Goedemorgen meiden, we hadden een geweldige dag gisteren, het was gelukkig overdag droog, en ik heb écht genoten van alle lieve mensen die zijn geweest! Hier drie foto's: Bekijk bijlage 160309
Heb ook weer een bestelling gedaan bij kinderkleding te koop en bij kleertjes.. krijg vandaag de eerste bestelling al binnen heb er zin in hahahah Nu eerst naar de fysio en vanmiddag strandfeest van Hans zijn werk hopen dat we het droog houden hahaha Maarre ik laat zo nog wel effe een foto zien van mijn meissies in hun outfits als k het niet vergeet hahaahha
Lynn, fijn dat je zo'n mooie dag hebt gehad! Mooi zien jullie eruit! Haha, iedereen blijft maar shoppen. Ik heb me nog in kunnen houden. Maar Jingles, ik snap je catimini gevoel hoor! Ik vind dat vest ergleuk en dan met dat rokje met spijker en laagjes. Maar die is in 18M dus al uitverkocht. Valt catimini op maat? Misschien is 12 m goed?
ooooh lynn wat zie je er mooi uit! En danique dr kleertjes passen er echt perfect bij gewoon! Van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk!
@lynn: wat zien jullie er alle 3 geweldig uit. Het klopt gewoon.Fijn dat jullie zo genoten hebben. @geke: catimini valt klein 2A= 86, 3A= 92/98, 4a= 98/104
@Lynn.... prachtigggg dat jullie er uit zien met zn drietjes. oooh wat macht danique mooi met je jurk. Prachtig stel.... een heel gezond en mooi huwelijk toegewenst.
@ lynn, ik vind jullie ook een prachtig stel met z'n 3en. Ik sluit me bij de rest aan jullie zijn helemaal op elkaar afgestemd. Wat grappig zijn jullie in een oldtimer getrouwd???
@Lynn, wat mooi zeg!!! Hier moet ik me ook bedwingen maar wil eigenlijk wachten op nog wat meer korting. Qua zomerspul heeft ze nu genoeg, waarschijnlijk past ze de helft volgend jaar nog wel als ze zo langzaam blijft groeien. wil alleen nog even wat basics voor de winter en spijkerbroekjes en vesten.
Lynn, jullie zagen er echt mooi uit samen, gefeliciteerd! Hier ook weer het een en ander geshopt, alvast voor de volgende maat voor mn jongste. Zal ze waarschijnlijk in september ofzo passen. - Noppies shirtje en vestje (gebreid) - Nono jurkje zwart - Noppies vestje (gebreid) - Name it vestje (gebreid) - BFC bolero (gebreid) met esprit shirtje voor eronder - 2 Name it shirtjes en nog een 3 leggings van Noppies. Voor mn oudste koop ik niks vooruit, zij past nog (denk ik) in dr kleertjes van afgelopen winter. Dus zal voor haar alleen maar nieuwe collectie aanschaffen.
Dankjullie wel allemaal meiden! Ja we hebben nog zoveel mooie andere foto's kan wel blijven posten haha! Nou idd Danique matchte perfect bij ons! @Miekje: de auto is idd oldtimer amerikaans auto, deze auto is van Maurice zijn oom
Hier nog een klein verlanglijstje staan bij kleertjes, maar wacht daarmee tot de volgende kortingsronde. Verder heb ik net wel een jurkje (MP) en rokje (cocinelle) van burberry gekocht. Verder heb ik niets meer gezien wat ik nog graag wil hebben.....ik wacht dus op het nieuwe van de herfst/winter...... ga 7 juli wel shoppen in A''dam en ga dan vooral wat shirtjes inslaan. heb tijdlang veel bottoms gekocht en vestje enz. maar weinig shirtjes, dus heb nu een overzicht gemaakt van welke kleuren ik moet hebben. En verder ga ik die dag voor mezelf shoppen...
lynn> wow jullie zagen er goed uit zeg! En je dochter daar heb je vast heel veel complimenten over gekregen. Gaan jullie nog op reis samen?