Ik ben er weer even, heb niks nieuws meer gekocht, maar ik wilde even zeggen, gewoon blijven kopen als je dat leuk vind het is altijd ergens goed voor, zie onderschrift. Dus gewoon hoop houden en als je jezelf er gelukkig mee kunt maken gewoon doen!
GEFELICITEERD!!!:d:d al 4 week zwanger? dan kloppen de pendels niet he haha maaar echt leuk !! 3 ronde>?
ik had 3 pendels voor maart, en ik teste pas in maart positief dus dat weer wel ik geloof het nog steeds niet maar ja, morgen even verloskundige bellen ... en dankjewel natuurlijk ik heb vanochtend getest, deze: hoor eigenlijk niet hier, maar wilde het ff laten zien, kan het wel verwijderen als jullie dat willen.
dus eigenlijk hebben de pendels wel gelijk Echt super meid, lekker genieten van je zwangerschap, en natuurlijk veel shoppen hihi een super mooie test!! tuurlijk hoef je die niet te verwijderen!!
dank jullie wel, ik geloof het nog niet... maar ik ben nog steeds shopaholic zonder baby hoor (wel op komst maar dat maakt niet uit)!
als je maar gezellie blijft kletsen en ons op de hoogte houdt van jou vers geshopte baby spulletjes hihi!! en natuurlijk ons op de hoogte houdt van jou kers verse zwangerschap
Gefeliciteerd happygirl! ja, is al dat geshop toch nog ergens goed voor! haha! Ik heb ook heel erg die drang en heb laatst op de 9 maandenbeurs een luiertas bij kv gekocht en wel eens een knuffeltje ofzo. Verder veel boekjes gespaard, dus zoals je leest hou ik me aardig in! haha! Ik ben helemaal weg van kinderwagens..! Daar zou ik er het liefst wat van kopen, maar ja dan zal manlief niet echt waarderen... haha!
Hoi hier nog iets : heb niet geshopt naja half.. maar wel zelf gemaakt voor aan de deur : http://fotos.marktplaats.com/kopen/b/42/Ayag7N6CJ0zV9Ms39EPfGQ==.jpg en http://fotos.marktplaats.com/kopen/a/54/m+/KNkJaDf+eQKvO22qo2g==.jpg
he wat leuk joh! ziet er leuk uit ff upje over de kaakchirurg; het is me meegevallen verga alleen nu van de vreselijke na-pijn en ben bekaf. zijn 2 verstandskiezen getrokken linksboven en linksonder
@hbbeestje: inderdaad erg leuk! @mizzy1982 wel erg de kaakchirurg, heb het ook moeten doen, maar de pijn is maar ff hoor, daar bent je morgen/overmorgen al bijna vanaf
Perry ik wil fotos!!! NUU!! Happy ;gefeliciteerd!!!! hbb; leuk die harten!! :d heb je die zonder lintjes? enzo ook hier niks meer gekocht, gewoon geen zin / behoeft aan.. gek he? ook geen zin om de nieuwe WIJ te lezen.. hmm... liefsss
Wij hebben al een hele tas vol met kinderkleertjes van die schattige snoezige jurkjes, en pyama's tot aan sokken &rompertjes toe! Zoveel, zelfs voor jongens &meisjes! Erg he!
bl0nd; echt waar voor jongens en meiden?haha leuk!! :d hier word echt veel jongens spul gekocht.. waarom?? ik weet het echt niet trek er naar toe denk ik