shop-aholic toppic deel 3

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door mirell, 9 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    @swlc: welke maat zit jouw meisje nu in dan?

@madeliefke: hoop ook op die vesten ja, die vond ik zo heerlijk! Maar ben nu dus lid van z8 hyves maar zie geen foto's ;)

2. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

lynn ze is nu 87,5 cm en draagt veel 92.
    Op bepaalde dingen na zoals die cakewalk jurk!! Grrr dat terwijl die andere wel veeelte groot is.

ja welke foto's???

3. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    staat niet op de officiele z8 hyve, maar de andere. z8-z8.hyves.nl

4. Sweetlakecity

o...hoe komen die daar dan aan?

Ik heb even mijn overzicht gemaakt met wat heb ik nu aan zomerspul voor volgend jaar.
    Oei...ik schrok!
    Mis eigenlijk alleen spijkerrokjes en leggings. Maarja die komen wel want ik durf ze eigenlijk niet te kopen vanwege de maat.
    Of echte spagetti kleertjes mis ik. Maar ik ben zo bang, net als nu, waarin ik aardig wat zulke kleertjes heb. Deze niet aandoe. Dus dat zullen heerlijke H&M gevallen worden zodat ik nog wat te shoppen overhoud.
    heb ze in min prive album gezet al mijn dingen. Ook makkelijk mocht ik een x weer wat zien weet ik wat ik niet mag hebben.
    Kmt morgen een H&m bestelling binnen. Ik weet alleen dat ik een broek heb besteld, drie kwart....meer weet ik niet meer.
    (waarom heb ik een 3 kwart broek besteld bedenk ik me nu...alsof ik er niet genoeg had. :$) Dat bedoel ik dus. Halllooo ik ben sweetlake en ik ben als ik me slecht in me velletje voel koopverslaafd. :)

5. zo79

zo79 Fanatiek lid

27 nov 2007
    3.925
    0
    36
    Jeeeeee Sweetlake, wat heb je al een hoop voor volgend jaar!! Straks heb je niets meer te shoppen volgend haar ;):D

Leuke kleertjes hoor, maarre, ben je niet bang dat je volgend jaar nog heel veel meer dingen erbij koopt en dan veel te veel hebt?

6. Sweetlakecity

ja...ben erg bang.
    Ik heb me alleen 2 maanden best kut gevoeld. En zeker de afgelopen maand en ik moet eerlijk bekennen dat daar mijn shopgevoel van komt. De een vreet en de ander...koopt kleding voor haar dochter. (schaam)

7. zo79

zo79 Fanatiek lid

27 nov 2007
    3.925
    0
    36
    #4367 zo79, 14 jun 2011
    Laatst bewerkt: 14 jun 2011
    He, kom op meid, je hoeft je toch niet te verontschuldigen? Denk dat we ons allemaal wel eens schuldig hebben gemaakt aan dingen kopen als we niet lekker in ons vel zitten. Hoop trouwens dat het nu weer een beetje beter met je gaat...!

Wat ik altijd doe, is het volgende. Mijn man en mijn moeder verklaren me voor gek, maar ik hou graag overzicht hahaha. Ik heb alle kleertjes die mijn dochters hebben, opgeschreven in een notitieblok. In verschillende categorieën, dus broeken, jurken, rokken, shirtjes lange mouw, korte mouw enzo. Alles wat ze hebben staat daar in. Zo heb ik het overzicht wat ik al heb, met wat ik het kan combineren en wat ik nog "nodig" heb. Ook loop ik één keer in de zoveel tijd de lijst door om te kijken of er dingen opstaan die niet gedragen worden zodat ik kan bekijken of het op Mp kan of dat ik het toch nog houd. Klinkt misschien gek, maar voor mij werkt het :) Hoef je ook niet meer zo te schrikken ;)

8. Sweetlakecity

daarom dacht ik ik leg het even vast op camera. Oo ben niet de enige gek dus. Ben nu al de orde kwijt met alles wat ze heeft. Zitten echt basic t shirts tussen die ze NIET draagt waarvan ik denk maar stel dat er iets gebeurd dan heb ik het wel. Stel dat ene wordt vies heb ik hem wel in die andere kleur.
    Weetje soms baal ik van het gat in me hand. Ik had het voordat ik mijn dochter kreeg eerst zelf met mijn kleding. Maar ik sta dus achterop en zij voorop met alles.

9. Sweetlakecity

oja voel me stukken beter. :) Was werkgerelateerd. ( in deze economie weet je niets meer zeker)

10. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    slc je hebt best veel ja. Moet eerlijk zeggen dat ik mezelf ook niet helemaal goed kan bedwingen de laatste tijd. Ik heb nu 3 jurken voor volgend jaar. De s&d le chic jurk. Een jottum jurk (had ik een keer voor 5 euro op een rommelmarkt gekocht toen ze maat 80 had, had hem in de kast gelegd met het doel hem een keer te verkopen met winst maar hij ligt er nog en ik vind hem leuk dus ik denk dat ze hem volgend jaar wel past) en een merkloos jurkje uit italie.
    Ik heb mijn oog nu op 2 mim pi jurken maar ik twijfel. Ik koop alleen maar jurken en niks anders en moet ik dat nu echt doen?

11. Sweetlakecity

dan bedenk ik me nu dat er een een cakewalk jurk ergens ligt...met legging...vergeten? Waar heb ik die nou gelaten zeg :-s
    Ik ben echt me overzicht een beetje kwijt, denk dat ik net als zo79 maar ga schrijven

Ik heb wel eens gedacht he. Niet om iemand in een vakje te plaatsen. Maar ik heb na mijn zwangerschap het moeilijk gehad. Met mezelf en me dochtertje. Dit is soms ook best een afkoop gevoel. Gewoon een verslaving! Zou best daardoor ook kunnen komen.

12. zo79

zo79 Fanatiek lid

27 nov 2007
    3.925
    0
    36
    Gelukkig dat je je stukken beter voelt :)

13. Sweetlakecity

ahumm die cakewalk had ik gebombadeerd ivm kleur naar de wintercollectie. Hahaaa..oeps.

Debby> ben jij jurken verslaafd om te kopen. Maar ze zijn ook wel heel mooi he. Ik had als kind niet van die onzettende mooie jurken die ik voorbij zie komen. En zie mijn dochter echt als mijn kleine prinses. Voor mijn portemonnee had ik gewoon een knulletje moeten krijgen.

14. Sweetlakecity

heb ook niets meer gekocht. :D
    Enne...ik wacht nu gewoon braaf op de 70%

15. zo79

zo79 Fanatiek lid

27 nov 2007
    3.925
    0
    36
    Ja dat had ik dus ook, dat ik niet echt overzicht meer had. Vandaar dat ik ben gaan schrijven, controlfreak :)

Voor wat betreft je laaste stukje, heb je nog steeds het idee dat het daar door komt? Zou natuurlijk heel goed kunnen...in wat voor opzicht heb je het moeilijk gehad?

16. zo79

zo79 Fanatiek lid

27 nov 2007
    3.925
    0
    36
    Of je wacht braaf tot volgend jaar ;););)

17. zo79

zo79 Fanatiek lid

27 nov 2007
    3.925
    0
    36
    @Debby, je kan ook nu wel die twee jurken kopen die je op het oog hebt en dan volgend jaar de rest kopen ;) Jurken zijn altijd goed is mijn mening :D

18. Sweetlakecity

hahahahaa...geen idee. Wat kan me tegenhouden. Ahum mijn man...
    Ik had Postnatale depressie. Zwaar in de knoei met mijn hormonen. Stopte pas na de bv;) die ik 1 jaar en 1 maand gaf.

19. zo79

zo79 Fanatiek lid

27 nov 2007
    3.925
    0
    36
    Vervelend Sweetlake! Heb het zelf niet gehad maar heb wel van dichtbij gezien dat het erg heftig kan zijn. :(

Probeer je niet schuldig te voelen, jij hebt er toen ook niet voor gekozen om die PD te krijgen toch.

*sorry, zal mijn Dr. Phil modus uitzetten :)*

20. Sweetlakecity

hahahaa ik ben er al overheen.
    Baal er alleen van. Bij mij kwam het dus door homonen. (en wat erfelijke dingen bleek achteraf, heb ook last van donkere dagen)
    Bedankt Dr Phill.
    Let's shop :p

Deel Deze Pagina