Hier ook weer geshopt vanmiddag, nu bij de liefwinkel hier in de stad. Voor mn oudste een vestje met korte mouwen en een hempje. En mn jongste een setje (legging en jurkje), een shirtje en een superleuk blousje. Gisteren voor mn jongste een Nono broekje gekocht en voor mn oudste 2 korte broekjes, van Eagerbeaver en Retour bij kinderkledingtekoop. En moet ook nog mn bestelling van Amazingkids binnen krijgen. Zit overigens ver boven de kinderbijslag inmiddels, maarja belastinggeld is (nu pas) binnen dus mooi excuus!
Meiden, kennen jullie deze site al? Juniorbrands.nl | Mooie merkkleding voor jongens, meisjes en baby's van maat 50 t/m 176 Ik heb er al een hoop leuke dingen gezien. Ze hebben echt heel veel merken van Z8, vingino, kiezeltje tot aan Kate Mack.
Ik had eerlijk gezegd al 15 jaar zo'n beetje niets meer van Nafnaf gehoord of gezien, kom het nooit tegen. Weet nog wel van 'vroegâh' dat de kwaliteit goed was, zal het nog wel zijn.
Ik had vroeger idd ook Naf Naf kleren!! Mijn vader maakte altijd grapjes iets over een hond met een hazelip oid..
Z8 Reversible jack Quinten Blauw bij Humpy.nl Z8 Poloshirt Liam Wit bij Humpy.nl Zojuist gekocht voor zoonlief. Lekker vest voor ´t najaar, en de polo voor volgend jaar. Heb nog nooit wat van z8 gekocht voor mijn zoon dus ben benieuwd. Ik heb voor mijn dochter bewust niet gekeken, die heeft echt genoeg.
Ik vind dat blousje van loesje ook erg schattig. Zoiets heeft mijn dochter van Benetton van de huidige collectie ( maar dan zonder de strikjes). Is ook oud-rose, erg mooie kleur vind ik dat.
Leuk hoor Lynn! Lees dat veel van jullie alweer startklaar zitten voor de najaars/winter collectie. Op de een of andere manier kan ik daar nog niet warm voor lopen hihihi. Mijn kindjes hebben nog niet eens alles van hun zomercollectie gedragen door dit heerlijke (ahum) zomerweer...... Maar er komt beter aan, heb ik vernomen! Joepie! Ach, vast rondneuzen kan geen kwaad, en is ook beter voor de portemonnee Als het goed is ontvang ik 1 juli voor het eerst voor 3 kindjes!
Hier hetzelfde mispoes. Sommige dingen heeft hij nog geen 1 x gedragen. Echt zonde van het geld. Ik wil wel minder kopen, maar kan me gewoon niet inhouden...
Nou kreeg vandaag al mijn bestellingen binnen helemaal leuk, alles al een beetje bekeken en gecombineerd, van de week kan madam weer wat nieuwe mooie setjes aan, en is onderling ook goed te combineren.
Hier ook een beetje last van sinds deze week...afgelopen maanden deed ik het echt goed vond ik zelf, maar nu ben ik weer helemaal los Heb trouwens 1 setje voor de winter dus binnen, heb het weggelegd, en heb wat vingino's die ze nu maar ook van de winter nog wel prima zal passen...