hij is cool he...allemaal uitverkocht..vet irri..heb er gelukkig nog 1 kunnen bemachtigen een paar weken geleden..
zie er als een bom tegenop morgen maargoed... het moet echt. Morgen in die stoel maar lekker aan de babydump denken...wie weet verzacht het de pijn
Idd bofkont hoor! Ben benieuwd wat ik zal gaan shoppen bij de babydump, alleen al neuzen is zoooo leuk! Laatste keer dat ik in zo'n store geweest ben is begin december 2009 geweest in Oud Gastel bij Babyplanet.
mizzy, overal tussen neuzen is inderdaad ook erg leuk!! op internet vind ik dat altijd zo geweldig, heerlijk webshops uitpluizen en meteen opschrijven als ik iets leuks heb gezien haha!! niki; ik kan uit de foto niet zo goed opmaken wat het nou is? hihi
Haha dames, leuk topic! Ik kom (hopelijk) een beetje van jullie virus besmetten, want zoals jullie zien aan m'n banner, ben ik wel zwanger... maar ik kan mezelf maar niet overhalen tot shoppen!? RAAR he? Ik durf niks kopen, weet niet wat te kopen en durf al helemaal niet zonder m'n vriend op de hoogte te brengen... (hij is heel lief hoor, ik ben gewoon bang dat ie't erg zou vinden dat hij er niks over te zeggen heeft en ahhh ) HELP ME
lady; gefeliciteerd met je zwangerschap! ik denk dat als je hier mee komt klesten en lezen dat je vanzelf besmet wordt met het virus hihi! als je eenmaal iets hebt gekocht dan wil je niet anders meer dan blijven kopen Gewoon naar je gevoel luisteren meid, als je nog niets wil kopen moet je het ook zeker niet doen...dit kan volgende week wel weer heel anders zijn
thelady; magk misschien iets geks zeggen (A) maar jou handtekening geeft me beetje hoop!! jij ook een onregematige cyclus.. Niki; aah jammer want ik vind die speen geweldig!!!!! Perry; nee niet meer naar hans geweest geen tijd .. maarja morgen naar prenatal kadootje kopeb voor vriendin van me.. zal vast wel wat meer meenemen Mizzy; leuk neuzen!! laatste tijd nog iets gekocht?? liefs xx
dank je wel Perry... Ik weet niet zeker of het een kwestie is van niet "willen".. maar... ik voel me zo 'groen'? Ik weet het niet... Dan loop ik een babyspeciaalzaak binnen en ga ik met legen handen buiten! Ik weet gewoon niet WAT te kopen Misschien gaat dit veranderen eens we het geslacht weten... Weet je wat mijn zielige verzameling is tot nu toe? 1 paar witte babysokjes (gratis gekregen) en één superlief knuffeltje, gekregen van de "meter" van de toekomstige kleine... ERG he
@ honey!! Ja, absoluut een onregelmatige cyclus, maakt helemaal niks uit meid, gewoon een klein beetje moeilijker om je eisprong te "passen".. Tempen heeft me wel een PAK wijzer gemaakt, Véél succes en moed hoor! I know how it feels
lady, ja inderdaad ik snap je. Misschien zal het inderdaad veranderen als jullie het geslacht weten.... misschien is het meer een kwestie van niet durven?? we zullen je iniedergeval flink gaan besmetten met ons virus haha
Oeh neen? da's raar... ik zie het plaatje wel gewoon. Nouja! Zie je! het is een teken Ik ben er niet klaar voor Hah... ladies, ik ga nu lekker slapen, maar hou jullie koopjesvirus zeker in de gaten, ik wil en MOET het kunnen Liefs!