Leuk jingels!! Nou hier het kiezeltje tuniekje binnen, het past prima dus het kan niet door voor een jurkje. De maillot die ik nog had van h&m past er prefect bij, nu wil ik er een rood of roze rokje bij en een rood of roze shirtje met lange mouwen...denk ik. Vingino luna maat 86 ook binnen, zit goed kan ze nu al aan. He bah nu heb ik weer shop-drang gekregen...
Zo wat zijn jullie allemaal weer aan het shoppen, is ook super verleidelijk met die korting!! Ik zit hier te twijfelen om een paar dingen van s&d le chic te bestellen maar weet iemand hoe dat valt?? Ik heb een leuke jurk gezien voor de jongste en bolero. En voor mijn oudste lange blouse, rok en bolero. Vooral voor de oudste belangrijk om te weten is nogal mollig?? En als je nu bestel bij kleertjes.com kan je dan nog retourneren als het afgeprijsd is??
Bedankt, ik denk dat ik toch maar op internet ga neuzen of er een winkel in de buurt zit waar ze het verkopen ze moet het eigenlijk gewoon passen. Ze is gezegend met mijn bouw helaas. Voor de jongste kan ik het wel wagen past alles!!
Hier vandaag in de winkel wat gekocht!! Ik heb altijd veel roze. I love pink!! Bengh shirt/trui en een bomba vestje, leuk voor op de jeans.
Superleuk Miekje, helemaal mijn smaak! Heb een paar laarsjes voor het najaar gekocht. Waren erg voordelig geprijsd, dus wil het risico qua maat wel nemen: lekker veilig grijs/zwart, past overal bij
Wij hebben net alvast het verjaardagscadeau voor Tess gekocht. Wou niet wachten tot eind augustus want dan is de zomer al voorbij. Ze heeft 'm zelf uitgezocht en is er super blij mee! Vrijdag gaan we bij het tuincentrum even plantjes halen voor in de plantenbakken.
Leuk miekje en madeliefke!! @hier foto van haar kiezeltje tuniekje, heb er zojuist een longsleeve en harembroek van hema bijgekocht, is voor het najaar, zit nu nog wel ietsje ruim. Maar ze kan het dus ook aan met een maillot eronder en dan de harembroek, is warm zat als het weer kouder is geworden... Bekijk bijlage 155356
Leuk Madeliefke!! Lynn, staat danique leuk! Kun je nu toch ook al goed dragen... Ik vind die harembroek leuk... gebruik jij de box nog??? die had ik al heel snel het huis uit!! baal ervan, dat hij weer terug het huis in moet...
Dankje! Nou ik wil het setje wel bewaren voor aug/sept want ik vind het anders zo jammer als ik er tegen die tijd dat het juist goed past, erop uitgekeken ben... Nou de box, nee gebruik hem eigenlijk nooit meer, heel enkele keer als danique echt heel stout is en ik hem als sanctie gebruik maar verder eigenlijk niet. maar ja om hem nu weg te halen doe ik ook niet aangezien we voor een brusje bezig zijn, zul je net zien haal ik hem weg kan ie weer opgezet worden...
Hier wordt de box nog dagelijks gebruikt. Puck gaat er heerlijk een boekje in zitten lezen of speelt met Little People. Kan ik me even snel aankleden of een was ophangen. Zou m nog niet willen missen
Dames, geen idee of iemand t al verteld heeft maar vanaf morgen t/m zaterdag is bij Monsters Outlet in Almere 2 halen 1 betalen...
@Lynn, ik liep vanmiddag langs Limoen en zag dat ze de winkel leeg aan het halen waren...denk dus dat ze er mee stoppen. Echt jammer hoor, vond het een erg leuke winkel! Vanavond ga ik er weer eens even voor zitten en eens even kijken of ik nog wat dingetjes kan vinden. Ga ook eens even online bij Coccinelle snuffelen, kreeg een bon van 10% extra korting. Heb nog wat dingetjes van Tommy Hilfiger op het oog
Hoi Dames, Dat is alweer ff geleden zeg. Hier nu ook een enorme shopdrang met al die kortingen... (zijn niet goed voor me al die nieuwsbrieven) Heb net een paar replay slofjes besteld voor me kleine meid. Zal zo proberen een foto te plaatsen. Verder heb ik wat rondgesnuffeld bij de vd, in de maat die ze mogelijk volgende zomer heeft. Niets gekocht maar alvast wat rondgekeken voor de sale, en er zitten wel wat leuke dingetjes tussen. hier altijd al combi van merk kleding en gewoon hema, hm en vd en blijf dat ook doen. Kleding gaat echt niet lang mee en vind het dan zonde als ik er zoveel geld in gestoken heb. hier ook stiekem aan het wachten op de sale van cocinnele..... Zo79, ik lees 10 EXTRA korting, er is toch nog geen sale? en wil nog 2 vingino''s voor me kleine meid. die broeken zijn zo gaaf en mooi. Ben er alleen nog niet uit welke. Vind het wel lastig met de maten van vingino, de ene keer vallen ze klein, dan weer groot, dan weer goed grrrrr Lynn... spannend bijna 17 juni... alles al geregeld enz?
Ja spannend, heb er zin in en het mag van mij nu wel 17 juni zijn hoor haha! Oh ik heb ook weer wat op mijn verlanglijstje staan, 2 vestjes van jottum, twijfel nog want moet de centjes eigenlijk even bewaren voor de bruiloft, maar ja als ik te lang wacht zijn ze weer weg ben ik bang... Heb de zomerset van jottum voor volgend jaar binnen, die is netjes de box voor volgend jaar in gegaan...
Nog 16 daagjes dan is het alweer zo ver joh. Geniet er van , voor je het weet is het alweer voorbij. hier ook wel wat dingen op verlanglijstje oa. bij kleertjes, en wil zelf ook niet te lang wachten om te voorkomen dat ik straks zonder zit. maar sommige dingen zijn ook met korting nog een beetje heftig qua prijs.
Apart, ik heb niets van ze gehad, ook geen email en op de site zie ik toch echt geen sale, of ben ik nu echt verkeerd aan het kijken