Bepaalde basics en merk dingen V&D nu al 30% korting , ook online. En kortingscode gehad ivm VIPklant. Ik had nu voor 52 euro Voor zoonlief 2 bermuda´s en een shirtje. En voor dochterlief 1 rokje, 1 lange broek en 3 shirtjes. Gaat hier ook in de box voor volgend jaar. Lekker geshopt dus. Ik had ook een mandje bij kleertjes...maar toch nog maar even gewacht tot de volgende kortingsronde ( en dan inderdaad maar hopen dat het niet weg is).
Ik heb gisteren even geshopt bij kinderkleding tekoop. Allemaal 50% korting. Rokje + legging + shirtje BFC voor volgend zomer. Vest BFC kan ze denk ik van 't winter wel aan. 3/4 spijkerbroekje Salty Dog, kan van 't winter mooi met maillot. Rokje van noppies bij hemdje en legging wat ik al had. Jurkje + legging van NONO. Afhankelijk van hoe het valt voor nu of volgend jaar. Opzich heeft ze voor nu wel genoeg dus hoop dat het wat ruim valt. Hier is Danique maar heel weinig gegroeid dus meeste kleertjes in 86 zijn nog (te) ruim. Waarschijnlijk past dat volgend jaar nog wel. Baal alleen dat haar broekje van Eager Beaver net aan past. Ze hadden 'm niet groter en vindt m erg leuk en was maar 12,60. Straks maar verkopen op marktplaats. Danique zit hier nog veel in de box en die blijft ook nog een mooi poosje staan.
He meiden, ik heb een vraag... Wie van jullie heeft wel eens bij Ralph Lauren besteld? Weet iemand hoe de schoentjes vallen van 0-3m? Mijn twins dragen nu 3m van RL, maar ik wil nu iets bestellen zou ik dan ook al 6m kunnen bestellen? 3m zit nu goed, maar ze zijn erg aan het groeien....... De sale is daar nu lekker geprijsd, dus leek me wel wat om daar te bestellen.
Nog even een bestellinkje gedaan bij KKTK. Nu ben ik helemaal klaar . 60% korting met dank aan Deelight! Groene polo Retour Longsleeve Noppies Retour spijkertuniek (mijn favoriet van deze bestelling ) Longsleeve BFC Tuniek van Noppies Zo nu lekker met de kleine meid op de fiets naar de kinderboerderij Red, lekker geshopt meid! Fijn is de site van KKTK he. Het is wel erg op al... Hoe zou dat toch komen MM, kan je helaas niet verder helpen. Geen ervaring met RL Succes!
Leuke dingen gekocht Madeliefke! Spijkertuniekje is idd erg leuk!! @mm7, ik durf niet meer te zeggen hoe de schoentjes van RL vallen. Van wat ik me er nog van herinner vallen ze klein. Voor wat betreft de kleding zou ik als ze nu maat 3 maanden goed passen, inderdaad maat 6 maanden kopen, dan kun je weer even vooruit!
madeliefke: dat spijkertuniekje is inderdaad heel mooi. Retour las ik, verbaasd mij niets. ( ik vind retour mooier dan Vingino )
hoe lang zou het duren voor ze bij kleertjes een stapje hogere korting geven? meestal een week of 3 of niet? o ja en hoe valt s&d le chic zomer? net zoals s&d le chic winter? Want dat vond ik erg lang vallen... dan neem ik een 92 voor volgend jaar...
ik vond het goed op maat vallen debby... welke maat draagt jouw meisje nu dan? ik gok nml. op 98 voor volgende zomer...
ze draagt nu 86/92 maar ik von s&d le chic zo lang vallen van de winter. Aan het einde van de winter had ze een maat 80 aan nog, terwijl ze toen al echt wel in 86 zat... nu begin ik te twijfelen...
hmmm ik wacht even met denken tot zondag. Ik ga zondag op een rommelmarkt staan met een berg oude, niet merk kleding van Emma, van het geld dat ik ophaal wil ik nog wat bestellen voor volgend jaar.
Danique draagt nu boven 86 en de s&d jurken die ik heb, zitten heel netjes nu. De shirtjes ervan ook. Rokje en legging heeft ze maat 80 aan, dat zit nu ook goed.
ok, ik heb 2 jurken die ik wil hebben maar over 1 twijfel ik nog, want dat is eigelijk meer een bruidsmeisjes jurk ofzo. En ik weet niet of ik die wel aan doe bij dr...
ja snap ik, de jurkjes die ik voor danique heb voor de bruiloft zet ik na de bruiloft ook te koop hoor want die draagt ze daarna toch niet meer denk ik...
@Lynn, ik dacht dat de meeste kindjes wel vrij lang in 86 en 92 zitten. Danique draagt hier nog 80, 86 is van de meeste dingen nog te ruim. Aangezien ze vanaf september al maat 80 draagt, hou ik het maar op 86 voor volgend zomer en 80 voor rokjes. 74 is nu nog ruim zat. @Madeliefke, jij hebt voor Puck toch ook Cars spijkerbroeken? Waar koop je die meestal? Valt dat hetzelfde als Retour? Zoek eigenlijk nog een Retour jeans met 50% korting. Cars is vanaf 86 toch?
Ik heb m'n bestelling binnen van Olliewood, Dane heeft alweer maatje 80 maar had geen shirtjes met lange mouwen in maatje 80. Heb gekocht: Het name it shirt met lucky luke poppetje erop. Wit shirt name it met een print name it shirt van the beatles wit/rood shirt van pointer wit/rood broekje van pointer
Volgens mij is Cars al vanaf 80. Het valt iets ruimer in de taille dan RETOUR. Pijpen zijn ongeveer even smal. Ik vind Retour iets smaller vallen dan Vingino. Vingino en Cars vallen hier ongeveer hetzelfde. Je kunt ze overal kopen: Amazingkids, KKTK Ps. MamavanDane, goed geshopt!! Heb je ook linkjes, zodat we je aankopen kunnen bewonderen...
Vandaag weer wat geshopt voor mn jongste, ze heeft echt asociaal veel maar het gaat zo snel! Bla bla bla shirt navy stip - Kinderkleding Bla bla bla short navy - Kinderkleding Bla bla bla short wit - Kinderkleding En nog een wit bolerotje van dirkje. Is een leuke site trouwens, verkoopt ook Noppies, babyface etc maar ook outlet Ralph Lauren, Tommy Hilfiger. En met de kortingscode tnt35 ook nog 35% korting op alles.