vingino voor kleinere jongens (naast wat al genoemd is): bijenkorf, woods, en de outlet in bataviastad (maat 0 en 1 hebben ze daar al vwb jeans, shirts gaan pas vanaf maat 2, kleiner niet gezien gek genoeg).
ik heb dit jurkje nog besteld... van Name it. Terwijl ik normaal niet zo van de name-it ben. Maar voor 15 euro vind ik hem leuk..
miekje lekker fleurig. meiden thnx voor het meedenken. loesjuh ik heb de tomasso besteld. 26 euro inclusief is geen geld voor een vingino. Ze hadden alleen nog 68. Sam heeft nu 62 dus kan ie hem mooi met de volgende maat aan. Verder nog 2 spijkerbroekjes op marktplaats van just small gekocht (vind ik ook zeer leuke broekjes!). Ik kreeg op mijn kop dat ik te weinig geld aan Sam besteed (welke man geeft nou zijn vrouw op dr kop dat ze te weinig geld besteed ) dus nu heeft ie weer 3 broekjes. Maar ja nog niet duur
Miekje, leuk jurkje. Vind het altijd leuk als een jurkje wat wijder valt. Debby, goed geshopt voor Sam! Hier verder rustig, heb acuut een shopstop ingesteld na de pos zw test. Zullen het geld hard genoeg nodig hebben de komende periode. Gisteren een digitale test gedaan van predictor en die gaf aan 2-3 weken. Dus 4-5 weken zwanger. Met de hormonen zit het wel snor, heb nu al geen eetlust meer, dus het zal wat worden de komende weken
hij is wel leuk he.... Summer Butterfly mt enkel 92-98 | Bonnie Jean Toddler 86-92 t/m 98-104 | american dreamgirl zal ik het doen??
ohhh schattig sweetlake!!! @madeliefke: mooi dat je dan al zoveel in het vooruit hebt gekocht voor Puck! Kan je daarmee even door en dan kan je je concentreren op baby! @hier nog een NONO setje met 50% korting gekocht voor volgend jaar: shirtje (op volgende pagina staat de rest) Bekijk bijlage 161268
en rokje: Bekijk bijlage 161271 en heb ook nog een groene legging en hemdje (beetje legergroenig) voor erbij genomen van name it, kan ik afwisselen
debby, tomasso is leuk he? ik heb hem ook klaar liggen in sjaak's volgende maatje. hopelijk kan hij hem op zijn verjaardag aan (nog 2,5 week). waar heb je hem uiteindelijk gekocht? ik had deze toen in bataviastad gekocht.
debby> geef mij ook zo een man!!! Hahaaaaa ik heb trouwens op mp een korte broek van quess staan. Bij kleding te koop staat een link en dan moet je de rest van mijn advertenties bekijken. Is het gek als ik er zeker 15 euro voor wil hebben?
Poeh, dat was heel wat bijlezen na mn vakantie, maar ik ben weer bij @ Madeliefke, gefeliciteerd, super zeg!!!!! @ SLC, moooi! @ Lynn, leuk setje weer! @ Zo79? gave bikini!!!!
@slc: voor 15 zou ik hem niet laten hangen. @lynn: ik ben helemaal verbaasd over die set van NONO, ik had niet gedacht dat je zoiets zou kopen. Niet vanwege het merk NONO,maar qua print. Mijn dochter heeft vandaag haar retour spijkerbroek maat 92 aan gehad. Ik zal zo even foto in mijn album zetten. Kunnen jullie precies zien, waarom ik zo´n fan ben van Retour.
jingels ben benieuwd ja! Die vrouw woont in de buurt van mijn werk...scheelt me ook verzendkosten. Ben alleen in twijfel. Wat zou erbij passen? Weer twijfel bolero ofzo... debby> heb ook een ander setje. Voor haar verjaardag. Vond die niet tegenvallen maarja was ook 50 euro nieuw. Aiiii...maarre...die staat op mp nu. Hahaaa. Eerst maar verkopen dan die andere kopen. diddelmouse> welkom en gewoon meepraten. Schiet niet op als je alles terug leest en moet reageren. Soms denk ik na een dag...zo dan!!
lynn die broek van vingino die jij wilde hebben, ik kan me niet meer precies herinneren hoe die eruit zag, maar is dit hem niet in het wit? Vingino piratenbroek wit Vingino piratenbroek wit [Novella] - €24.99 : 4Koterz kinderkleding, De webwinkel in outlet kinderkleding misschien vind je die ook wat