shop-aholic toppic deel 3

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door mirell, 9 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debby, heb jij nog vingino's gevonden?

2. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ik heb uit de link uit post 4600 (van loesjuh) de vingino tomasso besteld. Maat 68 voor 26 euro inclusief. Heerlijke prijs en ik vind hem erg leuk!

3. Die is super ja! Ik had de Owen nog voor je gezien in maat 68 voor 29,97. Ik bestel hem zelf ook voor m'n mannetje.

4. Ik heb trouwens net voor mijn 2 mannen hetzelfde shirt besteld van Mc Gregor. Zo schattig.

5. Ik zag hem laatst bij de bijenkorf hangen en het is zulke mooie dikke kwaliteit en voelt heel zacht aan. Helaas niet meer in de juiste maten. Online gelukkig nog wel!

6. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    die owen is goedkoper op die andere site!
    ik vind hem wel mooi maar heb nu 4 spijkerbroeken in maat 68 gekocht... ik kijk even voor maat 74 nu...

7. Ja maar op die site hebben ze alleen de donkere wassing en alleen nog maar maat 68 dus moet hem wel duurder kopen.

8. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    Hoi meiden even kort moet werken
    @NONO: nou ik vind het wel een sportief setje en dat vind ik ook leuk voor de zomer, dus vandaar ;)
    @vingino: ik heb de selena al kunnen bestellen, dus jullie hoeven niet meer te zoeken! de witte wil ik niet trouwens...
    @diddle: leuke vakantie gehad??

9. geke

geke Fanatiek lid

10 mei 2006
    3.155
    0
    0
    Leuk shirt Bloempje!

Sweetlake, Ja, duur Catimini! Maja, ik koop dan weer geen Vingino's, scheelt weer.
    Pff, had gisteren voor 200 euro in mijn mandje op die duitse site maar nog niet geshopt. Dat was wel verjaarsjurk en winterjas en feestdagenjurk dus valt misschien nog mee? Ik kijk nog even. Niet te lang wachten natuurlijk ook ;) wil eigenlijk nog eerst wat verkopen.

Lynn, leuk setje van NoNo! waar had je die vandaan?

10. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Wat een leuke jongens Vingino's komen langs! Erg stoer!

Het setje van Lynn is denk ik van Amazingkids, als ik naar de foto's kijk, correct me if I'm wrong ;)

11. geke

geke Fanatiek lid

10 mei 2006
    3.155
    0
    0
    Grappig trouwens, Vingino is populair, Jingles is van de Retour, ik koop voor zoon Eager Beaver en Name it en voor dochter Cakewalk en Name it.

Zoon slijt echt zijn knieën door dus koop ook wat goedkopere broeken.

12. Rodayna

Rodayna Niet meer actief

hier favoriete jeans : Eager Beaver., Vingino en replay

13. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Hier Vingino en Noppies :)

O ja, de jeans van BFC zijn ook leuk/goed

14. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
  15. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
  16. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    hier ook babyface (bfc), noppies, nameit en verder nog mexx, babygap en tommy hilfiger.

17. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    o en voor jeans vind ik vingino en voor kleine jongens just small het mooist. Voor mijn meisje heb ik ook eentje van blueseven die ik uit wil proberen.

18. Ik koop eigenlijk nooit een bepaald merk van broekjes. Ik moet ze leuk vinden en ze moeten smal vallen want hij heeft maar een klein kontje.

O.a. Vingino, Vinrose, McGregor, Bfc, Noppies, Mexx, Benneton, Just Small en zelfs af en toe wieb en zeeman!

19. Miekje1979

Miekje1979 Fanatiek lid

23 aug 2010
    4.266
    2
    38
    NULL
    NULL
    Ik heb alleen broekjes van Vingino en retour!! voor reserve op KDV heb ik h&m jeans. Ik ben meer van de vingino, dan van de Retour. pasvorm bij mjin meisje het mooist.

20. Rodayna

Rodayna Niet meer actief

Lady''s

Iemand van jullie links van website waar de vingino''s 30% of meer zijn afgeprijsd.
    Amazingkids heb ik al.

ben op zoek naar de debbie Caprilegging en Lexi of selena...

Deel Deze Pagina