suzannes: voor je trouwerij mischien niet.maar wat denk je van een uitzet voor als je op jezelf gaat wonen..hoef je niet alles in 1 keer te kopen(niet ineens een bal geld dus) en goden verzoeken.daar geloof ik niet in. het is ons net zo gegund als een ander...maargoed.
Suzanne; ik hamster al spullen sinds 10 rondes geleden en das maar goed ook want ben nu zwanger *jeeh* dus scheelt me weet een hoop!! wat hebben jullie weer hoop bijgekockth leuke dingen zie ik voorbij komen hier ook echt geshopt; een deken, echo lijstje, sokjes met ilove mum en i lovedad, 9 mnd boekje, een pyjama, flessen droger, en schoentjes van een vriendin gehad voorzichtig geshopt wil eerst een echo zien! dan ga ik los kus
gaaf die van woezel en pip!! Honey van harte meid! Hoop dat je snel helemaal los kan gaan, wanneer heb je de echo?
Hoi allemaal, ik kom me ook even melden hoor . wat gewildig dat er zo veel vrouwen zijn die ook al lekker aan het shoppen zijn zeg. ik ben ook al aan het shoppen geslagen terwijl ik pas 29 maart kan testen maar dat mag de pret niet bederven. groetjes en veel shopse
kismoo, gezellig wat heb je al allemaal gekocht? Ik zie dat wij bijna gelijk lopen met de cyclus hihi ik mag de 30ste testen! leuk!
hee!! Mizzy; ik heb 8 april de eerste echo!! erg vroeg, 7.5 weken maar wil het hartje zien kloppen!! misschien dat ik dan meer gevoel heb dat het realistisch is! is nu nog zoo onwerkelijk!! en 21 april vk.. pff ben benieuwt wat ik kan verwachten!! liefs xxx
he honnepon how're you? heb je mn smsje nog gekregen? vroeg me af of je dat 9 maand boek hebt van pauline oud? hihi!! heb je die sokjes bij de wibra gekocht? heb ze gezien in het krantje... is weer babyvoordeel en spotgoedkoop haha!! Knuff
hoi Perry leuk zeg dat we samen bijna gelijk lopen spannen he haha ken niet wachten maar nog evenvolhouden. ik heb al een aantal dingen van woezel en pip willen graag daar de baby maken van hebben al: Speelkleed, boxkleed, boxspiraal, muziek mobiel, knuffeldoekje woezen en 1 van pip, buggy boekje, doekje waar een beitring aan zit en waar je de speen aan kan doen, woezel met een muziek je er in, speel doekje, knuffel woezel en knuffel van pip 35 cm en speeltje voor op de maxicosi. alle maal van woezel en pip. kleertje heb ik nog niet zo veel 1 geborte pakje 1mustje 1 broek je met voetjes en voor omslag truitje spugen doekjes, slofjes en sokjes. en 2 flessen. groetjes kismoo
kismoo; ja leuk leuk! nee kan ook niet wachten.... *draait de tijd vooruit* haha! WAUW je hebt al een flink lijstje zeg, leuk al die dingetjes van woezel en pip!! hihi hoe lang spaar je al? Xxx
Spannend hoor Honey, ik kan het me wel voorstellen dat je het wil zien dan dringt alles ook wat meer door. (herken dat nog wel van de vorige keren) 9 maanden dagboek bijhouden is wel heel erg leuk trouwens, heb ik met de eerste ook gedaan. Met de tweede wou ik het doen maar niet aan toe gekomen. Of elke maand vanaf de zelfde plaats je buik fotograveren is ook wel heeeeel leuk.
Perry; 2 weekjes pas maar vind die spulletjes van woezel en pip zo geweldig leuk. maar moet ook eerlijk zeggen dat ik deze ronde ook echt het gevoel had dat het raak was. maar sinds vanochtend is dat gevoel helemaal weg. maar blijf wel gewoon lekker verder shoppen hoor wat heb jij allemaal al bij elkaar gesraart??? knuff
hee mupkes! Per; nee heb ik niet gehad.. vreemdd!! maar dat boek heb ik niet ja sokken komen bij de wibra vandaan.. zullen wel minder van kwaliteit zijn mjaa pech vond zo zooooo super leuk! Mizzy; ja buik fotograveren doen we ook! er is nou allen weinig te zien.. beetje "opgeblazen" maar meer niet! maar staat ook in de dagboek om de 4 wkn dat j een foto in moet plakken! Kismo; jij heb ook al een flink pakket!! D: Hier komt vanavond een vrouwtje van moeders voor moeders..vind dat een goede instelling en wil daar wel mesnen mee helpen.. met zoiets kleins.. beetje in een potje plassen, tja ik moet toch iedere ochtend naart toilet kan het dan net zogoed in een potje doen hihi .. IK KAN NIET WACHTEN TOT HET IEDEREEN TE MOGEN VERTELLEN1 grrr kussssw
hon; welke heb je dan? ja die sokjes zijn leuk he! had ze gezien in het foldertje! niet meer gekocht bij de wibra? agh minder kwaliteit zo ik niet zeggen! ze zijn zo uit de sokjes gegroeid haha! Goed zo meid moeder voor moeder wil ik ook aan mee helpen als wij zwanger zijn! erg goed dat dit bestaat! haha nee kan me voorstellen, ik heb het er gister met J over gehad en wij willen het meteen aan de familie vertellen als hun het weten mag iedereen het weten we zijn al zolang bezig en als we dan ook nog onze mond moeten houden haha! neeee dat gaat mij echt niet lukken! (A) Xxxx
hon die boekjes van pauline oud zijn echt onwijs leuk! je hebt ze ook bij bol, moet mezelf echt bedwingen om ze niet in mn winkelwagen te proppen haha!