Ik heb 1 mei een miskraam gehad, en heb toen op 26 mei mijn normale menstruatie gehad. Ben gelijk begonnen met ovulatietesten en kwam er achter dat de testen dik uitsloegen op 2,3 en 4 juni (menstruatie was alweer over!). Moet ik dan bij mijn ei 14 dagen optellen tot mijn NOD? Want normaal is mijn cyclus meestal 30 dagen maar als ik nu naar mijn ei kijk, wordt het dus veel korter .. Hoop dat iemand een antwoord heeft, want ben alweer erg aan het tellen en rekenen .. Pff, zwanger worden
Als je 26 meid ongesteld bent geworden en op 2,3 en 4 een positieve ovu-test had, zou ik ervan uitgaan dat je ei op 5 of 6 juni is geweest (dus afgelopen weekend) en als je daar 14 dagen bij optelt kom je op ongeveer 20 juni. Je zou dan nu dus een cyclus van +/- 25 dagen hebben. Weet niet of je geklust hebt rond deze dagen, maar over 2 weken heb je hopelijk een mooi positief resultaat! Liefs, Duveldraakje
Ik hoop dat we ook eindelijk een positief resultaat mogen hebben (houden vooral!) .. We hebben wel geklust maar vooral op de dagen van de posi test, niet zo zeer daarna wegens afwezigheid. Maar je weet maar nooit, ik wacht het af rond eind juni! Dankje! Liefs