaag ook erg gezellig!! en de dochter van Ise heeft dr knappe looks van dr mama! Ik vond het ook voor herhaling vatbaar. Ise dochter en Noa hebben inderdaad wel wat van elkaar weg he! het haar zeker! Ow Diddle ik vond het leuk om jou en je meiden in het echt te zien! Vind het altijd leuk om iemand achter een naam te zien.
Ik vond het ook heel leuk jullie even gezien te hebben, was wel toevallig Ik heb niet zoveel bijzonders geshopt hoor (helaas) Zal zo wel een foto plaatsen. @ Zo79, erg leuk dat BF jurkje. Hadden we jou dus ook bijna tegen kunnen komen Ik heb nog nooit in Oud-Beijerland geshopt eigenlijk, hebben ze daar leuke winkels dan?
Voornamelijk wat bolero's geshopt (Zara en roze van mexx) Verder jurkje en broekje voor Lot en roze spijkerjasje (voor erbij) voor Lisa.
diddl, ineens begon Lynn te roepen weten jullie wie dat is!!Diddl!! Haha, op de een of andere manier sla je die nicknames op want wist direct dat ze jou bedoelde..
Ja ik vind Oud Beijerland erg leuk. Ze hebben Van de Ven dan. Lynn, ik heb daar niet die bolero's en rokjes gezien nee, jammer genoeg! En verder Voorwinden (Burberry, Bengh, Bomba, Beebielove, Vingino, Retour enzo), Bas Hollaar (Esprit, Barbara Farber, Scapa, wel allemaal vanaf 92), Rody Kindermode (Mim Pi, Vingino, Retour, Lief, S&D Le Chic kleine maatjes t/m 86) en Vanilly (onder andere Doerak). Ik vind het altijd erg leuk shoppen daar! Kom er ook wel regelmatig, ze hebben veel winkels in een relatief klein dorpje. Ze hebben trouwens ook leuke kinderschoenenwinkels.
Grappig, ik moest even achter Lisa aan dus zag het toen pas Oeps heb ik je witte boleros weggeshopt, sorry Was ik net op tijd dus
Oke, poging tot de foto's. Kreeg niet alles tegelijk op de foto dus even apart. Jurk van Persival: Bekijk bijlage 129613