Shopaholic (als je nog niet zwanger bent)

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Mizzy1982, 8 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zina

Zina Niet meer actief

Dames, ik ben zwanger :D

2. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    ZINA geweldig!! :D
    gefeliciteerd meid!! super!!! :D

nu lekker geniete!! :D

kuss

3. Mizzy1982

Mizzy1982 Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.660
    1
    0
    Oudenbosch
    super gefeliciteerd Zina!! wat fantastisch!!!!

4. Mizzy1982

Mizzy1982 Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.660
    1
    0
    Oudenbosch
    Beter gevraagd hoe gaat het met jou?? Wil je weten wat het wordt? Ach mocht je een meid krijgen dan kun je de boystuff altijd nog aan bekenden geven die een boy krijgen :)

5. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    Hee! hier alles goed hoor! Krijg nu een Iniminie buikje! Hihi 10 juni weten we wat het word! Ben nou al nieuwsgierig! Haha nog even afwachten! hoe gaat het met de rest van de meiden? Gezellig dat ons topic weer open is!! knuff

6. Perry

Perry Niet meer actief

he mopperdje :D

Oehhh heb je weer nieuwe foto's ???? hihi!!!
    nog even dan weten jullie het.... spannend!!!
    knuff

7. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    Nee nog geen fotos :) meeste is gewoon wit,. Ja nog zon 3 weken dan weten we het! Hihi spannend! Knuff

8. Perry

Perry Niet meer actief

Moet je wel bijhouden he, iedere week een foto maken! :D is leuk voor later toch!
    spannend meid, ik weet zeker een meisje hihi!!

9. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    Hihi welkom bij de club perry Hihi hier denk iedereen een meid.. Nog 3 weeken en dan weten we het! Spannend!

hoe gaat het met de rest hier?

super gave lief! Luiertas gekregen van mn zus! Hihi ben zo verliefd! :) zal straks eens een foto posten.. o dames er is een leuke actie bij lief! 2 shirten voor 12.50! Écht leukjes! liefs Xxx

10. Perry

Perry Niet meer actief

honnepon; how 'r you lady? :)

Gaat goed hier hoor!

xxxx knuff

11. Karen1974

Karen1974 Fanatiek lid

29 mrt 2010
    1.229
    0
    0
    Ik heb precies hetzelfde...

Ik heb al drie kids en daar heb ik ook al veel spulletjes van, maar die zijn nu inmiddels al zo groot (11, 9 en 6) dat ik gewoon zin heb om nieuwe spulletjes te kopen. De eerste maanden kon ik me dan ook gewoon niet inhouden en zo heb ik al een MaxiCosi (tweedehands, maar zo goed als nieuw), Lodger wikkeldekentjes (ook tweedehands) en enkele leuke spulletjes zoals rompertjes, sokjes, een speentje en een knuffeldoekje...

Inmiddels ben ik wel al weer wat ontnuchterd doordat ik in ronde 2 een miskraam kreeg. Nu durf ik niet meer op voorhand te kopen en wacht ik verder af tot de test twee duidelijke streepjes laat zien!

12. Big Wish

Big Wish Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.314
    306
    83
    kinderopvang
    Wat ben ik superblij met dit topic. Ik dacht echt dat ik de enige was. Ben blij dat dit niet zo is:). Ik schaam me er ook wel voor.
    Bij mij is het zelfs zo erg, dat ik op mijn 18e (ben nu 29) al begonnen ben met soms wat kopen. want als ik iets erg leuk vond wilde ik het gewoon hebben, want ja straks hebben ze het niet meer. Inmiddels heb ik heel veel van die dingen alweer weggegeven, omdat ik het niet leuk meer vind. Maar heb toch echt al veel spullen. Ik heb een aantal jaar gehad dat ik er geen behoefte aanhad. Heb alleen helaas nog steeds niet de ware gevonden en ben nu zover dat ik waarschijnlijk een bam-mer wil worden.
    Ik kan me gelukkig redelijk inhouden. Zou het liefst alles al kopen, maar wil ook nog genoeg te kopen hebben als ik echt zwanger ben. Ik koop zowel nieuw al via marktplaats. Heb vandaag nog via MP een spenendoekje van Bambam gekocht:D Weet ook al precies hoe ik de babykamer zou willen. Weet wel wat ik wil aan kinderwagen enzo, dus als het zover is.....

13. Marise

Marise Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.588
    1
    0
    Meiden ik keek al een aantal keer mee in dit topic. Maar ik ben nu wel zwanger mag ik nog posten ;)?

Ik heb nu helemaal het idee dat ik legaal shopaholic mag zijn!

Hoe hebben jullie dat? in een aantal babyzaken in mijn woonplaats wonen bekenden. Als ik daar grondig ga shoppen weten ze er direct van :S

14. Mizzy1982

Mizzy1982 Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.660
    1
    0
    Oudenbosch
    @Marije, gewoon lekker vertellen hoor hier! Ben erg benieuwd. Ja dat is lastig, ze hoeven je die winkel maar uit zien te komen, al kun je dan zeggen dat het voor iemand anders is, mensen speculeren snel. Ik zou naar een andere stad gaan en daar lekker neuzen en shoppen als je nog niet wil dat iedereen het weet.

Zooo big wish, ben je ook al begonnen met het traject voor bam-mer? Hoop dat je gauw legaal kan shoppen ;)

Ik vind het zoooo heerlijk al dat kleine spul.... geeft gewoon troost, genoegdoening en hoop:D

15. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    he meiden!

het worden er steeds meer gezellig!! :D

@ marije; zeg je toch dat het voor een vriendin is ofzo? :p inpakken als kado hihi :p ik vind het shoppen nu minder leuk als voor mn zwangerschap hihi maar misschien komt het weer als we weten wat het word :d

Hoe gaat het met jullie allemaal? :D hier gaat het goed! zit nu alweer in de 13e week! ::D

mizzy; hoe ging het telefoon gesprek met F.A?

liefs xxx

16. Marise

Marise Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.588
    1
    0
    haha ja dat heb ik een keer gedaan met een zwangerschapstijdschrift. Stond iemand achter me die ik kon..

Is het voor u zelf of een cadeau? uhh shit! Ja wil u het inpakken een cadeau

haha echt hilarisch

Maar inderdaad wie weet ga ik wel lekker naar een andere stad! Beter idee!

17. Karen1974

Karen1974 Fanatiek lid

29 mrt 2010
    1.229
    0
    0
    Kijk, dat vind ik nou ook. Het was en is voor mij vaak therapie... in de beginmaanden kon ik geen winkel binnengaan alvorens eerst naar het babyspul te gaan, maar nu is dat minder. Ik had het gewoon nodig als troost, hoop en genoegdoening, zoals je zegt...

Inmiddels ben ik iets rustiger geworden en is het shoppen ook minder geworden (de laatste tijd zelfs bijna weg).

Ik vind dan ook dat niemand een oordeel mag vellen over het al dan niet op voorhand shoppen van een ander. Ieder moet dit voor zichzelf weten, daar hoeft een ander zich niet mee te bemoeien!
    En dus is het eigenlijk ook niks om ons voor te schamen, vind ik... toch? :p

18. Big Wish

Big Wish Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.314
    306
    83
    kinderopvang
    Nee, ben nog niet begonnen. Ben nu eerst goed aan het sparen. Wil volgend jaar gaan beginnen. Ga wel binnenkort mijn ouder vertellen over mijn plannen.
    En inderdaad het is zo leuk al die kleine dingen. Ben het er ook helemaal mee eens

19. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    Karen, ik vind dat je gelijk heb! Als het bij mij weer eens niet raak was haalde ik alles te voorschijn en wisten we weer waarom we het deden.. Heerlijk!

marije, mag je het zelf weer uitpakken Hihi ook leuk! ;) welke rondes zitten jullie nu? liefs kus

20. Mizzy1982

Mizzy1982 Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.660
    1
    0
    Oudenbosch
    Over de fertiliteits arts, ze belde mij gisteren dat mijn progesteron waarde maar 3.3 is (wat ik al wist) en dat ik vermoedelijk geen eisprong heb gehad. Omdat ik niet meer weet wanneer ik ongesteld moet worden moet ik deze week even voor een echo komen om het slijmvlies te meten, als dat dun is mag ik direct met clomid 100 mg beginnen. En dan beginnen vanaf dag 11 de follikel metingen weer.

@bigwish: jeetje wat onwijs spannend, ook om het aan je ouders te vertellen, zijn ze erg conventioneel of denk je dat ze het gaan begrijpen?

@honey: zooo 13 weken alweer :D willen jullie met de 20wk echo vragen naar het geslacht? wat ook leuk is om jezelf en een vriendin ofzo die ook zwanger is samen naar een andere stad en daar shoppen!! dat geeft vaak extra inspiratie.

@hieR: heb niets gekocht meer, wel gekeken......en gewoon veeeeeel te leuke spullen! als het aan mij ligt en we zijn straks zwanger en we krijgen een dochter dan ga ik zo'n inloopkast maken voor dr met alle babyjurkjes. Grapje hoor!!! :p:p *al zou ik er in staat voor zijn* btw het maakt mij echt niet uit een meid of een jongen. voor jongens kirjgen ze ook steeds leukere kleren:)

Deel Deze Pagina