Ja hoor ik heb m! Vanmiddag op zoek geweest en heb de omnibus gekocht. 920 bladzijden Shopaholic! Net even snel een beetje gelezen en lachtte al bij de 1e pagina! Goed teken!? Gr Otje
zeker goed teken! ik bennu nog op zoek naar aanpakken! iemand die zijn boek uit heeft en wil verkopen?
Ik heb Shopaholic en baby al bijna uit, leest idd heel makkelijk weg. Moest wel een paar keer lachen maar ik vind hem niet herkenbaar voor mezelf ofzo juist het tegenovergestelde
Hier nog een fan hoor, ben nu bezig in: Shopaholic in alle staten. Heb ook alle boeken van haar vind ze heerlijk weglezen. Baal er elke keer weer van als ik ze uit heb ](*,)
Geweldige boeken! Ik heb nu via de bieb zo'n vakantiepakket besteld, ook heb ik 'Baby' op de lijst gezet. Nu maar hopen dat er niet teveel mensen die willen lezen, anders is de kans klein dat ik hem kan lenen.
tussen zegt ja en baby zit volgens mij nog de titel shopaholicious (of zoiets)... ik vind ze leuk.....erg leuk....heb er nu 2...maar wil meer... maar ze zijn jammergenoeg best prijzig.... er is ook een omnibus waar de eerste drie delen in zitten... maar dat is leuk als je er nog geen heb.....
heb paar keer gehad dat ik de bruna inliep en dat ik 2 exemplaren gekocht heb voor 5 euro.. die van hou je mond.. was tijdje geleden bijde appie voor 5 euro. ze hadden laast weer boeken.. zat alleen niks bij! Alleen ben nu nog op zoek naar aanpakken.. alleendeze is nu nog 17,50 is voor mij ook idd TE DUUR!
Geweldige boeken! Ik wil nu Shopaholic en baby halen dan is mn set compleet. Verder heb ik ook ''Hou je mond'' en ''Aanpakken!''
ik zag dat shopalicious nu bij de appie ligt.. voor 10 euro! ik ga hem halen! want die heb ik ook nog niet hahaha!