Ik heb een paar die maat 86 of 92 zijn dus hopelijk kan ze die gewoon aan, aangezien ze nog steeds van onder 74/80 draagt nu...
o danique heeft een smal kontje emma heeft wel korte beentjes maar ze is wel een beetje stevig. Denk rond de 84 cm en 13 kilo. Dus ze moet vaak een maatje groter hebben... (maar dan is het wel weer vaak te lang. Daarom ben ik ook niet zo van de broeken...)
amy-lynn krijgt nooit een maillo aan altijd leggings die draag ik zelf ook in de winter vind maillots zo snel lelijk
@Debby Hier inderdaad ook gewoon leggings in de winter. Maillots heb ik dan overigens ook wel, voor onder de korte en capri broeken, de leggings onder rokjes en jurken. @Mirell, echt al 50% korting?? Beter!! Ik heb hier nog nergens 50% korting gezien (ja een rekje bij Name It), de 30% begint pas net een beetje op gang te komen.
ga morgen maar even bij H&M bestellen met 2 actiecodes (in totaal -15 euro). We gaan in september op vakantie, en Sjaak heeft maar 1 korte broek in maat 80. Hij zit nu al weer een maand of 2 in maat 74, en ik denk dat hij in sept echt heus wel een maatje verder is. Alleen gaan we dan natuurlijk het najaar in.. beetje jammer om dan veel geld aan korte broeken uit te geven..
debby wat een mooie jurken echt super!! die stippenjurk is helemaal gaaf.. Mirell leuke set van je meisje.. Lynn leuk jurkje, Hier ook al zin om wintercollectie te shoppen, en helemaal natuurlijk als we weten wat de tweede wordt kan ik dubbel shoppen..
spannend shannen... ga je met 16 weken geslachtsbepaling doen? ik begin nu wel een beetje in de jongenskleding te komen. Heb al een paar supergave vinginos gezien voor als ie in maat 86 komt maar meidenkleding blijf ik toch leuker vinden... vandaag zag ik jottum jurkjes in maat 62... zucht die zijn echt geweldig!
@debby: danique heeft een smal kontje en ook slanke beentjes, dus ze past maillots vaak wel goed... @Mirell: ach ja anders bewaar ik hem wel voor nog een jaar verder, hij was 25 euro dus nog te doen...
Lynn groot gelijk wand hij is wel superleuk!! ik heb de bruine kiezeljurk op het oog voor najaar en een bruin leer rokje met jasje van giraffe print kiezeltje maar wil het eerst passen omdat het evengoed nog aan de prijs is. ik merk wel dat ik dit seizoon omkom in de jurken terwijl ze heel vaakeen broek aanheeft!!! ik ga in elk geval dit najaar anders shoppen dan afgelopen zomer. je word soms bijna hebberig van alle leuke dingen en als ik zie hoe weinig ze sommige supergafe jurken maar draagt. en veel lange jurken van afgelopen winter kunnen straks met vingino eronderals tuniek. aangezien ze hier nog steeds sommige broekjes maat 86 draagt.
Ja dat is logisch Mirell! Ik ga ook dit najaar rustiger aan doen met shoppen, zorg dat ik wat vingino's heb en een paar rokjes, heb nog blousjes (hoop dat ze die dan nog past) en zorg dat ik wat vestjes heb en dan is het ook wel goed. Misschien 1-2 jurken voor de winter, maar heb haar in de zomer toch vaker een jurk aan dan in de winter, vind de winter broeken, rokjes, maillots, blousjes en vestjes handiger...
ik wil voor het najaar eerst kijken bij een winkel die persival verkoopt. Dan ga ik daar eerst wat basis dingen aanschaffen enzo. En als ik dan nog wat leuks zie in de outlet dan koop ik het ook en voor de nieuwe collectie wacht ik gewoon tot de sale (dat heb ik dit jaar ook gedaan).
en ik dacht dat ik voor nu achterlijk veel broeken had, maar kom er achter dat ik elke keer net aan de week door kom. dus geen rem meer op broeken hier, vh najaar
@ debby, dat ga ik ook doen, eerst wat bakkaboe en persival aanschaffen. En met jottum wacht ik sowieso tot sale. Misschien dat ik 2-3 setjes nieuwe coll. koop van s&d le chic ofzo... @momo:nou kun je dus lekker shoppen!
je hebt gelijk hoor lynn. Ik vind het gewoon te veel schelen voor jottum als je een paar maandjes wacht tot de sale. Als ik deze 2 setjes direct had gekocht was ik 90 euro meer kwijt geweest en dat vind ik ff te veel. Maar je komt best wel veel bij de Van den Ven ofzo zoals die winkel bij jullie heet toch? Kan je me even waarschuwen als de wintercollectie er is? Ik moet er een stukje voor rijden en kom er dus niet dagelijks. Maar als de wintercollectie er is wil ik niet te laat zijn. Dit jaar ging ik volgens mij in januari en toen was er al een gedeelte weg helaas. En anders moet ik het maar nabestellen.
Precies! Die winkel zit hier in de buurt, dus ik kijk er regelmatig even...Je ziet ook, de schappen zijn echt helemaal leeg nu daar, er is niks over van de zomercollectie hoor! Dus je moet er wel als de kippen bij wezen haha. Ik laat het weten hier in het topic als de najaarscollectie binnen komt! Oh en dan nog, dat komt druppelsgewijs binnen bij hun, dus je hebt elke week nieuwe items, voor een maand of 2 lang zo ongeveer...zo was het wel met de zomercollectie tenminste... Nou idd, 1 set 90 euro is toch best een hoop, en dat is voor jottum zelfs nog goedkoop. Ik had die set van kiezeltje, 50% in mijn winkelwagen liggen, bij elkaar was het 80 euro, vond ik toch ook nog wel echt te duur hoor! Dus daarom kwam het me wel uit dat de vorige collectie van kiezeltje zo groot valt dat ik dus het rokje en vestje nu niet heb gekocht, alleen het jurkje, en dat was 25 euro. Dus nog te doen. Koop bij de hema wel een roze legging en vestje erbij! Oh en heb nog een bruine maillot van h&m in 86 liggen die danique nog te groot was afgelopen winter, die kan er ook wel bij denk ik...
Vandaag naar Amsterdam geweest en nieuwe schoenen voor mijn grote zoon gekocht van 4. Meneer heeft maat 31 ( opgemeten en aangemeten), mama lichtelijk in shock. Nouja goed, vandaag toevallig 20% korting, dus het was een lekker middagje. Daarnaast 3 korte broeken voor zl gekocht ( die had ook nog vrij weinig gehad dit jaar), en voor mijn meisje van 1½ nu eens een keer niets gekocht. Ook ik wacht op de grote sale voor volgend jaar. Nu heeft ze niets meer nodig. Zl wel, die stoomt nu door naar broeken 116 en bovenkleding 122.
Leuk Jingels!! Ik heb zojuist een jottum setje besteld, bij olliewood was het iets van 40 of 45 % volgens mij korting, een rokje en een vestje en heb een wit hemdje bij kleertjes.com voor 30% en inwisselen van mijn waardebon én nog de kortingscode gebruikt... bij elkaar nog veel geld, dat wel maar goed heb het setje voor volgende zomer besteld hopelijk komt het goed met de maten...