@ Karen: leuk om hier iemand tegen te komen van "hetzelfde bouwjaar". (Of ben je niet van 1974 en betekent het iets anders?) Ook onze kinderen zijn ong even oud. Heb jij jongetjes, meisjes / of allebei? Vervelend van je miskramen; blijf positief! @ Marije: gefeliciteerd! @ Honeyy: Ik ben het met je eens; af en toe die lieve babyspullen zien helpt echt. @ Mizzy: Spannend, succes. Wat betreft mijzelf: morgen gaat mijn implanon eruit, daar zie ik wel vreselijk tegenop omdat ik er de andere keren zo'n last van heb gehad. Maar ja, ik weet waar ik het voor doe...8) Ik wil ook meteen aan de huisarts vragen om een zwangerschapstest te doen, want hij is eigenlijk al 2 maanden uitgewerkt dus wie weet... Ik heb zelf al een paar keer getest, maar die waren steeds negatief. Het rare is, dat ik al wel "zwangerschaps kwaaltjes" heb; zal wel tussen de oren zitten. Ik hou jullie op de hoogte.
Hee meiden! twijfel, spannend hoor! We duimen al met je mee! Je lichaam kan je natuurlijk ook voor de gek houden! Maar laten we op het goed hopen! mizzy, wanneer heb je de echo? Wel spannend! Duurde het bij de andere 2 ook zo lang? hier gaat alles goed! Morgen Vk.. Ben benieuwt of we het hartje weer horen! knuff
@twijfel, spannend voor je morgen. hoop dat het zo gedaan is en je geen last hebt. @honey: aanstaande vrijdag om half 12. hun konden wel eerder maar ik niet, normaal voor de follikel metings zet ik dat op zij maar het is enkel voor het slijmvlies. Justin binnen 3 maanden Colin 8 maanden na de bevalling van Justin.
Oooooh leuk, heerlijk he dat hartje horen. Ik verheug me er nu al op dat wij dat hopelijk straks ook weer hebben. Geniet er van
Hoi Twijfel, Ik ben inderdaad geboren in 1974, sinds 7 maart ben ik 36! Ik heb zelf twee dochters (de oudste en de jongste) en één zoon... en helaas inderdaad ook twee keer een miskraam. Ik probeer zeker positief te blijven, hoewel de angst me af en toe serieus overvalt Voor morgen: Succes! @Honey: Hopelijk kunnen jullie een overduidelijk en enthousiast kloppend hartje horen... niks is heerlijker dan dat als je zwanger bent! Ik verlang er inderdaad ook al naar...
Hoe gaat het hier? Lekker weertje vandaag he? we hebben een super mooi hartje gehoord! Alles was weer goed! Ben zelf paar kilo afgevallen maar dat maakte niet veel uit.. Ben weer zo verliefd! mizzy spannend! Alvast veel succes! wat gaan jullie doen dit lang weekend? Liefs kus
Ja is best spannend. Ik weet zeker dat ze het zullen begrijpen. Ze weten dat ik heel graag kinderen wil, werk ook op een KDV en pas daarbuiten nog op dus...... Even algemeen. Ik wil alle zwangere feliciteren en iedereen die bezig is, heel veel succes wensen en hoop dat het snel raak is en je legaal mag shoppen.
Sorry dames dat ik niet meer reageerde! Ik kon het hele topic niet meer vinden Maar bedankt voor de felicitaties! Nu mag ik los ZONDER dat andere mogen zeuren Alhoewel, nu gaan mensen weer tegen me zeggen kom eerst de 3 maanden maar door. Ja sorry hoor! Lopen ze te zeiken dat ik shop terwijl ik niet zwanger ben, nu shop ik terwijl ik wel zwanger ben is het ook niet goed Die mensen weten echt niet wat ze willen! Pff!! Maar ik kom voortaan weer mee kletsen hoor
@Zina: Je shopt gewoon lekker wanneer jij daar zin in hebt... laat ze maar kletsen... geniet ervan!!!
Mensen hebben altijd wat te zeuren, en als je na die 3 maanden shopt dan is het weer ach zonde joh ze hebben het maar zo kort nodig. er is altijd wat. Gewoon niet naar luisteren en lekker shoppen en hier showen natuurlijk honey: oooooh wat heeeeerlijk!! je dag kan vast niet meer stuk! Leuk leuk leuk. morgen mijn slijmvliesmeting ben heel benieuwd. @big wish: Dan denk ik ook dat ze je zeker zullen aanmoedigen en steunen
Mensen hebben inderdaag altijd wat te zeggen. Sommigen weten het altijd beter. Gewoon lekker doen waar jij je goed bij voelt. Ik ga zaterdag lekker even winkelen, heb zondag kraamfeest van mijn achternichtje die in april is geboren Daar mag ik cadeautje voor kopen. En maandag ga ik lekker in huis rommelen. Succes morgen Honey, zal voor je duimen
Wat leuk! Wij gaan zaterdag ook winkelen! Ja mensen hebben altijd wat te klagen, nou laat ze maar lekker. Als wij er maar gelukkig van worden toch!
Hallo dames, Ik heb lekker gewinkeld en ondanks mijn lijstje waar ik me aan wilde houden is dat toch niet helemaal gelukt. Heb een collage gemaakt. Het sterdoekje is een spenendoekje die ik via MP heb gekocht. De fles is het enige wat ik op mijn lijstje had staan, heb laatst ook de speen ervan gekocht. Vind het zo leuk. Ik wil de babykamer straks grijs/wit/zilver met accentkleur fuchsia of turqouise met sterren. Dus ja die leuke dingen met sterren kon ik niet laten liggen. Het ding bovenin in het midden is een muziekdoosje. Om hem op te winden draai je de middelste ster in de rondte. Zo leuk. De kleertjes waren allemaal in de opruiming Ik ben weer helemaal gelukkig. Jij ook nog leuke dingen gekocht Zina?
Leuk die romper met die sterretjes, de rest ook trouwens Ik wilde vandaag op me vrije dag even shoppen, maar heb geen idee of de winkels wel open zijn! xx
Dankje ik weet niet waar je woont, maar zag dat in Utrecht veel winkels open zijn in de binnenstad. de meeste babywarenhuizen zijn iig open
big wish, wat een leuke spullen allemaal!!! gaaf! Zina ook lekker geshopt? Wel showen hoor (als je er zin in hebt natuurlijk) Ik was vrijdag wel even in breda centrum maar heb alleen even voor mn boys geshopt. Kwam omdat ik beetje down was van het feit dat het eitje wat ik had niet is gesprongen maar is doorgegroeid en leeg is, dat is nu 3cm en een cyste. Aan de provera om het "weg"te krijgen. Ik had erg gehoopt op de volgende kuur clomid.
hi ladies, tja ik heb toch ook al wat gekocht ondanks dat ik nog niet zwanger ben. Het is een koffertje met Elmo erop waar een rompertje, slab en een pyjama van Elmo inzitten. Heb ook al bedacht hoe ik het aan mijn vriend ga vertellen als we zwanger zijn maar die spullen durf ik dan weer niet te kopen omdat ik nog niet echt zwanger ben... liefs
Ik ga vanmiddag even shoppen. Misschien kan ik er foto's of plaatjes van plaatsen vanmiddag! Onder het mom van : voor een vriendin! haha
Heb al een tijdje niets meer laten horen , dus even een update: Mijn implanon is eruit gegaan en alles ging heel erg goed. De ha wilde echter geen test doen en achteraf had ze gelijk want zaterdag werd ik ongesteld. Toch was ik mider teleurgesteld dan gedacht, want ik heb nu een duidelijk beginpunt. En wie weet, straks een leuk vaderdagkado voor mijn man??? Nog even over shoppen: ik heb nu zelfs ook al wat zwangerschapskleding gekocht. Het was mijn maat, mijn stijl en zo goedkoop, kon het echt niet laten hangen