Is ook een website Lynn, ik heb ze ook online besteld. Ik zie nu alleen dat de kleine meiden maten allemaal al uitverkocht zijn.
Ben even weggeweest, had de laatste tijd zo weinig geshopt, maar deze week weer wat dingen gekocht. Een rood/wit/blauw vest van Pointer en een donkerblauw bolerootje van Barbara Farber (geen plaatje, ze zijn ondertussen al uitverkocht) en bij Zara dit broekje voor mijn zoontje GESTREEPTE BERMUDA - Bermuda's - ZARA Netherlands
Hier noppies geshopt voor de kleine man!! nieuwe collectie . vandaag pretecho gehad!! Hij is zo cute! lag de hele tijd lekker tegen mij aangeknuffeld. wordt nu wel nieuwsgierig!! voor kleine meid, toch weer wat meebesteld van Bengh.. wollen gilet voor de winter.
Ohhhh Heerlijk Miekje!!! En al vd nieuwe collectie geshopt!!! Ik heb echt nog helemaal nix leuks gezien.....
he die belgische website krijgt het druk, we hadden groepskorting moeten vragen Welke heb je besteld?
Dames even een vraagje. Valt de michelle blazer van z8 echt een maat kleiner uit of valt dat wel mee??
Als het goed is zijn de schoentje binnen! Zit op m'n werk maar heb net even track&trace gekeken. Kan niet wachten om ze te zien. Heb echt belachelijk veel besteld de afgelopen dagen: McGregor 200,- Coccinelle 60,- Vingino's 60,- BamBam 20,- Beebielove 70,- Ot en Sien 40,- (is weer online trouwens!) Nu hou ik echt ff op!! Maar al die korting is echt zo verleidelijk!
zal ik ook even een lijstje maken... zyzo vingino 26 euro belgische site vingino 23 euro 3 mim pi jurken amerika 90 euro kleertjes 2 mim pi setjes, 2 leggings en 2 truitjes 95 just small/persival: 90 euro diverse marktplaats (nieuwe jottum jurk een paar spijkerbroekjes) 80 euro totaal: 404 euro in 3 dagen. Ach als je ziet wat ik er allemaal voor heb vind ik het meevallen.
Ben erachter gekomen dat 1 straatje verderop een winkeltje ligt dat vingino, retour, name it en andere leuke merken verkoopt. Dat is niet zo goed voor mn beurs!!!! Vandaag dit gekocht van blabla.. Ik kon t merk niet, maar vind t erg leuk spul!
@Miekje: noppies nieuwe collectie voor jongens is echt heel leuk!! Heb de nieuwe coll. noppies even in het echt bekeken vandaag, wel leuk, maar het is oranje met grijs en oranje vind ik niet zo mooi...dat grijs dan weer wel, maar heb niks geshopt. Nou niks van de bestellingen die ik dacht vandaag te zouden komen zijn gekomen...jammer, misschien morgen, hoop het!
hier wel een hoop binnen. Mijn mim pi setjes (leuk) En mijn vingino voor sam (zo leuk! heb direct nog een vingino besteld) En een jurk van jottum. Zou volgens die vrouw als 98/104 vallen maar volgens mij valt ie eerder als 104/110. Nou ja doe hem wel op zolder want vind hem wel leuk en hij was niet duur.