Ik bied mijn 3d raambaby aan! Ik heb hem net zelf 3 weken op het raam gehad en heel veel bekijks mee gehad! Er zit een roze en blauwe ballon bij dus kan voor allebei de geslachten! Hij is ongeveer met ballon dr aan een meter groot... Ik heb er nieuw 60 euro voor betaald..
Hij is super! mijn ouders hadden hem ook voor ons gehaald omdat ik geen ooievaar wilde! Ze verhuren hem nu (is dat geen idee voor je?)
Heey, dat is idd wel een idee want raak hem nu niet kwijt, veel mensen hebben ook niet te veel geld voor over.. Maar huren is idd wel een optie.. Hoe doen ze dat dan, gewoon via een advertentie op marktplaats ofzo?
Ja en ze hebben een foto ervan gemaakt en die kun je dan in de supermarkt hangen met je tel nr erbij ofzo. En mond op mond reclame wil ook wel helpen hoor, veel mensen die hem bij ons zagen vonden hem zó leuk..heb ze allemaal gewoon doorverwezen hihi Het valt natuurlijk wel op en is erg orgineel, dus men praat er toch al snel over.
p.s. zo verdien je er op langere termijn mischien ook nog op ipv verlies te lijden door hem te verkopen