shop-aholic toppic deel 3

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door mirell, 9 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    Bekijk bijlage 157787

bovenstaande set (zie vorige pagina) is allemaal van jottum

goed nu ben ik klaar, heb ik vast wat setjes voor volgende zomer (4 setjes dus)

2. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    super leuk lynn! ik had een crematie dus ik kon helaas nog niet reageren... heb je hem nu in 98 besteld?

Die stippen jurk valt heel klein. Ik heb een 98 genomen voor een 86/92 en nog iemand hier van het forum ook. Hij hoort volgens mij officieel heel kort te zijn maar dat vind ik gewoon echt niet mooi...

Leuk geshopt!

Hier ook geshopt, maar niet veel ;)
    Via marktplaats, hier vlakbij, een airforce jas. Voor 10 euro. Ik vind hem zoooo mooi. Zal hem even showen:

3. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    en de achterkant (in het echt is ie echt veel mooier dan op de foto)

4. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Goed zo dames, jullie doen het topic eer aan :)

Lynn, echt leuk. Vooral de Jottum set is erg mooi! Heb je die ook van KKTK? Is het allemaal 98?

Debby, kek jasje voor de jongedame!

5. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    Debby, oh wat een koopje die jas, echt mooi!!
    nou die stippenjurk laat ik nog maar even zitten, ik heb nu wel even genoeg geshopt vind ik.
    Heb die zwarte jurk trouwens in 92 genomen, 98 was er al niet meer.

Madeliefke, nee Jottum is niet bij kktk die heb ik bij olliewood en rokje is 92, vestje 98 en tshirt heb ik over gemaild adviseerden ze 104

6. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    zooo... 104 al!
    Ik heb meerdere leuke dingen gezien in 104 maar ik denk dat ze die pas over 2 jaar aan kan... tot nu toe volgt ze aardig de leeftijden mbt de maten. En voor over 2 jaar vind ik gewoon nog te ver om te shoppen.

7. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    Ja maar die tshirts vallen dus echt heel klein he van jottum, en dat hemdje wat ik heb ook, en heb ook een bolero 104, maar daar zullen de mouwen wel te lang van zijn, maar die laat ik volgend jaar inkorten. Maar ik shop ook niet voor over 2 jaar hoor! Het is voor volgend jaar wat ik nu gekocht heb.
    ik heb shirtjes van s_d le chic 86, die past ze nu, en als je er een shirtje van jottum 98 op legt is ie net zo groot :(

8. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ja das waar maar s&d le chic valt aan de grote kant en jottum aan de kleine kant. maar vind het ook af en toe raar. ik heb 2 jurken van jottum 92 en 98 en die 98 is goed maar die 92 is nog aan de grote kant... heel raar

ik heb eigelijk niet veel meer op mijn lijstje staan... misschien nog wat vingino's en dan... najaarscollectie!

9. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

ooo zijn echt leuke dingen ingeslagen.
    En weetje..ik heb zo teveel zin om dingen te halen.
    Ik mag alleen kijken bij jullie. Nu is het echt klaar!

ipv luilakken met korting gaan we zaterdag lekker haring happen op scheveningen haven met vlaggetjes dag! :)

10. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    \\\

Lynnnnnns spannend het schiet echt al op je bruiloft.
    ik hoop dat je een hele fijne dag zal hebben.
    ik ben op vakantie de 17e maar zal aan je denken
    en een glas champagne drinken op je:)

11. Miekje1979

Miekje1979 Fanatiek lid

23 aug 2010
    4.266
    2
    38
    NULL
    NULL
    @ lynn, welke jurk had je op het oog bij kktekoop. Ik heb daar vandaag namelijk een jurk besteld van eliane en Lena. Dus hoop dat ik niet de jurk voor je neus heb weggekaapt. Had nml nog tegoed bonnen van kktekoop. plaatje staat niet meer op de site dus geen link..
    maar voor het najaar grijs zwarte jurk.met bloemen. wijd model..

12. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    belastinggeld nog niet gehad dan???
    was je laat met insturen?

13. geke

geke Fanatiek lid

10 mei 2006
    3.155
    0
    0
    Zo, ik leef ook lekker mee met het shoppen hoor. Lynn, vind ook het Jottum setje het leukst. Debby, superjas, goed gescoord!

Ik ga hier wel voor draagbaar nu want tijgeren en kruipen. Heb nog paar dingetjes voor najaar vast gekocht bij olliewood. Zal zo ff kijken of ik linkjes kan plaatsen. En ook nog niet zo spannend nieuw ondergoed van Hema voor mijn grote boy. Die groeit de pan uit ;)

Nu wat minder shopruimte en ik heb ook genoeg ff. Ik ga een dagje minder werken. Dus meer tijd voor de kindjes, en wat is nou belangrijker ;)

14. geke

geke Fanatiek lid

10 mei 2006
    3.155
    0
    0
    Heb ook nog niks gehoord. Ik moet wat betalen dus geeft niet :)

15. geke

geke Fanatiek lid

10 mei 2006
    3.155
    0
    0
  16. Miekje1979

Miekje1979 Fanatiek lid

23 aug 2010
    4.266
    2
    38
    NULL
    NULL
    nope, nog geen geld!! Wij waren 2 dagen voor 1 april. Zijn altijd op het laatste moment. Krijg wel een lekker bedrag. Maar wil ook sparen. Wij willen t.z.t toch een nieuw huis. Besloten toch weer te blijven wonen. Moeten ook 2 kamers opnieuw inrichten, want de babykamer is nu echte meiden kamer

Bekijk bijlage 157837

wel salaris gekregen, dus los gegaan. 2 jurken van bomba heb ik ook nog gescoord voor het najaar.

17. Miekje1979

Miekje1979 Fanatiek lid

23 aug 2010
    4.266
    2
    38
    NULL
    NULL
  18. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    miekje ik vind je kamertje echt super super mooi!

belastinggeld. Wij kregen 4500 euro terug. Maar onze koelkast was stuk en we moesten 400 euro bijbetalen voor een nieuwe. En we moesten nog 3800 euro terugbetalen aan mijn schoonvader voor onze auto (het laatste beetje hebben we nu in 1 keer terugbetaald, ik hou niet van lenen maar mijn schoonvader wilde ons dat toen perse lenen).
    Dus er bleef niet heel veel over maar ja, ik moet zeggen, staat ook nog best wat op de spaar en ik heb ook nog een bonus gehad laatst dus ik kan best shoppen. Heb ook best nog wat op mijn rekening staan voor deze maand maar ik wil rustig aan doen.

19. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    Miekje: leuke jurkjes! Nee je hebt niet de jurk voor me weggekaapt hoor, het ging om een s&d jurk, blauw met witte bollen erop. maar heb nu de ecru met zwarte bollen erop, de andere versie dus, ook niet erg die kan ze nml. ook nog in het najaar aan omdat het ecru is...

@Geke: schattig spul!

@Mirell: dankje! ja heb er echt zin hoor, het mag nu wel de 17de zijn!

20. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    he miekje... jou dochter is ook van juni 2009! wanneer is ze jarig? Emma is volgende week vrijdag jarig...
    Waarom zit jij niet bij de juni 2009 mama's ;)
    Ik vind het eerste jurkje heel leuk!

Deel Deze Pagina