wat is er zo bijzonder aan jou partner

Discussie in 'De lounge' gestart door vlindermoeder, 23 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vlindermoeder

vlindermoeder Fanatiek lid

30 mrt 2009
    2.595
    1.051
    113
    Hier
    waarom ben je bij je partner en blijf je bij hem/haar.

soms denk ik wel eens. waarom ben ik met mijn man en niet met een ander. ik weet het eerlijk gezegt niet en vraag me af hoe dat bij andere is.

2. kinderwens88

kinderwens88 Fanatiek lid

6 aug 2011
    1.213
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het bijzondere aan mijn partner is dat hij heel lief en zorgzaam is en dat we samen heel erg kunnen lachen om de domste dingen. Ook is hij de liefste vader die er bestaat.

3. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.757
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Heb dat ook wel is. Maar wil toch echt geen ander.
    Hou van hem!!

4. Krissie85

Krissie85 Niet meer actief

Nou zou ik natuurlijk alle goede en lieve en leuke eigenschappen van mn man op moeten noemen en dat kan ik ook wel.. maar ik ben me er heus wel van bewust dat er nog genoeg andere mannen rondlopen die ook echt wel heel lief/leuk/gezellig enzo zijn....... maar ik werd net verliefd op deze ene... en dan vind ik het ook een soort keuze.. commitment... ook als ik mn man even niet zo lief en leuk vind...

en tja... van al die andere hou ik niet zoveel :D;)

Dus.... vast niet zoveel bijzonders aan.. maar voor mij voelt ie wel bijzonder :D ♥♥♥

5. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Mijn man is lief, zorgzaam, betrouwbaar, soms lijkt het wel of hij in mijn hoofd zit.. Dan zegt ie wat ik denk haha.. Als ik een x geen zin heb om te koken doet hij het, ben depressief geweest door heel de mmm en miskramen toen wist ik pas echt wat ik aan hem had. Hij heeft me zonder ooit klagen overal doorheen gesleept. Kan altijd op hem bouwen en hij is zo leuk met kinderen kan niet wachten tot hij papa is :D zou hem never nooit willen ruilen voor een ander!

6. kleinesam

kleinesam Fanatiek lid

15 mrt 2009
    1.409
    0
    0
    Hij is mijn soulmate en een ongelofelijk lekker ding :D

7. ER14

ER14 Fanatiek lid

17 apr 2013
    3.127
    2
    0
    Hij is de mooiste en de liefste! Wij samen tegen de wereld.. heerlijk!

8. suzy83

suzy83 Fanatiek lid

20 okt 2009
    1.556
    0
    36
    NULL
    NULL
    Omdat ik weet dat het gras op een ander niet groener is ;) Haha en omdat het overal toch standaard het zelfde is / word mannen zijn precies zoals alle mannen , en vrouwen zoals alle andere vrouwen ;)

Nee mijn man is wel lief, niks is teveel... Ik krijg sochtends altijd een kopje koffie op bed :) hij heeft gouden handjes... ( niet alleen op sex gebied ;) ) maar hij kan alles maakt alles !! En hij heeft mij de 2 knapste kinderen van de wereld gegeven :) hij is alleen een beetje ouder als ik ... Maar dat is een beetje mij ik val op ouder.

9. Dink87

Dink87 Actief lid

28 apr 2013
    278
    0
    16
    Heel cliché, maar hij is mijn beste vriend. Was hij serieus echt voor we wat kregen. Hij is zo lief en zorgzaam en hij zorgt dat ik mezelf bijzonder voel, terwijl hij eigenlijk bijzonder is. Maar ook zijn minpuntjes horen gewoon bij hem net als iedereen minpuntjes heeft. Ik kan me geen dag zonder hem voorstellen en na 8 jaar mis ik hem nog iedere dag als hij naar zijn werk of de voetbal gaat.

10. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Het gevoel dat hij mij geeft.

Ik vind hem als persoon natuurlijk heel bijzonder, maar ja.. lief, zorgzaam e.d. dekken de lading niet echt :p

11. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Dat hij ondanks ons grote leeftijdsverschil echt mijn maatje is met wie ik alles samen kan doen.
    Hij mij steunt in alles wat ik doe.... Acht het is gewoon een schat!(Meestal dan ;))

12. suzy83

suzy83 Fanatiek lid

20 okt 2009
    1.556
    0
    36
    NULL
    NULL
    Dus nog iemand ... :D wat is jullie verschil als ik vragen mag?

13. MamaPeetje

MamaPeetje Niet meer actief

Allemaal heel cliché maar m'n man is m'n beste vriend, mijn zielverwant. We hebben echt met een half woord genoeg om te weten wat we willen en bedoelen. Zelfde gevoel voor humor en zelfde normen en waarden. Oh als ik dit schrijf klinkt het wel heel erg jut en jul haha :):)

En verder natuurlijk ook zorgzaam en lief, knuffelig, verantwoordelijk ook richting de kids. Eigenlijk de perfecte echtgenoot :D

14. knap

knap Niet meer actief

hij is uniek. op zijn manier. met en zonder zijn speciale nukken.

15. Lynn88

Lynn88 Bekend lid

15 feb 2013
    877
    0
    0
    Mijn vriend is m'n beste maatje, m'n soulmate, heel lief en zorgzaam en een harde werker. We passen gewoon perfect bij elkaar en kunnen in een deuk liggen om de domste dingen. Leven met hem is gewoon zo veel leuker dan leven zonder hem..

Ook hier trouwens een leeftijdsverschilletje.. Vl is 8 jaar ouder.. Al merken we daar in het dagelijks leven nooit wat van (en dat zegt meer over hem dan over mij ;))

16. guus

guus Fanatiek lid

20 mrt 2012
    2.083
    0
    0
    in het koude noorden
    waarom mijn man bijzonder is, omdat we elkaar hebben leren kennen als vrienden, zeker 2jr goede vrienden zijn geweest, ik hem toen al in vertrouwen kon nemen en mijn geheimen kon vertellen. en nog steeds.
    we zeggen vaak het zelfde of denken het zelfde, ik voel me echt mezelf bij hem en vertrouw hem 100%, daarbij een geweldige papa voor onze uk.
    als hij voor zijn werk een paar dagen van huis is, mis ik hem eigenlijk al voordat hij weg is.

17. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Weet je dat ik dat heel moeilijk vind om uit te leggen?

Hij is lang en heeft een lage stem, mmmm ;)
    Ik viel op hem een paar dagen nadat ik de relatie met mijn ex had verbroken (die juist een hoge stem heeft :p) . Ik kende hem al langer maar ineens was die spark daar. We delen een aantal passies en vullen elkaar aan en hij loopt altijd net even uit de pas ;) zo ben ik ook.
    We hebben wel eens downs, helemaal tijdens mijn zwangerschappen, en hij heeft een winterdepressie maar toch, ondanks alles voel ik toch alles voor hem.

18. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.092
    0
    0
    Hij is super lief en zorgzaam en een superpapa. Hij weet ook het beste in mij boven te halen, en hij houd heel veel van me. Kom niet aan mijmof aan ons kind, want dan wordt ie woest.

19. Skyscrapper

Skyscrapper Fanatiek lid

11 mei 2013
    2.604
    3
    38
    mja zit wat in.:D
    als ik mijn man niet was tegengekomen dan had ik vast een andere keer een leuke man gevonden waar ik het gezellig mee zou kunnen hebben.
    buiten de goede eigenschappen en aantrekkingskracht dus ook gewoon het goede moment en de goede plaats.

20. Gazy

Gazy Niet meer actief

Nou.. andere dagen van alles, maar vandaag even niks!! ;)

Deel Deze Pagina