shop-aholic toppic deel 3

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door mirell, 9 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0

foto's foto's foto's!! :D:D:D

2. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

@ OTM, Leuk is dat he!
    Nouja als ze het wel mooi vinden dan.
    Lisa was niet blij met die Z8 blazer, ze wilde alleen de pinsesjurk (die gestipte van vd Ven). Dus ik zei al ja maar deze staat juist zooo leuk bij je prinsessenjurk ;)

Leuke schoentjes ook, hier nog niet echt wat kunnen vinden voor het voorjaar. Zag net wel dat ze van ecco gewoon dezelfde hebben die ze vorig jaar al had (ballerinas).

3. ontzettendtrotsemama

ontzettendtrotsemama Fanatiek lid

7 aug 2009
    2.204
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leuk hoor! Van de marge was ik al wel een beetje op de hoogte ;) haha. Ben assistent accountant en heb wel es wat kledingzaakjes als klant gehad. Dus daar schirk ik niet meer van, en trouwens als alles al zo vrieg (nog voor het begin van het seizoen) met 50% weg kan, zullen ze er wel wat aan verdienen. Maar t lijkt me ook moeilijk inschatten wat gaat lopen enzo! T lijkt wel heel simpel en leuk een kledingzaak, maar je moet er wel degelijk kijk op hebben!
    Brutale vraag misschien, maar van welke leuke kidsmerken kun je ons nog meer voorzien :):D?

4. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    owja dames wat ik nog even wou zeggen.. thnx voor het vertrouwen!! jullie hebben (bijna) allemaal al netjes betaald, en het ging bij sommige van jullie niet om kleine bedragen, de totale bestelling was over de 1000,- incl btw wat ik zo goed als allemaal al terug gestort heb gekregen (de rest is bekend hoor :p) maar echt top dat het gewoon op deze manier kan!! Doen we vast vaker ;)

5. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    poeh daar zal ik vanavond even voor gaan zitten, is een hele waslijst iig! :p zelf heb ik als hoofdmerk in de winkel Dirkje, ik zit zelf in het "laag"" segment merk, maar kan de hoogsegment merken ook bijna allemaal wel inkopen

6. ontzettendtrotsemama

7 aug 2009
    2.204
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dirkje :$, weetje hoe leuk merk dat is :D:D! Als je daar voor zou willen gaan zitten ;) graag :D! Ben benieuwd naar de lijst :! Zou super zijn :D

7. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Ja heb elk jaar bijna de hele collectie, heb gister w2011/2012 ingekocht... zoooooo leuk weer! :D

8. ontzettendtrotsemama

7 aug 2009
    2.204
    0
    0
    NULL
    NULL
    @diddle, dat viel mij ook al op, had ik toch beter vorig jaar uitverkoop kunnen kopen (alleen zijn die maten totaaaaaal niet in te schatten...) Mn meissie heeft nu mt 22 van Keq, terwijl 22 van shoesme al te klein was... snap er niks van die maten. Er stonden ook schoenen maat 23, nou daar kunnen wel 1,5 voeten van mn meisje in wonen haha

9. Pelikaantje

Pelikaantje Bekend lid

22 okt 2008
    917
    2
    18
    Utrecht
    Yes! Het pakje valt net door de brievenbus :D

10. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Jippie!! :D

11. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.101
    3.879
    113
    Nou, mijn computer is enkele dagen geleden op hol geslagen en het gaat nog niet goed, dus vandaar dat hij op zijn zij staat (hij is ontzettend langzaam, als ik moet draaien ben ik weer 2 minuten verder). Dan draagt ze afgrijselijke Dora-sokken die ze van oma heeft gehad en mijn man vanmorgen heeft aangetrokken. Het was dus even om te passen, ik trek nu haar spijkerbroek en laarsjes weer aan (en zo zie je niets meer van Dora :D) en gaan we de hond uitlaten.

12. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    ahhh wat een moppie! :D

13. Pelikaantje

Pelikaantje Bekend lid

22 okt 2008
    917
    2
    18
    Utrecht
  14. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    zit haar als gegoten ofniet?? :D

15. Niike

Niike Actief lid

31 aug 2010
    125
    0
    0
    NULL
    NULL
    Welk rokje is dat dan?

16. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Blauw met wit.
    Tja IK heb er geen foto van.

@ Pelikaantje, leuk!!

17. Niike

Niike Actief lid

31 aug 2010
    125
    0
    0
    NULL
    NULL
    Met dierenprint en rood of anders? Stippen?

18. Pelikaantje

Pelikaantje Bekend lid

22 okt 2008
    917
    2
    18
    Utrecht
    En nog een foto van het nieuwe roze rokje! (let niet op de troep achter)

Bekijk bijlage 130594

Zij allemaal supermooie kleertjes en passen ook goed.
    Ben er echt heel blij mee en de kleine natuurlijk ook!

19. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    @ Pelikaantje, super meid dat het zo goed past, en leuk te horen dat je/jullie er zo blij mee zijn :D Ik zei gister toch dat het allemaal heel erg leuk was hihi! Ik had bij sommige dingen echt zoiets.. sh*t had ik dat ook maar voor L.inde besteld dat is zooo leuk hahah! :D

20. ontzettendtrotsemama

7 aug 2009
    2.204
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Jo79 Leuke set hoor (en schattig meidje hoor ;))! Maar die dora sokken kunnen echt niet he :D haha
    @Pelikaantje, wat een leuk setje die lichtblauwe zeg! Staat haar ook erg goed, en cliche... maar weer zoon leuk meidje!
    @niike het is een strokerokje donkerblauw met een laag stippen, een laag strepen en nog wat, maar weet niet wat voor printje. Ga vanavond nog wel ff proberen een foto te plaatsen.
    @ikbenhetmaar, zie nu ook al TE leuke dingen van vinrose voorbij komen (kende dat merk eerst helemaal niet * gaat zich als shopahollic zitten schamen in een hoekje*) maar erg leuk! * baalt als een stekker en haalt heel snel de steen van haar hoofd waar ze afgelopen week onder heeft gezeten*

Deel Deze Pagina