Google Afbeeldingen resultaat voor http://www.kinderboetiekpimpampoentje.nl/product_images/r/903/180510161MimPi__61756_zoom.jpg wel doen/ niet doen...wel doen/ niet doen...that is the question....
oja ik zoek een leuke short voor haar, niet te duur maar ook in t najaar met leuke legging te dragen. Lastig...iemand ideeen? Durf geen virgino aan eigenlijk.
Waarom durf je Vingino niet aan? O ja, enne, die Mim Pi blouse/tuniek vind ik erg leuk, ik zou het doen
klopt heb hem ergens anders gezien kon het plaatje niet neerzetten maar voordat iemand anders hem wegkaapt. maatje 98 zag ik. Ik twijfel want in dit idee heb ik al een noppies/ blouse tuniek. Maar ben dol op het gesmokte weer.
ik durf vingino niet aan want ik zie bij vele dan is het te groot dan te klein. Ik wil graag dat ze hem nu aan. Ze is niet ubersmall maar ook niet uber dik. En eigenlijk...vind ik ze best aan de prijzige kant. We hebben hier een winkel met dat merk. Ik moet eigenlijk gewoon langs gaan en hoppa over de kont en even aantrekken daar
Nou vandaag 3 bestellingen binnen! Dit zijn de shirts van McGregor. Zijn ze niet super?? Ben er helemaal blij mee!
Nou ik heb de Mira Nina Melissa Maria Annie Luna Als je 1 van deze wilt kopen kan ik je zeggen hoe hij valt
gave shirten! Super cool! pa en zoon lopen er mooi gematched bij. Lynn> hahahahaaaa lekker ding, ik ga morgen ochtend even langs t dorp fietsen. Kijk hoeveel sale ze daar hebben.
slc ik zit even in je album te kijken en ik vind het noppies blousje wel heel erg op het mim pi blousje lijken. Persoonlijk zou ik het dan niet doen. Ik vind het rode jurkje erg leuk trouwens. Ik heb mijn gekochte dingen ook weer in mijn album erbij gezet. Lekker makkelijk en overzichtelijk zo!
Ehm..... Ik heb weer wat gekocht Naf Naf Jurkje Set Encre Marine (Mt 3 t/m 6 jaar) - Bimbambini - dé online-winkel voor baby en kinderkleding, accessoires, speelgoed en kraamkado's Petit Bateau T-shirt Blauw met Stippen KM (Mt 3 t/m 6 jaar) - Bimbambini - dé online-winkel voor baby en kinderkleding, accessoires, speelgoed en kraamkado's Naf Naf T-shirt Blanc Ariel (Mt 3 t/m 6 jaar) - Bimbambini - dé online-winkel voor baby en kinderkleding, accessoires, speelgoed en kraamkado's Naf Naf T-shirt KM (Mt 3 t/m 6 jaar) - Bimbambini - dé online-winkel voor baby en kinderkleding, accessoires, speelgoed en kraamkado's Naf Naf T-shirt (Mt 3 t/m 6 jaar) - Bimbambini - dé online-winkel voor baby en kinderkleding, accessoires, speelgoed en kraamkado's Weekend a la Mer Vestje Jouvencelle (Mt 3 t/m 6 jaar) - Bimbambini - dé online-winkel voor baby en kinderkleding, accessoires, speelgoed en kraamkado's Ik kreeg 10 euro korting ivm de nieuwsbrief, was nu 73 kwijt. En nu wil ik echt niets meer kopen, of het moet de nieuwe collectie zijn. Maar dat heb ik de afgelopen week geloof ik al 3x getypt. Ik geloof het zelf ook niet meer
jingels een echte naf naf fan handig die basis dingetjes! Ik heb nu basis dingetjes van kleertjes.com besteld voor het eerst. Ben benieuwd hoe dat bevalt. Ik ga ook niks meer kopen. Ik heb nog maar iets van 100 euro van mijn budget over en ik wil nog wat z8 dingetjes kopen eind juli en van persival zowieso. Kan er wel wat geld bijleggen maar als ik daar aan begin...
@Jingels, aardig ingeslagen, leuk! @Debby, bedoel je die huismerk basics van Kleertjes.com? Die bevallen goed hoor, die shirt blijven echt mooier in de was dan die Hema basisshirts (die in zo'n plasticje zitten, katoen met elastan).
Ik vind NafNaf erg mooi, ben benieuwd hoe het valt. Baby NafNaf, was echt geweldig.Nu al een tijdje niets van gekocht, en weer herontdekt zeg maar Voor een 4jarige geven ze 102 cm. Voor een 3jarige geven ze 94 cm, dat laatste durfde ik niet aan voor volgend jaar zomer, ze is nu 89 cm.