@Jingels: Burberry rok B03118 - Beige - Meisjes - Babykleding - Coccinelle - Kinderkleding, babykleding, kinderschoenen en schoenen
Heel mooi! Vorig jaar had Burberry een paarse lijn, die vond ik echt zo mooi. Maar ik vond het toch een brug te ver
Ik vind alleen deze lijn (dus de originele print) en wit mooi van burberry, voor de rest vind ik het echt niets aan en dan spendeer ik het geld liever aan wat anders. En om eerlijk te zijn, koop ik het alleen in de sale.
@jingles: deze set: http://www.modekids.at/shop/ProdukteBilder/50231_gr_4.jpg En deze Jurk http://www.modekids.at/shop/ProdukteBilder/61166_gr.jpg
Maar heb nog niet besteld. Ik vind het toch veel geld dus ik wacht nog even, even kijken hoe het hier is als ik straks een dag minder werk (en dus wat minder verdien)
Dit is wat ik gekocht heb van mim pi: Mim-Pi rok | kleertjes.com Mim-Pi topje | kleertjes.com Mim-Pi rok | kleertjes.com Mim-Pi topje | kleertjes.com ik zie dat de rokjes al helemaal uitverkocht zijn... dat is snel gegaan...
geke het eerste jurkje vind ik erg leuk. Het tweede jurkje is mijn smaak niet... Ik koop nooit wat in het begin van de nieuwe collectie. Koop bijna altijd alleen outlet of sale.
jingels ik heb ook al 2 barbera farber jurkjes liggen voor de winter Ik heb er eigelijk nog 2 op het oog maar ik vind ze eigelijk te netjes voor gewoon.
zo nog 3 mim pi jurken besteld. Deze wilde ik al de hele tijd. Volgens mij was er nog iemand die hem wilde hebben, waarschijnlijk word hij deze week wel opnieuw geplaatst bij deze verkoper (is steeds bij deze verkoper op ebay) NWT size 2 JUMPER by mim-pi retail $75.95 - eBay (item 350471593819 end time Jun-23-11 00:01:07 PDT) en deze heb ik direct meebesteld. NWT dress size 2 by mim-pi $89.00 - eBay (item 350470602333 end time Jun-23-11 00:02:32 PDT) NWT size 2 JUMPER by mim-pi retail $96.95 - eBay (item 350469918774 end time Jun-23-11 00:02:04 PDT)
Bij jouw rokjes idem, tweede is mij te heftig haha, nee, kan me goed voorstellen hoor, die jurk is ook best heftig maar ik vind dat wel leuk een keer. Ja, eigenlijk heb je gelijk, waarom zou ik hem nu duur kopen, kans is best aanwezig dat ik hem straks met korting nog kan kopen. misschien alleen die eerste dan voor haar verjaardag maar twijfel of ze die dan daarna nog wel aankan, in het najaar, ze is half aug super leuke schoentjes bloem! rodayna: eens met Burberry. ik vind dat jurkje van dochter van Sylvia (toch?) ook heel erg leuk met de originele print. maar ergens is het mij toch te netjes, ik hou ook wel van wat simpeler en kleurig voor meisjes.
@sidmick, gefeliciteerd met je zwangerschap! @rodayna, de Vingino debbie legging is te koop bij www.bofashion.nl @Lynn, leuke setjes van 4funkyflavours. Vind vooral het topje erg leuk! @geke, jingels en debby, ook leuke dingen geshopt! @bloempje, wat een stoere schoentjes, erg leuk! @djmomo, volgens mij begint de Z8 sale pas begin juli
En hier, heb ik dit jurkje van Bengh gekocht: Chaos And Order Korte jurk Meisjes Jurken FLORIE Donkerblauw Kinderkleding babykleding Carbone, Bengh en Vingino En nog een blauw wit gestreept topje van McGregor MC GREGOR Singlet LAURA En nog een paars shirtje van McGregor, maar daar kan ik even geen foto van vinden.
Nou ja wat raar? Hij geeft hierboven bij de link van het Bengh jurkje aan dat het een Chaos and Order jurkje is, en daar gaat hij dan ook eerst naar toe. Even later zie je dan ineens het Bengh jurkje Het gaat dus om het blauwe Bengh overslagjurkje.. Even nog een keer proberen: Kinderkleding babykleding Carbone, Bengh en Vingino
Ik wilde die mimpi jurk heel graag hebben. Door vakantie en zwangerperikelen ben ik er niet meer achteraan gegaan. Maar ik ga zoeken op ebay. Welke maat moet ik overigens nemen als ik een 92 zoek? Is dat maat 2 of 3?
@geke: ik heb ook zitten twijfelen over dat jurkje,maar uiteindelijk toch maar niet. Ik vind hem toch iets te druk,maar misschien dat ik het in de sale alsnog doe, want ik vind hem super vrolijk en erg grappig. @debby: mim-pi setjes, heel leuk! Ik vind de jurkjes iets minder, kwestie van smaak. @zo79: erg leuk die tegengestelde kraag. Bengh is altijd net ff anders, dat vind ik zelf het leuke van Bengh. @bloempje: stoere stappers, erg mooi!
sidmick je kan hoor even mailen als je op mijn link drukt. Maar elke keer bij haar als ik iets besteld had stond het na een paar dagen er weer op dus ik denk dat ze meerdere exemplaren heeft hoor. Je moet maat 2 hebben voor 92 en dan nog schijnt het ruim te vallen...
Ha, toch een linkje van het paarse McGregor shirtje gevonden: McGregor T-shirt met opdruk - deBijenkorf.nl Kan ze nu leuk aan op een witte broek en straks voor het najaar is ie leuk met een blousje er onder