Shopaholic (als je nog niet zwanger bent)

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Mizzy1982, 8 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marise

Marise Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.588
    1
    0
    Ik vind die neutrale kleertjes zo schattig...echt voor baby's. Die kleertjes voor jongens of meisjes zijn al weer veel stoerder!

Ik heb vandaag een heleboel gekocht! :) Veel te dure dingen ook. Veel noppies enzo.
    Ook hele lieve gebreide slofjes

Naja ik heb afgesproken tot de echo nu niets meer te kopen. Hoop dat het me lukt!

2. Mizzy1982

Mizzy1982 Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.660
    1
    0
    Oudenbosch
    @marije: knap als het je lukt, maar wat een leuk spul he dat Noppies. En gebreide slofjes wat lief!!

Gisteren eindelijk geslaagd voor een poppenhuis en ben helemaal aan het knutselen!! Ook toevallig bij de 2e handswinkel een mexx-broekje mt62 in zeer goede staat en een tuinbroekje h&m mt62 ook erg mooi. Ik ben weer happy :D

3. Marise

Marise Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.588
    1
    0
    @mizzy. Leuk dat poppenhuis. Ik ben nog in de veronderstelling dat ik een jongetje krijg haha...dus dan is dat niet zo geschikt!
    Wel schattig al die kleine spulletjes in zo'n huis.

Dat 2e hands wat je opnoemde is nog een goed idee! Wij hebben hier een winkeltje dat 2e hands knappe kleding verkoopt voor kinderen en baby's :)

4. Perry

Perry Niet meer actief

mizzy: laat je foto's zien van je poppenhuis? ben wel heel erg benieuwd hihi!!

Morgen ga ik 2 paar laarsjes ophalen een rompertje en slofjes.
    1 paar laarsjes is met koeienprintje zo lief hihi en de andere zijn immitatie uggs! echt zo leuk D:
    En een gratis kinderstoel, even kijken wanneer ik die op kan halen.. :D

Hebben jullie nog geshopt? :p

5. Big Wish

Big Wish Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.314
    306
    83
    kinderopvang
    nee, hier niks geshopt. Als het me lukt doe ik dat voorlopig ook niet meer. Wil nu echt proberen om zoveel mogelijk op mijn spaarrekening te zetten. Zodat ik straks genoeg geld heb om leuke spulletjes te kopen.
    Ben al wel aan het kijken wat ik voor spullen als kinderwagen enzo wil en wat alles (ook kleine dingen) gaat kosten.

6. Perry

Perry Niet meer actief

heb je een baby uitzetlijst? :) ik heb een schriftje wat ik alles in opschrijf, wat we per maand kwijt zullen zijn als er een beebje is.
    Ook kijk ik hoeveel we ongeveer kwijt zijn aan de babyuitzetlijst. ik streep continu iets van de lijst af als ik weer iets heb gekocht. (of schrijf het op) erg handig hoor. en het is overzichtelijk natuurlijk :D

7. Big Wish

Big Wish Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.314
    306
    83
    kinderopvang
    ja, zo kun je het wel noemen:D. Ik heb dingen in een multomap staan en in de pc, is wel makkelijk als ik wat wil veranderen en hou ik het toch overzichtelijk:D
    Ben nog niet begonnen met wat ik kwijt zal zijn als de baby er is.
    Ja, vind het vooral overzichtelijk. Kijk dan ook wat ik nieuw wil ,wat via marktplaats en wie weet kan lenen, zoals box en wipstoel.

8. Perry

Perry Niet meer actief

Nou precies meid :) zo kun je iniedergeval geld opzij leggen, omdat je een indiactie hebt wat je ongv. kwijt zult zijn. erg fijn gevoel :D
    Heb jij al wat spulletjes voor de beeb?

9. Big Wish

Big Wish Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.314
    306
    83
    kinderopvang
    Perry,

Ja ik heb eigenlijk al heel veel. Vooral veel kleertjes, mutsjes, hmm, weet eigenlijk niet eens wat ik allemaal heb.

Ik ga binnenkort eens alles tevoorschijn halen, en kijken wat ik nu precies heb. Ook leuk om alles weer eens te bekijken:)
    Zal dan ook wat foto's plaatsen:)

10. Perry

Perry Niet meer actief

Haha kortom veeel dus ;) leuk zeg!!

Jaa inderdaad leuk om alles weer even tevoorschijn te halen en kijken wat je allemaal hebt, dat gebeurd hier ook regelmatig haha!!

Ohhh leuk ik wacht het af :D

11. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    Ik liep gisteren bij de Zeeman tegen hele schattige slabbetjes aan die ik gekocht heb; kon het toch weer niet laten. Daar kun je er immers nooit genoeg van hebben.

12. Big Wish

Big Wish Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.314
    306
    83
    kinderopvang
    foto?:D

13. Big Wish

Big Wish Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.314
    306
    83
    kinderopvang
    Hier alvast een foto van alle spullen bij elkaar.
    Ga nog collage's maken voor de spulletjes apart.:D

14. Perry

Perry Niet meer actief

WAUW veeeel :D

15. Djuuzie

Djuuzie Fanatiek lid

16 mei 2010
    3.079
    0
    0
    Begeleider in de psychiatrie
    Gelderland
    Zo! Jij hebt al een mooie verzameling!

16. Mizzy1982

Mizzy1982 Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.660
    1
    0
    Oudenbosch
    wauw!! big wish, dat is veel!! al ben ik erg benieuwd naar alle spullen apart.
    bij de kruidvat hadden ze allemaal dingetjes van forever friends....zooo onwijs lief! heb een setje met spuugdoekjes gekocht.

En mn poppenhuis is bijna af...hier een foto

17. Mizzy1982

Mizzy1982 Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.660
    1
    0
    Oudenbosch
    de achterkant

18. Mizzy1982

Mizzy1982 Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.660
    1
    0
    Oudenbosch
    en dit was m..........exlcusief de poes hoor! maar dat beest vond m meteen leuk net als ik :D

19. Big Wish

Big Wish Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.314
    306
    83
    kinderopvang
    zohe dat heb je mooi gedaan. Ziet er leuk uit. En inderdaad is hij perfect als kinderpoppenhuis

20. Mizzy1982

Mizzy1982 Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.660
    1
    0
    Oudenbosch
    had er ook enorme lol in om het te maken, nu nog meubeltjes, bij de zeeman hadden ze die ook, alleen dan in paars-rose niet helemaal top maar ik wil er geen hoge bedragen inleggen. ach wie weet kom ik wat anders tegen.
    Mn menneke en ik hebben gisteren op mp een onwijs mooi kamertje gezien..... zoooo mooi!! voor 200 euro, hang-legkast, commode, ledikantje, wandplankje en speelgoedbak! helaas zijn er gisteren al mensen geweest die het zaterdag op komen halen. maar die vrouw heeft me terug gebeld, als ze niet komen zaterdag mogen wij het hebben :D:D:D

Deel Deze Pagina