Ik ben er klaar mee! Ik ben klaar met dit lichaam en wil er verandering in brengen. Ik moet nog steeds 10kilo afvallen en telkens vind ik de motivatie niet. Of er is weer een feestje met lekkers waar ik niet van af kan blijven, of er is weer een etentje. Telkens heb ik weer een smoes om het verkeerde pad op te gaan. Vanaf morgen MOET ik van mezelf weer gaan sporten en gezonder eten om de laatste 10 kilo kwijt te raken. Wie doet er met me mee? Want steun en motivatie van andere mensen die ook moeten afvallen zou zooo fijn zijn!
Goed bezig meid!! Ik herken dit wel! Kan "helaas" nu niet met je meedoen, maar wil je heel veel succes wensen!!
Bedankt blike! Ben er gewoon zo klaar mee, en hoop nu dat ik door dit gevoel ook de motivatie blijf vast houden.
Yup, ik moet ook...Vanavond kwam er nog een vriendin eten maar vanaf morgen echt de knop weer om, zit er alweer zo lang tegen aan te hikken maar voel me zo futloos de laatste tijd door al dat slechte eten. Hoe ga jij het aanpakken? Eerst je avatar veranderen!
Eylem: Ik ga op voedingscentrum kcl bij houden en daarnaast weer beginnen met 30day's shred. En ga 2x in de week met een vriendin zwemmen. Hoe wil jij het aanpakken? Het futloos zijn herken ik enorm, heb gewoon geen energie en dat ligt echt aan de staat van mijn lichaam.
Ik doe mee alleen niet met sporten. ML zit momenteel echt in een ROT werk situatie waardoor ik bijna niet weg kan ARGH!!!
Ken het Saja, vandaar ook dat ik 30days shred ga doen. Zwemmen moet ik echt per week gaan kijken wanneer het gaan lukken. Wil je ook een speciaal dieet volgen?
Ja echt heel irritant maar goed. Ik mory ook echt weer op mn eten letten want de zakken chips vliegen me alweer om de oren oepsie.. Nou niet echt een dieet maar wek wat minder snoepen en wat gezonder gaan eten..
Ik ben vorige week begonnen met modifast 3.2.2. En nu 1.5 kilo kwijt. doe er geen sport bij, echt geen zin in om alleen te doen blegggh
Minder snoepen enz zou hier ook al helpen. Vandaag boodschappen gedaan en niks ongezonds meegenomen ook niet voor man en de kinderen, want dat is alleen maar verleiding voor mij. Melanii: super 1,5 kilo! Hoeveel wil je totaal kwijt?
Misschien hier een oproep plaatsen? Misschien dat er nog iemand bij jou in de buurt woont die samen wilt sporten?
Ook via voedingscentrum 1200-1300 kcal per dag. Werkt super maar ik heb geen ruggengraat toch maar weer proberen en doorzetten. 30 days shred moet ik ook echt weer aan beginnen maar pffff echt 0,0 energie....
Ik hoop voor je dat je het volhoud!! Eerste stap is gezet, je hebt niks ongezonds in huis! ik wil er nu nog minimaal 6 kilo vanaf hebben. Was voor de vakantie goed bezig, niet snoepen (deed ik al nooit) gezond en gevarieerd eten enzo, maar na vakantie paar kilo er bij aan die er net af waren. en sindsdien lukt het niet meer met gewoon gezond eten.. Dus nu modifast en dat bevalt super!
Ik wil ook rond de 1200kcl blijven, werkt hier ook het beste. Maar het ertoe zetten is al zo grote stap! Ik hou van lekker eten en snoepen maar het is gewoon zo niet gezond en ik voel me momenteel echt niet prettig in het lichaam wat ik nu heb. Ben telkens moe en heb nergens fut voor, terwijl ik dondersgoed weet dat als ik ga bewegen en gezond eten ik me ook beter ga voelen. We moeten ons zelf een enorme schop onder de kont geven.
Mag ik ook meedoen? Heb eerder ook met Eylem in een topic geschreven, maar heb ook gewoon geen ruggengraat! Vandaag weer wat rottigs meegemaakt en ik wist zeker dat ik niet ging snoepen, maar ja, nu zit ik weer te snoepen. En kan het me even niets schelen. Verder afgelopen week last gehad van mijn bijholten, dus sporten sla ik even over, het gaat wel iets beter, dus hopelijk gaat het morgen of overmorgen weer (30 days shred). Ik fiets wel als het weer het toelaat 4 dagen in de week naar mijn werk (7 km enkele reis). Maar dat zal de komende tijd ook alleen maar minder worden. Ik wil trouwens 15 a 20 kilo kwijt. En graag vóór het voorjaar, wil nu eindelijk weer eens een zomer lekker in mijn vel zitten!!!! Oh ja, ik ga het ook bijhouden bij het voedingscentrum (hebben nu ook een app, handig!), 1400-1500 kcal. Aangezien ik wel veel beweeg. Wil 3 keer per week 30 days shred gaan doen, op dinsdag, donderdag en vrijdag (dan is mijn man er niet). Tot zover het plan. Nu nog uitvoeren! Help!
Yup, helemaal hetzelfde. Ik ga volgende week ook nog dinsdag en woensdag vasten dus wie weet helpt dat ook. Het gekke is dat ik daar totaal geen moeite mee heb (vandaag door drukte ook overdag amper wat gegeten) maar als ik er echt op ga letten lijkt het alsof het des te moeilijker wordt. Ach, we weten het allemaal wel, het doen, dat is het hele punt
En ik herken het futloze gevoel heel erg. Baal ook van mijn lichaam en conditie. Toen het een periode beter ging (paar maanden geleden 4 afgevallen) voelde ik me zo goed! Waarom houd ik het nou niet vol?! En nu wil ik telkens de draad oppakken maar gaat het telkens na 3 dagen alweer fout. Schiet niet op zo...
Ohhh gelukkig jij bent er ook . Een app? Dat is wel handig, ga ik even kijken. Ja mss moet ik de 30 days shred ook maar een beetje minder doen, elke dag houd ik niet vol ben ik bang. Fietsen deed ik ook heel veel maar nu al twee weken niet meer, het is zulk rotweer en dan met die twee kleintjes op de fiets vind ik niks. Dus het komt erop neer dat ik weer veel te veel op de bank zit
Hoi Ja die app was er eerst alleen voor iphone, maar nu ook voor android! Werkt echt super! En echt voor de adviezen moet je wel op internet kijken, maar het invullen is ideaal! Ja fietsen met de kindjes is met dit weer niet lekker. Als het 's ochtends droog is ga ik met de fiets, de terugweg maakt me niet uit, dan ben ik toch na een half uur thuis en kan ik droge kleding aan doen. Tenzij ze windkracht 10 voorspellen, dan pak ik ook de auto. En straks met de sneeuw enzo toch ook de auto.