Ik stem ook voor derde setje vind ik erg leuk, eerste ook wel, dierenprints zijn niet mijn ding. Lynn, mag ik je vragen, welke maat denk je dat ik moet hebben voor dat wollen jurkje? Het valt normaal toch? Zou 80 dan goed zijn voor najaar/ winter?
ik zou wel graag willen weten hoe die jurk heet maar ik kan het niet vinden. Ik vind hem alleen in 104. In januari zou misschien perfect zijn. Mijn meisje is nu pas 83cm en ze groeit vrij langzaam dus misschien kan ze hem dan zelfs een jaar daarna nog aan...
het valt groot erg groot dit is allemaal maat 86/92 en nog erg wijd om haar kontje ene rok ga ik innemen en mouwtjes lang maar denk oktober november december wel te dragen zelf vind ik de 3e set ook het gaafst maar de eerste set stond zo pittig en het giraffe pakje staat haar wel heel eigenwijs en agh anders had ik 1 set kunnen kopen nu 3
mirell mimpi winter 2011: MIM-PI winter 2011-2012 | VillaKids kinderkleding ik vind die jurk op het eerste plaatje wel leuk maar zij hebben hem pas vanaf 104 ingekocht. Dat is het lastige van mim pi. Winkels kunnen vanaf 92 of vanaf 104 inkopen en veel doen vanaf 104...
Lynn welk wollen jurkje?? en ik vind mim-pi niet helemaal mijn ding maar mischien moet ik nog wennen aan de collectie
ik vind die 3e persoonlijk ook het leukst maar ik vind die 2e wel heel erg amy lynn hoor! Ik snap precies waarom je die genomen hebt.
dat heb ik nou ook altijd. In het begin vind ik het niet zo en later vind ik het opeens super gaaf... maar komt denk ik ook omdat mijn hoofd nog helemaal geen wintercollectie zegt haha... Het is 30 graden
mirell> vind je laatste set ook het leukst. Maarja smaken verschillen. Zie haar wel in het dierenprintje namelijk lopen.
nu 50% op zomer kleertjes.com + die 10% Is weer tijd om te snuffelen.... stond nog wat O'neil spullen op me lijstje.
nou ouwehoeren dus. Hahahaaaaaa dan komen we op de volgende. Wie o wie maakt hem aan? Ik niet ga zo douchen en lekker slapen. Morgen weer vrij en waterpret!! Oo jammer dat je 10% weg is. Ik niet Iemand mee bestellen? Anders kan ik de jonge gezinnen 10% nog wel vinden voor je.
deb, ook daarom heb ik niet alleen maar spijkerbroeken, maar ook gewone katoenen broeken. die zijn nl iets goedkoper ik vind clowns eng