Shop till you drop!!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door tukker, 6 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tukker

tukker Fanatiek lid

1 dec 2009
    2.980
    17
    38
    Cinderella,

Tuurlijk heb ik een kerst outfit! Wel 2 hihi.

zwarte broek met print, petrol kleurig topje met zwart jasje erover en petrol pumps.

En jurkje, met panty. Of met zwarte pumps of overnee laarzen.

Amethist, leuk toch geen vaste stijl..heb ik ook niet.

Het nadeel, ik vind teveel leuk..ik probeer wat meer richting iets meer classy stijl te gaan. Maar gewoon verzorgd en sportief is ook wel prettig.

2. Cinderellea

Cinderellea Niet meer actief

Ik vond het dit jaar erg lastig maar heb toch twee jurkjes gescoord. Klinkt leuk wat jij aan gaat doen!
    Mijn kledingstijl is redelijk klassiek, maar wissel het af met casual.

3. tukker

tukker Fanatiek lid

1 dec 2009
    2.980
    17
    38
    Cinderella, dank je wel.
    Wat voor soort jurkjes heb je dan voor kerst gescoord?

Wat is jullie leeftijd? Ben ik benieuwd naar..als 30+ kleed je je wel anders dan 20+ vind ik.

Ik ben 31.

4. Amethist

Amethist Niet meer actief

Ik heb geen kerstoutfit(s), ik denk ook niet dat ik die nog ga aanschaffen. Misschien dat ik nog even bij de Vero Moda ofzo kijk voor een leuk glitterglimshirt.

Ik ben 32. Kleed ik me anders dan 10 jaar geleden? Hm, ja, dat wel, maar ik ben nog wel steeds van de jeans etc. Je zal mij echt niet vrijwillig in een pantalon ofzo zien. Ik heb lang het gevoel gehad dat ik me meer "volwassen" moest gaan kleden, maar ik ben gewoon niet zo van het echte netjes kleden. Ik draag wel graag blazertjes, maar dan wel met een jeans en een paar mooie laarzen.

5. Cinderellea

Ik ben net 24!
    Heb deze voor kerst gekocht. Komen verschillende mensen op de dagen dus kan m best twee keer achter elkaar aan vind ik zelf :D
    En deze voor oud en nieuw!

Vero moda heeft leuke dingen hangen nu en de sale is daar al op sommige dingen begonnen. Vond de Sting ook verrassend leuke kerstkleding hebben!

6. tukker

tukker Fanatiek lid

1 dec 2009
    2.980
    17
    38
  7. Cinderellea

Ziet er leuk uit Tukker! En in vind de broek echt heel tof!!

Deel Deze Pagina