@Roydayna Z8 is bij de meeste webshops idd al geplunderd. Maar ik weet niet wanneer Z8 "zelf" met de uitverkoop begint. Vorige keer kreeg ik een mail een paar dagen van te voren, en eigenlijk het meeste wat ik wilde was nog wel te koop, met 50%! Dus ik denk dat ik de gok maar waag... en anders heb ik een goed excuus om toch nieuwe collectie te kopen . @ Lynn, is goed hoor. Ik wacht het wel af. Mocht je tegen die tijd nog meer weg doen (waar Sylvia geen interesse in heeft) houd ik me aanbevolen! !
zo79 ik vind het smal vallen! Clic vind ik bij de kuit wat ruimer zitten als deze van hip. Otm Ik heb dat jurkje ook besteld! Ik had eerst de rok-variant ervan maar er was iets mis gegaan met mijn order.. En daardoor was het shirtje wat ik ervoor bij had besteld er niet meer, dus heb ik nu de jurk besteld. Ik ga woensdag bij Lynn op visite dus dan zal ik een verlanglijstje maken met wat ik graag van dr zou willen overnemen. Oh Lynn je heb fans haha
Syl... ik hou me bij jou aanbevolen voor burberry dingen die je evt. weg doet Jij hebt ook fans hoor syl.. je meiden zien er ook altijd zo geweldig uit als het meisje van lynn
@sylvia, die jurk is echt supergaaf! Mn meisje heeft hem al een keer gedragen (kon het niet laten haha) en hij stond haar echt geweldig! Als ze jarig is geweest (de 29e) en haar feestje heeft gehad (2 juli) zal ik wel even een foto plaatsen. Gelukkig had ik hem al met 30% korting gekocht, wou het niet gokken dat ie weg zou zijn.
Nou bedankt hoor voor jullie complimenten! Rodayna ik heb er toevallig net een Burberry polojurkje opgezet in maat 80. Ik weet niet of je het wat vind? staat bij tekoop! ik hoor het wel als je interesse heb!
Ow leuk! Ik ben benieuwd naar de foto! Ik krijg het als het goed is morgen of overmorgen binnen. Ik heb m bij kktk gekocht met 60% maar inderdaad wat je zegt, als je iets echt heel mooi vind niet laten want de kans is groot dat het uitverkocht is. Zo heb ik nu de plank mis geslagen met een andere jurk van s&d voor mijn oudste haar verjaardag.. Baal ik dan echt van! Ik kan m gelukkig ergens anders nog kopen maar wel 10 euro duurder maarja wie wat wil.. haha.
Ow jammer! nou ik heb ook nog wat Burberry van Luna dus als die te klein/zat ben dan laat ik het je zeker even weten.
@ Sylvia111: Top @ hier wacht ik ook niet meer op hoge sale kortingen... heb al zo vaaaaak de plank misgeslagen grrr
jingels> had jij de bijpassende broek ook? Die is namelijk alleen met elastiek om de heupen en niet verstelbaar zag ik.
heb even advies nodig Cakewalk jurk - Jurken -3cw53 deze jurk heb ik dus. Ze past hem nu. Wat ik nu doe is er een shirt onder doen. Maar zou dit ook met een bolero kunnen en welke kleur denken jullie en welke zou erbij passen? Ik heb dus geen kijk op bolero's. Zijn er trouwens net zoals bij de sokshop zulke mooie T shirt rompers te vinden> Dus zonder zo een gekke overslag? Eigenlijk zoek ik dat dus in de maat die ze past. Omdat jullie zeggen maat 92 is maar een vraag of ze die past.
@sweetlake: een rode bolero en rode legging of een witte met witte legging wat ook leuk eronder is een romper van h&m met roezelmouwtjes en roezelkraagje...
Ik zou ook wit of rood doen. Ik denk dat een wit blousje van BF ( dan heb je een opgezette kraag), ook erg leuk is eronder. Ik ben nogal een blousjes fan Een longsleeve zou ik er niet onder doen, neemt het hele effect van de jurk weg. Maar wellicht komt dat omdat ik ook niet zo´n longsleeve fan ben Ik krijg nog een Catimini en BF binnen, en dan stop ik echt ff met kopen, en richt mijn blik op de najaarscollectie. Zoon en dochter moeten ook allebei winterschoenen straks, ik wil voor mijn dochter nog een paar leuke laarsjes. Zoon moet ook een winterjas...kortom er komt nog genoeg aan.
lynn> dat klinkt leuk! daar ga ik eens opzoek naar. heb nu via mp een bolero gevonden non merk. Ben benieuwd of dat wat is. jingels> in mijn album staat ze met korte mouwen. Dat vind ik nu wel net kunnen. Zat dus echt met de lange mouwen in me maag. Denk dat het wit op wit wordt ja.
ik ga eens opzoek naar die rompers. Even maar een x langs. trouwens as woensdag is pre sale en extra korting 10%. Ga eens neuzen. Ook voor mijzelf!
Heb 2 vingino's binnen, allebei maat 92, maar die ene (Nina) die kan ze volgens mij pas over een jaar (of misschien 2 jaar) aan haha die is echt groot! Ga ik maar even omruilen voor een 86
@lynn... jaa dat is zo bij die nina, heb er ook een in me handen gehad en moest echt gaan rekenen wanneer ze die aankon... grrr die maten van vingino