shop-aholic toppic deel 3

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door mirell, 9 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
  2. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

3. Sweetlakecity

ben ik een vreet bui....hahaaaa..krijg er alleen maar trek van. Maar tres sjiek hoor!

4. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    lynn, veel plezier morgen!

iemand ervaring bij allerleimerkkleding.nl (ofzo?)?

5. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    @lynn: prachtig zeg!

@slc: bedankt voor de linkjes.

HIer ook nog een website met al volop winter 2011-2012 aanbod:

www.lollypop.nl

6. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    tnx!! Hij is echt precies zoals ik hem hebben wilde, mijn tante heeft hem zelfgemaakt!

7. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    Gaan jullie al winter kopen van de KB of wachten jullie nog?

8. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    #4449 jingels, 16 jun 2011
    Laatst bewerkt: 16 jun 2011
    Dus voor mijn Boeddahtje van ruim 14 kg is het wellicht te smal.
    Kan ik het vergelijken qua wijdte met Noppies? Dat is dus te smal voor mijn dochter.

Dus het gaat bij de leggings alleen om het pluiseffect?
    Misschien het voordeel van leggings dat het wat dikker materiaal betreft?

@lynn: ik koop niets van de nieuwe wintercollectie als het niet de wow-factor heeft. En tot nu toe heb ik dat nog niet gezien, behalve bij Catimini. Daar ben ik toch al wel ernstig over aan ´t nadenken, vooral omdat sommige maten dus al niet meer leverbaar zijn :$
    Ik heb zelfs een pay-pal account ervoor geopend.
    Gut, het lijkt alsof ik toch een verslaving heb... Nouja, tegenwoordig kan je niet meer zonder, anders hoor je er niet bij :p

9. Sweetlakecity

jingels> leuke link! Jammer genoeg geen prijzen. Keek naar de Ralp kleren. Vind die jas in het kaki wel erggg leuk. Eens kijken of ze in amerika daar een redelijke prijs voor vragen :p

10. Sweetlakecity

:p

Bedenk me dat me buurjongen zo een basic shirt had met lange mouwen. Wij vergeleken het met noppies. Ook qua stof.

Denk dat ik gewoon aan de legging erbij ga. Ach ja....laarsjes er onder wat ze nu gewoon past en erop kan lopen en gaan :p

11. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    lynn die taart is geweldig... ik ben zoooo benieuwd naar je jurk!
    zucht... trouwen is zoooo leuk!

12. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    @jingels, ik heb hier een basic longsleeve van kktk en die is breder. Ik weet niet of je daar wat van hebt? Het valt ook wat smaller dan Hema.
    Danique was vorig jaar ook een stuk molliger en moest toen de mouwen omslaan. Nu past ze ze nog.
    Noppies draagt ze hier 86 van terwijl kleertjes.com 80 nog goed is. Misschien vergelijkbaar met BFC? 80 zit daarvan hier ook precies goed.

13. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    #4454 jingels, 16 jun 2011
    Laatst bewerkt: 16 jun 2011
    Maar de meerwaarde van een legging boven een maillot... qua gebruiksvriendelijkheid, maakt het dus geen verschil.

@red88: ja, dan durf ik het denk ik niet aan. Dochter wordt wel langer en babyvet gaat eraf,maarja. Het gaat langzaam, dus qua maat weet ik het gewoon niet, vooral niet in juni, als ik het in laten we zeggen oktober nodig ga hebben.

Ze draagt nu bovenkleding 92. Als ik haar lijn doortrek dan zou het rond die tijd 98 worden,maarja als het dan smal valt...

14. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Nee, vind ik niet. Alleen dat het mooier blijft.

15. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    @debby: dankje!! Mijn jurk zal ik van het weekend showen

@jingel: ja ik heb er twee rokjes van op het oog (catimini) maar weet het nog niet zeker...

@k.com: heb zowaar ook een TDDB setje besteld, het blauw rode rokje wat ik al eerder langs zag komen, een wit shirtje met blauwe streep in midden voor erop en een rode bolero erop. Leuk setje. Als ik naar deze zomer kijk, heeft ze haar rood/wit/blauwe feetje setje en het rokje van o'chill rood wit blauw heel vaak aan en staat haar zo leuk, dus voor volgende zomer dan dat setje genomen.

16. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    ik ga slapen!! Morgen ochtend nog ff online hoor, kapster komt pas om 9 uur en danique is om 6 uur al wakker!

17. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    Ga maar lekker dromen van je dag morgen!

18. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    jeetje de jottum winter valt me gewoon echt zo erg tegen... Volgens mij vind ik echt niks leuk ervan. Hopelijk is het geen voorbode voor de rest...

Ik ga even neuzen nu bij kleertjes.com

19. geke

geke Fanatiek lid

10 mei 2006
    3.155
    0
    0
    wel leuk om even te kijken maar ik heb nog geen zin in winter hoor. vind zoals altijd Moodstreet erg leuk! mim-pi niet zo nog. Alleen dat ene kleurige rokje met die vierkantjes. die is wel super maar duur!!!

Jottum niks aan (heb daar toch niet echt wat mee).

@jingles: ik vind leggings toch wel makkelijker dan maillots. blijft mooier en zit ook wat beter vind ik. En het lijkt me idd ook warmer in de winter.

@lynn: je leest het niet meer maar ik hoop dat je ene hele fijne dag hebt! het weer valt mee denk ik?

zit ook nog even op kleertjes... nog paar mim-pi en cakewalk dingetjes gezien (heb een verslaving aan die merken geloof ik :)) met lekker veel korting maar eigenlijk mag ik niet meer...

Deel Deze Pagina