Ligt eraan wat ik wil kopen. Boeken, speelgoed, ed koop ik regelmatig online Voor kleding ga ik wel de stad in.
Grote uitgaven zoek ik ook eerst online op. Sommige dingen, zoals een tv, wil ik dan nog wel eerst in een winkel zien, maar koop 'm dan vaak als nog online omdat het vaak best wat scheelt in prijs (voor een paar euro verschil zou ik 'm direct meenemen in de winkel). Tijdje geleden ook een fiets online gekocht, scheelde me 300 ten opzichte van de fietsenwinkel.
Altijd online, zo fijn vanaf de computer! Prijzen vergelijken, geen parkeerkosten, geen irritante gehaaste mensen in de stad, en geen tijd kwijt! En ik maak er graag een sport van om het goedkoopste te scoren zonder verzendkosten! Dat de winkelstraten langzamerhand verdwijnen vind ik prima, ik mis er niks aan
Absoluut online! Ik woon in een redelijk grote stad, en mijn wijk heeft wel een winkelcentrumpje, maar om echt naar het centrum te gaan ben ik 20 minuten onderweg, parkeergeld etc. De afgelopen maanden merk ik dat ik echt steeds minder in het centrum kom, alleen laatst nog even omdat ik bij de v&d moest zijn en de webshop al gesloten was. Ik vind het centrum hier verder ook niet gezellig, veel leegstand (wat ongetwijfeld ook weer door online shoppen komt..) en vrij weinig winkels die aansluiten op mijn behoeftes.
Ik doe met je mee, mijn winkel beleving is precies hetzelfde. Daarnaast probeer ik mijn steentje bij te dragen aan het behoud van winkelcentra en werkgelegenheid in detailhandel, en dat kan ik niet achter een schermpje.
Liever online omdat ik een fijner overzicht heb wat er allemaal is.. En niets zo lekker als op de bank pakketjes laten komen Maar voor sommige dingen ga ik wel de winkel in, vooral als de verzendkosten me te duur zijn
Combi! Grote dingen zoals elektronica en witgoed laat ik meestal adviseren in stad en kijk dan waar ik het het goedkoopste online kan bestellen. Meubels en bed weer wel in winkels gekocht. Speelgoed, kleding schoenen: combinatie van. Kleding zoontje: meestal online maar ook wel winkel Drogisterij artikelen en sieraden: altijd winkel Boeken en dvd's trouwens altijd via bol
Er zijn bijna geen winkels meer hier, dus ik heb geen keus Wat een luxe dat zovelen van jullie online boodschappen kunnen bestellen! Dat is hier nog helemaal niet mogelijk!
Tot een jaar geleden ging ik liever winkelen. Ik was ook een beetje tegen online shopping. Nu vind ik online winkelen toch leuker. Geen 8 euro meer betalen om te parkeren, kleding tegenkomen waarbij alles van je maat is uitverkocht. Als je de stad ingaat en je ziet thuis iets fout aan die kleding kan je weer de stad in gaan, weer parkeerkosten betalen, weer een uur kwijt,... nu terug de zak in en 2 minuten rijden en ben er vanaf.
Ik koop eigenlijk alleen online wat ze in de stad niet hebben of wat in de stad veel duurder is. Wij hebben bijvoorbeeld geen cd zaken meer, 'alleen V&D nog' wilde ik zeggen... Maar nu hebben we dus ècht geen cd-zaken meer. Nu stelde de cd & dvd afdeling van V&D ook al niet veel voor dus meestal hadden ze daar toch al niet wat ik zocht. Ook een telefoonhoesje ofzo koop ik vaak wel online (meer keuze). Maar verder: kleding, boeken, huishoudelijke artikelen, drogisterij artikelen e.d. koop ik in de stad. Ik heb laatst een keer drogisterij-artikelen online gekocht. Dat scheelt per artikel wel, maar ik vond wel dat ik veel moest kopen om de bezorgkosten eruit te hebben en dan nog echt voordeel te hebben. Dus ik al het af en toe nog wel eens doen, maar dan moet ik echt een aantal dingen tegelijk nodig hebben die wat duurder zijn. (Scheermesjes, shampoo & conditioner van 'mijn' merk). Boeken kopen ik per definitie in de winkel. "Onze" boeken winkel was bijna failliet maar heeft nog net een doorstart kunnen maken. Daar ben ik zo blij mee! Heerlijk met kinderen samen een boek uitkiezen. Dat doe je toch niet online? Dus die boekenwinkel heb ik soort van geadopteerd, ik sponsor ze Ik vind het wel jammer dat er steeds minder echte winkels zijn. Onze stad is al niet echt gezellig, maar de leegstand maakt het niet beter. Ik vind ook dat ze er slecht mee omgaan. Er wordt al jaren over gesproken om het stadshart compacter te maken. Maar er gebeurt niks. Nu zal het ook wel ingewikkelder zijn dat het lijkt, je hebt natuurlijk met verschillende verhuurders te maken en veel winkeliers zitten waarschijnlijk ook niet te wachten op een verhuizing. Maar het zou wel beter zijn: de winkels allemaal wat dichter bij elkaar, geen leegstand meer. En dan de panden die rondom vrijkomen meer gebruiken voor horeca / cultuur / stadswoningen.
Ik haaaaat de stad. Betaald parkeren Mensen die traag lopen Zoeken naar je maat Wachten voor pashokjes Stervenshete winkels In de dikke vette rij staan Nee dankje.
Haha, dat is ook wel weer herkenbaar Devilschase. En tòch ga ik liever naar de stad. Nu ga ik meestal op de fiets en omdat ik tegenwoordig parttime werk, kan ik door de week. Dat scheelt enorm. Toen ik nog fulltime werkte HAATTE ik bejaarden en mensen met kinderwagens en peuters die op zaterdag de stad in gaan.
Ik shop eigenlijk alles online behalve kleding, kleding moet ik echt aanpassen, want ik heb een rare maat, maar toch kijk ik eerst online naar de kleding voordat ik naar de winkel ga, want ze verkopen niet altijd mijn maat in elk filiaal. Maar gelukkig shop ik maar zo'n 3 en max 4 keer per jaar voor wat nieuwe kleding stukken. Ook liggen de winkels erg ver bij mijn huis vandaan, ik moet minstens 50 minuten rijden met de auto om een klein winkelcentrum te bezoeken en een uur en 15 minuten voor een groot centrum. Scheelt heel wat in de portomonnee, want we moeten de trips echt van te voren plannen Maar mochten we erop uit zijn en ik kom leuke spulletjes tegen (in de aanbieding bv), dan koop ik dit natuurlijk gewoon in de winkels. Ik kijk wel altijd of er goede retour voorwaarden zijn bij de online winkels, of de webwinkels betrouwbaar zijn en ik vergelijk altijd de prijzen als ik iets nodig heb. En natuurlijk of de verzendkosten/retourkosten allemaal gratis zijn etc. Het kan enoorm veel geld schelen om spullen online te kopen dan in de winkel.
Ik winkel liever in een stad. Gezellig samen met mijn beste vriendin afspreken in het midden van het land. Ik woon in het westen en zij in het oosten. Online winkelen doe ik alleen bij bol of bij ah .
Normaal gesproken ga ik het liefst de stad in, vooral voor kleding dat wil ik zien, voelen en passen. Nu in mijn zwangerschap shop ik heel veel online omdat ik gewoon de kracht niet heb om uren te winkelen. Vorig jaar rond de feestdagen een gesprek gehad met de eigenaar van een franchise intertoys filiaal hier in de stad. Toen hij iets niet op voorraad had en ik aangaf dat dingetje dan wel online te bestellen smeekte hij bijna of ik wilde wachten tot eind van de week als zijn voorraad weer geleverd zou worden. Door de online shops was het zwaar voor hem geworden. Hij bood zelfs aan na werktijd gratis thuis te bezorgen om het gemak van online shoppen ook te bieden. Dit heeft mij de ogen wel doen openen. Ik koop speelgoed en kados dus alleen nog bij hem in de winkel omdat hij altijd goed helpt, zeer klantvriendelijk is en ik hem zijn omzet daardoor ook echt gun!
Kinderkleding meestal online vaak is daar ook eerder uitverkoop dan in de winkel. Ik ga ook niet zo vaak meer de stad in en als ik ga dan liever met mijn zusje of man maar niet met mijn dochter erbij.
Ik ga meestal naar de winkel. Laatst een jurkje besteld omdat hij hier niet te verkrijgen was en dochter hem bij een vriendinnetje gepast had. En speelgoed bestel ik ook weleens online in december hebben we Sinterklaas en kerst en de verjaardag van de jongste. Dus dan bestel ik graag alles in 1 keer bij intertoys hoef ik het niet mee te nemen enzo 😄