shop-aholic toppic deel 3

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door mirell, 9 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

is dat ze mooi zijn en hip blijven.
    Hahaa zo wacht ik ook al 1 jaar op een 3 kwartbroek die ze waarschijnlijk volgend jaar aan kan. Haaaaaahhaa

2. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    Ja ik ruil hem toch maar even om...zelfs de 86 zal ze nog heel lang kunnen dragen denk ik hoor.

3. zo79

zo79 Fanatiek lid

27 nov 2007
    3.925
    0
    36
    Ik zou er juist wel een longsleeve onder doen. Witte longsleeve, witte legging. Ik vind juist dat je met een blouseje of bolero heel het effect van de jurk weghaalt. Juist omdat de jurk best "druk" is en van die leuke ruches op de voorkant heeft, vind ik het altijd fijn om de rest rustig te houden. En anders zie je juist die ruches niet meer.

Haha zoveel mensen, zoveel meningen :D

4. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    Nou, heb mijn portomonnee wel 2 uur dicht kunnen houden *zucht* Af en toe word ik er wel wat simpel van.
    NOuja zoals iemand het ook al eens zei: het is of eten of winkelen...
    In ieder geval, paar nieuwe rompertjes bij de Hema en wat Benetton bij de V&D voor dochter, wat blousjes voor zoonlief.
    En toen was ik weer 100 euro lichter. :)

@slc: ja die broek heb ik er ook bij gekocht. Maar mijn dochter is breed in de heupen, dus dat gaat prima passen straks.
    Zo moeder zo dochter he ;)

5. zo79

zo79 Fanatiek lid

27 nov 2007
    3.925
    0
    36
    Net nog even een bikini voor de oudste geshopt van McGregor. Zitten twee broekjes bij en het topje is aan twee kanten te dragen, dus meteen twee bikini's in 1 :D

Bekijk bijlage 161159

6. zo79

zo79 Fanatiek lid

27 nov 2007
    3.925
    0
    36
  7. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    Leuk zeg, mooie kleur ook! Ik vind Mcgregor altijd super, ook voor meisjes.
    Ik word er ook altijd enorm hebberig van, en het blijft heel mooi, ook na 100x wassen.

8. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    mooi zo79!

even over vingino... voor de jongens mamas weten jullie waar ik ergens vingino's vandaan kan halen die kleiner zijn dan maat 92?
    ik zie ze overal maar vanaf 92...

9. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Helemaal mijn smaak ZO79. Echt heel leuk!! :) Tis dat mijn dochter een echte bleekscheet is en ik het echt van de fellere kleuren moet hebben...

10. Weet ff niet hoe die site heet, maar die met die paarse achtergrond. Misschien weet iemand anders welke site ik bedoel?

11. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    @debby: aan mij heb je niets, ik ben niet van de Vingino.

12. zo79

zo79 Fanatiek lid

27 nov 2007
    3.925
    0
    36
    Thanks. Ja ik ben ook fan! Het is alleen zo jammer dat ze het zo weinig voor meisjes verkopen..ben dus regelmatig in de McGregor store in Den Haag te vinden, daar hebben ze ook een Junior store :D

Voor jongens hebben ze ook echt zulke leuke dingen!

13. Leuke bikini! Wil ook wel graag een mcgregor zwembroek maar vind ze nog steeds te duur. Plus hij heeft al 4 zwembroeken/pakken :)

14. zo79

zo79 Fanatiek lid

27 nov 2007
    3.925
    0
    36
    Ze hebben ze ook nog in het roze, oranje en limegroen ;)

McGregor Accessoires

15. zo79

zo79 Fanatiek lid

27 nov 2007
    3.925
    0
    36
    Bij Kinderkleding-tekoop, KIxx-online en Amazingkids verkopen ze volgens mij Vingino voor baby's!

16. zo79

zo79 Fanatiek lid

27 nov 2007
    3.925
    0
    36
    Haha ja 4 is genoeg zou je toch denken ;) Over een tijdje is er weer wat meer korting, kun je hem misschien vast voor volgend jaar kopen ;)

17. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    Ik ga altijd naar Bataviastad in september, en dan weet ik de mcgregor winkel ook altijd weer te vinden voor mijn zoon.
    Vorig jaar daar een paars-wit streepjesoverhemd gekocht,met een aubergine v-hals trui erover... echt ge-wel-dig.
    Hij heeft hem veel aan en veel aangehad, maar ziet er als nieuw uit.
    Het is jammer dat het nu echt al te kort wordt.
    Weer een reden om er straks weer naar toe te gaan :D

18. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    Amazing kids heeft idd vingino's vanaf maat 80

Ohhhhhhh STTOOOOMMMMM van mij, stuur ik die vingino Nina terug, vergeet er de retourbrief bij te doen :x hoezo dom!

@Jingels: ja ik was dat van het eten of shoppen...haha ik ben nu getrouwd dus zit nu weer aan de vreet :D
    (1 weekje maar hoor, omdat ik afgelopen weken zo heb moeten afzien wb eten, gun ik mezelf 1 weekje lekker alles eten wat ik wil, daarna weer gewoon doen)

@mcgregor: ik ga eens even neuzen

19. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    @lynn: :D :D :D Je hebt gelijk meid.

20. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

Deel Deze Pagina