@ikbenhetmaar: ik heb ze gekocht bij 'piedi d'oro e piu' (kinderschoenenzaak in maastricht). Ze zijn van het italiaanse merk Liu-Jo, misschien kom je met googlen al een eind? Anders even bellen naar die zaak, als ze maat 22 hebben (heb even gekeken, ik heb 21 maar ze vallen als 22) dan wil ik ze best voor je halen en opsturen hoor! Dan pb je maar even. @miffy: nee ik ken dat merk niet, welke maat heb je gekocht dan? @all: heb net alle aankopen in mijn album gezet.
@ik ben het maar: anders ga je een dagje shoppen in maastricht, ook altijd goed voor je portomonnee Mocht je niks vinden, dan hoor ik het wel. Ze hadden er trouwens ook in het blauw maar dan zonder letters opzij en zonder strikje voorop.
ze zijn echt heeeeeel erg leuk moest me inhouden ze niet te kopen maar doe het echtniet voordat het mooi weer is straks weer een paar sandaaltjes voor jantje doedels maar ze zijn wel erg gaaf
Superleuk geshopt Sisa, ben onder andere helemaal weg van het blauw-wit gestreepte jurkje! Pediped, had ze gekocht in maat 12-18 maanden, zouden nu toch onderhand wel eens mogen passen . Deze zijn het, ik koop ze bij www.opkleinevoet.nl
@miffy: oh ja oke maar daar moet je niet op letten denk ik, meer 'ze passen als ze passen'. Zo zit C ook nog altijd in maat 74 van broeken, dat is ook voor 9 maanden leeftijd of zo Heb de foto gezien, superleuk staat het haar, heb nog een reactie daar geschreven.
Ik zal het weer voor je bewaren haha! Zal je nog even pb-en over die vrije week maar denk dat het die zaterdag wel moet lukken hoor!
Dank je, ben nu wel weer even klaar (nou ja, dat zei mijn man net ). Moet nog sandaaltjes voor C zoeken, over 3 weken gaan we op vakantie naar de zon. Of zal ik die daar kopen? Misschien een beter idee.
Ik zou ze toch beter hier kopen Sisa. Stel dat je daar niks kunt vinden, dan heeft je dochter geen schoentjes. Of heb je nog andere zomerachtige schoenen? Dan zou je de gok kunnen nemen
Nee daar heb je gelijk in, dat dacht ik ook al. Maar aan de andere kant, ik zal op gran canaria toch zeker een paar leuke kindersandaaltjes vinden?! En nee, niks van vorig jaar past nog, ze heeft nu maat 21/22 en vorige zomer had ze maat 19.
wel een goed idee!! Maar ben zelf errug druk met de zaak dat andere steden bezoeken niet zo'n hoge prioriteit heeft op het moment.. lang leve internet
Wij gingen vorig jaar naar Amerika (shopping walhalla) en ik zat er ook aan te denken om daar sandaaltjes te kopen. Ben blij dat ik het niet gedaan heb, ik kon helemaal niks vinden! En dat daar. Misschien is het een idee dat je hier semi dichte zomerschoenen (soort ballerina met een bandje over de wreef zeg maar) koopt, die kan ze ook dan nog gewoon aan in het voorjaar. Dan kijk je op Gran Canaria voor sandaaltjes, maar mocht je niks vinden, dan heeft in ieder geval nog de andere zomerschoenen?
vanmiddag bij de we geshopt in purmerend hebben we niet in denhelder voor meiden vond het wel erg leuk voor op het kdv
@zo79: jij hebt goede ideeën haha! @mirell: wat een enig jurkje zeg, ik wist niet dat de WE kinderkleding heeft?! Heb ik nooit gezien (maar kom zelf ook nooit bij de We ) is dat bij alle filialen te krijgen dan? En vanaf welke maat?
Leuke dingen weer geshopt allemaal!! Mirell leuk he die replay sandalen, romy krijgt ze ook, wil ze alleen real life passen. Vandaag wat leggings en shirtjes gekocht bij H&M. altijd handig, en de bestelling bij kleertjes gedaan, dus die zal van de week wel komen.