lynn> ben vingino's wezen passen. Ze gaan bij ons vanaf maat 92. De breedte is goed aan de middel maar de andere breedte aan de benen!! Het stond verschrikkelijk!! Ik heb 3 kwart broeken bekeken en het leek net hoog water op scheveningen. Jammer dus Waar heb jij die leuke jurk vandaan gehaald?? van bomba? deze heb ik gepast lynn Vingino Baggy capri-broek Madison Denim bij Humpy.nl Maar ik zie nu hem daar staan alleen ik snap de maten niet? chipsssss ga ik naar de H&M ben ik vergeten te kijken voor de rompers ja mijn dochter was het shoppen zat geloof ik. Ik heb wel een name it spijkerbroek alvast gehaald, die zitten wel goed en een badpakje voor volgend jaar als extra van name it.
@sweetlake: madison is ook een smaller model, dus als jouw dochter nu bijv. onderkleding 80 draagt, moet je van die broek 86 hebben, bij kktk hebben ze wel de maten vanaf 80 en bij amazing kids ook. Ik heb hier vooral de maten 86 en 92 van vingino, maar ik heb alleen capri's want die lange broeken vind ik niet leuk staan bij danique, van de winter krijgt ze de capri's met een maillot eronder aan. Je kunt een capri die een beetje lang is onder ietsje omslaan, staat ook leuk vind ik... Danique heeft nu Nina aan, dat is ook een capri maar het is een beetje een harem model, dus hij valt wat langer. Maar vind het oke zitten, daarvan heb ik een 86 trouwens, en een 80 had ze ook nog wel aan gekund nu, maar ik wil dat ze er nog een heel jaar mee kan doen dus dan maar liever iets groter. maten vingino: 0=80 1=86 2=92 enz. Jurkje? Die tuniek van bomba bedoel je? Dat is dus geen jurkje, maar heb ik bij pimpompee gekocht... kixx heeft deze wel: Prachtige jurk in grijze kleurstelling van Bomba for Girls | Kixx Online kinderkleding & babykleding
Dames ff een vraagje hoe valt de vingino Annie? ik heb altijd strakke vingino's en die zitten altijd top omdat ze zo smal is, maar deze lijkt wat breder te vallen of valt dat mee?
Geweldig setje Lynn! Ik heb echt al meerdere x-en naar dat jurkje ervan zitten kijken... Dat bolerootje erbij van jou vind ik ook erg leuk!
@Lynn, heel leuk die Bomba-tuniek! Mijn zoontje gaat sinds een paar weken op het potje, maar wanneer hij helemaal zindelijk is, weet ik niet, maar wel of niet een luier onder een broekje maakt gewoon aardig wat uit, dus ik wacht nog even met nieuwe spijkerbroekjes kopen voor hem. Vandaag nieuwe onderbroeken gekocht voor de jongste, we hebben hier zo'n Ten Cate outlet, echt fijn en leuk ondergoed en ik betaal er nog minder voor dat Hema ondergoedjes.
Ik heb deze gehad en hij valt mega klein!!! Mijn meisje had toen maat 80, maar zelfs 92 was nog te krap. Als jouw dochter smal is zou het iets minder zijn, maar koop zeker 2 maten groter.
@Jo en Diddle: tnx!! Ja ben nu aan het overwegen er nog een wikkelvestje bij te doen in roze maar weet nog niet zeker... @Naantje: Annie valt heel klein, je moet twee maten groter hebben dan waar je kind in zit.
Bedankt voor de info! Ik heb hem nu in een 92 besteld, als hij echt nog te groot is leg ik hem wel ff weg, maakt ook niet uit natuurlijk!
@naantje, zie dat je dochter ong net zo oud is als de mijne, mijn dochter draagt nu 92 van Annie en die vind ik al wat krap worden nu inmiddels... @Sweetlake: ik heb funky4flavours binnen en ben helemaal enthousiast, echt gave kleding!!En de maten kloppen wel goed hoor, heb dat zomerrokje in 86/92 genomen, ze kan het nu al aan gelukkig maar denk dat ze het volgend jaar ook nog wel past, dus ik laat het haar nu al dragen en bewaar het dan voor volgend jaar... Leggings vallen wel wat ruim (maar dat vind ik zowieso al snel van leggings omdat mijn dochter echt dunnen beentjes heeft) ze past daarvan nu de 74/80 en de 86/92 bewaar ik dan voor volgende zomer, hij past nml. ook perfect bij mijn TDDB setje in rood/blauw. Kreeg ook het wintercollectie-boekje meegestuurd, en daar zit ook al wat leuks tussen hoor
lynn leuk! Vandaag alleen de basisdingen van kleertjes.com binnen en ik moet zeggen, ik vind de kleuren en de stof erg mooi. Als het bij het wassen ook mooi blijft dan haal ik hier voortaan mijn leggings en longsleeves!
@debby: valt het ook goed op maat? @sweetlake: op hun eigen site hebben ze echt nog wel veel in alle maten, net als bij z8 is dat ook zo. Op de andere sites die het merk verkopen (en dus ook andere merken) is alles bijna al weg...
lynn ik heb 92 besteld en volgens mij valt het wel goed op maat. Het zal nu nog wel ruim zitten maar ze heeft officieel nog net geen 92 dus ik denk precies goed! En de kleuren zijn echt heel mooi vind ik. Bij de hema vind ik ze altijd een beetje flets. Plus dat ik die rimpeltjes onderaan erg leuk vind. Die heb je ook van bakkaboe natuurlijk maar die zijn steeds zo uitverkocht.
Voor de liefhebbers: bij de online shop van Benetton zijn nu alle shirtjes 50% korting. Heb gisteren even vast voor allebei de dames een zwart logoshirt met lange mouwen gekocht. Die zijn in de winter altijd meteen uitverkocht in de maten die ik nodig heb, en nu had ik ze voor 4,95 per stuk Verder net nog dit jurkje van Claesen's gekocht: Bekijk bijlage 162124
En nog een bikini van Retour Bekijk bijlage 162125 Verder moet ik echt nog nieuwe sandaaltjes hebben voor mijn jongste. Die ze nu heeft zijn maat 21 terwijl ze maat 22 heeft, dus die beginnen lichtelijk te klein te worden. Ben al een paar winkels afgeweest maar nergens sandaaltjes te vinden, dus ben aangewezen op online bestellen denk ik. Op hoop van zegen dat het past dan
Ik had voor Puck ook een legging besteld. Een basic van kleertjes.com. Maar die is helaas nog veel te lang/breed... Shirtjes vallen wel goed op maat. 86 en 92 schelen maar een cm. Dus zou idd ruim bestellen.
jep alleen blijft het zo duur met de sale nog en heb mezelf verteld dat ik niet te dure dingen mag halen.
heb het toch gedaan. Die tuniek van mimpi maat 98. blauw staat haar gewoon goed vind ik Pucks online::Girls::Mimpi::Mimpi 086 Hij is net iets anders dan die van noppies met blauwe vakjes. Dat is meer een blouse. En nog een cars jeans. Ik ga die maar eens testen. En ook een mipi shirtje. maar die is echt al weg zie ik. Was de laatste. Google Afbeeldingen resultaat voor http://3.bp.blogspot.com/_9G-jx7LynKg/TRBvLYb2CQI/AAAAAAAAAks/dweNVJ_gIW4/s1600/mim-pi+bambi.bmp Zucht....heb t gewoon gedaan...soms denk je bij jezelf... oj en heb toch een short van name it met langere pijpjes via MP gekocht. (korte pijpjes zien er zooo stom uit bij mijn dochter) Was nog nieuw...zeggen ze hahahaaa als ze daar ook de kaartjes bewaren.
@zo79: leuk geshopt! @sweetlake: ook leuk geshopt! ja soms....ik wil nu ook wel weer echt stoppen met shoppen. Tis wel weer welletjes.