shop-aholic toppic deel 3

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door mirell, 9 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    @slc: doerak zomer collectie valt mooi op maat.

2. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

ken je deze?

Doerak Girls rok | kleertjes.com

ik twijfel...want van z8 zijn de jurkjes van stof wel goed met 92 en ze heeft van spijkerrokjes nog wel 80/86.

3. Sweetlakecity

balen server kleertjes.com ligt eruit!!

4. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    vannacht tijdens het voeden even de uitverkoop bij olliewood bekeken... en dit jurkje gekocht ;)

5. Sweetlakecity

debby> leuk leuk! Leuke site! :)
    Misschien slecht maar me dochter kijkt alleen tv nu met de pokjes dus ik zit maar te shoppen en te zoeken. Schaam...
    Straks maar even t havermout in en ik douchen.

6. silvana81

silvana81 Fanatiek lid

12 feb 2007
    2.777
    17
    38
    administratie
    Diemen
    Gister bij Prenatal de babydoos opgehaald, stelde echt niets voor er zat o.a. een tijdschrift in van de Party van 8 Febr.
    maargoed, we waren dus bij Prenatal en ik zag een jurkje en legging van NOPPIES (links) en mijn man een jurkje van MEXX (midden). en van de week een jurkje van Claessens (rechts) helaas te klein besteld.

7. Sweetlakecity

oo zonde dat zwarte jurkje. En nu terug sturen?

Oke ik ben er klaar mee.
    Ik bestel NIETS meer!!
    Ik heb me even laten gaan gewoon door de stress van de vakantie en de pokken. ja ik beken ik heb een gat in me hand.

Cakewalk jurk - Jurken -3cw62
    met legging
    Cakewalk maillot - Maillots -3cw524

name it wit vestje. Vreemd...zie hem dus niet meer staan...
    Was blijkbaar de laatste daar.

en de blauwe jurk is ook al weg.
    Dan maar hier vanaf.
    http://www.google.nl/url?source=imgres&ct=img&q=http://www.jurken-online.com/jurken/cakewalk-jurk-blauwwitrood.jpg&sa=X&ei=9Q3eTaasKcHoOcb8zOoJ&ved=0CAQQ8wc&usg=AFQjCNEk0n8KZSfToErs0DENHWCTECIHDA

Misschien vreemd van olliewood maar nu ik wat besteld heb zie ik opeens meer kleding in de sale en gewoon staan? Of ik ben gewoon :-s

8. Miekje1979

Miekje1979 Fanatiek lid

23 aug 2010
    4.266
    2
    38
    NULL
    NULL
    hier ook geshopt!! de drang niet kunnen weerstaan van de sale.
    1 nieuwe vingino mt 3 voor het najaar en voor onze kleine man een vest voor de winter en shirtje molo

9. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.828
    4.201
    113
    mocht iemand dit mim-pi jurkje in maat 92 vinden in de sale hoor ik het graag. Hij is overal uitverkocht volgens mij

10. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Wij zijn vanmorgen even naar huppeldepup geweest.
    Ik had eind maart voor onze vakantie al 3 paar goedkope schoentjes voor Tess gekocht ( 40 euro per paar) maar was er eigenlijk niet echt tevreden over.
    Ze zitten gewoon net niet helemaal goed doordat ze een heel smal voetje heeft.
    Vanmorgen dus naar huppeldepup (heeft ook een website, maar die ligt er ff uit) geweest, de voeten op alle mogelijke manieren op laten meten en geslaagd voor 2 paar hele leuke schoentjes.
    Een wit met zilver en een bandje met een bloemetje erop van petitshoes en roze balerina's met voetbandje van het merk Giga.

Voor mezelf ook nog 3 paar geshopt.. en nu staat er weer 580 euro minder op de bankrekening :)

11. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    ja klopt hoor!
    hij was al na de pre-sail nergens meer te krijgen
    1 voordeel voor jou mischien
    de jurk valt echt als een maat 98/104

is je zin er nu wat vanaf:)

12. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    agh meid lekker he shoppen.......
    en soms zo goed voor je humeur:)
    word er altijd blij van en johhh die bankrekening t zijn maar cijfertjes he!
    en een paar briefjes om je voeten heen staat niet leuk hoor!
    veel plezier met je shoes

13. zo79

zo79 Fanatiek lid

27 nov 2007
    3.925
    0
    36
    Hihi veel meiden weer los gegaan met de sale zie ik. Ik had ook het vaste voornemen om nog wat dingetjes te kopen, maar heb me nog aardig ingehouden. Heb gisteren alleen een Mim Pi setje voor mijn oudste besteld. Een grijs rokje met witte stippen:

Mim-Pi rok | kleertjes.com

En het bijpassende topje:

Mim-Pi singlet | kleertjes.com

Verder heb ik nog wel meer dingen op het oog, maar ik twijfel nog. Heb eigenlijk al zooo ontzettend veel. Er hangen nog steeds dingen in hun kasten die ze nog niet aangehad hebben. Of pas één keer.

Tesske, ik wil nog wel het Barbara Farber jurkje kopen wat jij ook hebt voor je dochtertje, die met het roze lint om het middel. Hoe valt die? Zit te twijfelen tussen twee maten namelijk!

14. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Mijn dochter heeft een 98 en die zit heel mooi, dochterlief heeft normaal gesproken ook 92/98.
    Het is een mooi smal modelletje.

Ik ben geloof ik iets te enthousiast geweest met bestellen van de kleren, had beter 3 dagen kunnen wachten want nu is er sale en ik heb (m.u.v. het bf jurkje) voor alles de volle pond betaald :(
    De schoenen van vanmorgen waren ook zonder korting, maar ik denk dat er op zomerschoenen so wie nog nergens korting zit?

15. zo79

zo79 Fanatiek lid

27 nov 2007
    3.925
    0
    36
    Thanks voor je snelle reactie ;) Dan ga ik toch voor de grotere maat. Lastig is dat als ze tussen twee maten inhangen, maar goed, beter nog iets te ruim dan dat ze het maar een keertje aan kan.

Balen zeg dat je net de kortingen mis bent gelopen :( Ben je wel geabonneerd op de nieuwsbrieven van verschillende webshops? Want de meeste kondigen het wel van tevoren aan dus dan kan je er rekening mee houden.

Schoenen heb ik volgens mij nog niet met korting gezien. Ja bij wat webshops, maar ik koop schoenen nooit online (tenzij ze ze eerst hebben kunnen passen in een "echte" winkel).

16. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.828
    4.201
    113
    nee helaas mirell, ik vind em zo leuk dat ik em dan geduldig in de kast laat hangen :D
    maar heb van slc al een linkje gehad waar ik straks ff achteraan ga.

Ik word zowieso niet goed van die maten. Kreeg van de week een bestelling van kleertjes.com binnen (domme ik, ook voor de volle pond, zelfs geen code gebruikt) en daar zaten twee shirt bij van BF, allebei 92. De ene is gewone bijna 2 cm langer dan de andere en de mouwen zijn ook veel langer

17. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.828
    4.201
    113
    helaas tess.... ook op schoenen zag ik gister al volop korting in de stad

18. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Potverdikkie... deze winkel had volgens mij (nog) nergens korting op.
    Het ene paar was 99,99 en het andere paar 84,95 ...zal je net zien dat ik volgende week een kaartje door de brievenbus krijg dat ze sale hebben met 30% korting ofzo.

Ik pies er altijd naast haha, laatst voor mezelf ook een heel leuke blazer gekocht voor 99,95 en 4 dagen later belt een vriendinnetje me op dat ze dezelfde had gekocht voor 49,95 :x

19. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.828
    4.201
    113
    Balen is dat zeg, is ook wat voor mij.
    Ik kocht in februari een nieuw nespresso apparaat voor 269, 3 weken later was ie 179 p,dat er een nieuw model uit kwam :x Kan daar dan ook wel de pest in hebben.

Ik heb trouwens wel het idee dat de sale steeds eerder begint of ligt dat aan mij? Wel slim om het met het vakantiegeld te plannen natuurlijk

Deel Deze Pagina