Vind het verschrikkelijk hahaha tuurlijk niet joh gekkie!! Ónze beebs lopen er straks hetzelfde bij, leuk toch
@ debke; ja inderdaad, waarom weet ik echt niet.. daar trekt mn gevoel steeds naar toe.. erg he? alles wat ik heb is van lief! en nieuw.. mocht ik ooit een wondertje krijgen zet ik alles wel op mp ofzo.. tot dan ben ik gelukkig met mn collectie hahaha perry inderdaad ag leuk toch
tja dan moet ik wel even F. zn naam afplakken ben nu ook met een bb bezig met de tekst; baby inside.. maar mn stenen zijn op grr.. 8) maak ze nu ook op "bestelling" zeg maar ben er 1 voor mn vriendin aan het maken met made by T.. vind het zoo leuk.. dus even reclame hier *lol* en slofjes heb ik klaar liggen maar weet nog niet wat ik daarop zet...
Op de 1 of anere manier kun je het niet laten hangen he? Wou ook wel is de winkel uitlopen, zonder dat ene leuke rompertje, maar ben toch terug gegaan haha!!
hon- jij wordt ook naar boys kleding toegetrokken??? Hier idem, ik wil niet eens naar meisjes kleding kijken, en het ook echt niet meenemen zo stom haha!!! Nou hup hon nieuwe steentjes bestellen!!! Ben benieuwd naar je creatie
Nou hon ik meld me ook bij je aan, voor een buiband!! Gooi je creactie in de ring, stuur maar pb'tje wat het kost enzo!!!
haha zal er dadelijk eens een foto van maken.. ow en nog een shirt met; ik ben de knapste thuis die heb ik ook nog gemaakt zoo leuk :d welke texten hebben ze op de rompers van onze hans
Jemig ik dacht dat ik de enige was!!!! Gelukkig zijn er nog meer meiden met dezelfde drang. Ik loop altijd overal naar de babyafdeling en wil dan alles kopen. Vandaag wilde ik een speentje kopen van glamour baby goud met een kroon en bijpassend speenkoortje. Echt zooo stoer Bij de H&M word ik gek, bij de ZARA word ik gewoon helemaal wild!! Hema is Qute. Daarnaast als ik al die kinderschoenen en merkkleding zie dan word ik helemaal tureluut!! Ik wil speelgoed kopen en knuffels. Ik kijk continu naar kinderkamers. Ik weet eigenlijk alles al wat ik wil, maar nu nog een positieve test!! Ik heb nog maar vrij weinig gekocht, want ik wil mezelf niet blij maken met een dooie mus. Daarnaast alles wat ik wil kopen is voor meisjes en straks is het wel een jongetje. Dan zit ik met al dat roze spul, hiihi!!
Lady; dat heb ik ook ik heb alles voor een jonge.. gewoon kopen.. ruilen we toch als het anders om is en je kan het toch altijd kwijt? ik kijk ook echt wel 1x in de week in mn 'doos" waarom?; omdat het me moed geeft en hoop ,, dus als je er gelukkig van word waarom niet? je spaart toch ook je huisuitzet bij elkaar voordat je een woning heb? vind ik een goed argument (H)
lady- hahaha idem!!! echt top! ik moet ook altijd even kijken bij de babyafdeling, overal!!! zelfs bij de kruidvat (zwitsal) haha!! Gewoon wegslijmen biij al die lieve spulletjes!! H&M heeft leuke beeb kleertjes he?? I love it Heb je het speentje gekocht?? Zoals je het beschrijft lijkt het me een onwijs mooi speentje!! Wordt je naar meisjes dingen toe getrokken??? hihi Hon- inderdaad huisuitzet spaar je ook voor, dus waarom voor de beebuitzet niet...... AL die babyspullen maken je gewoon zo happy, vooral als je nogal in een dip zit! hihi
Hhahaha Honeyy ja dat vind ik een goed argument Dat is ook wel zo, maar ik ben gewoon zo voorzichtig ermee. Ben zo bang dat ik pech heb en straks dozen vol spul heb, maar geen kindje om het wiegje mee te vullen. Leuk dat jij er zo van geniet. Ik zie dat je helemaal fan bent van het merk Lief. Is echt een schattig merk. Bijenkorf heeft daar veel van. Wel grappig dat jij totaal naar jongetjes trekt. Ik heb dat volledig met meisjes. Echt apart al jaren eigenlijk. Ben benieuwd of ons voorgevoel gaat kloppen Achja ik denk wel zo lang het maar gezond is en recht van lijf en leden!
Ooh Perry eindelijk ik voel me geen idioot. Ik sta zelfs te zwijmelen bij kruidvat en etos!! Dus herken wat je zegt Ik heb het speentje niet gekocht hoor. Was in totaal 25,- dus vond dat iets te gek wat een typisch meidending is, hahaha! Jij trekt dus ook naar jongensspullen? Nou ben benieuwd. Hopelijk hebben wij allen geluk deze maand en weten we over 4 maanden of ons voorgevoel gelijk heeft
Haha geweldig toch!!! vind de crempjes enzo allemaal geweldig van zwitsal, alleen beetje nutteloos om te kopen haha!! straks zit je daar met crempjes en kan het regelrecht de prullebak in 8) 25 euro?? jaaa inderdaad als je een jongetje krijgt zit je met zo een duur speentje haha!! Ja echt, ik kijk alleen maar naar jongens kleding, zo gek! Mams denkt ook dat ons eerste kindje een jongetje wordt, ook hubby denk het, nou kan niet missen zou je zeggen toch? Laten we gewoon erg hard gaan duimen, en inderdaad dat wij over 4 maanden weten of ons voorgevoel klopt, hihi!! Lijkt me erg leuk een jongetje, en wat je zegt als het maar gezond is!! dat is het belangrijkste!
leuke tip meiden, bij een potje sudocreme een gratis rompertje! net gelezen in een ander topic! hierbij de link; Sudocrem - Wat is Sudocrem?
Lady; ja dat is waar.. Wij hebben een lief! winkel in den bosch.. dus daar vaste klant.. je hebt altijd 50 procent kans.. dus ja Perr ik ga nu echt naast mn mannetje liggen en even een foto maken van die bb.. tot morgen dames!! xxx
tja hier zo ook hoor. sommige dingen kan ik dan niet laten liggen,, heb vorige maand aan 49 euro gekocht aan eerste baby pakje, slofjes , mutsjes enz enz ihihi maar wel gekocht wat je echt nodig hebt in de eerste maanden ( ik kan slecht tegen prullaria dus dat komt er niets snel in was het laatste want je moet nu unisex kopen en wil straks toch meer dingen er bij kopen die wat meer jongetje of meisje is. xx maar zeker herkenbaar
Wat lief allemaal,, wij zijn ook bezig met klussen,, en als ik in de stad loop heb ik ook echt een drang om wat te kopen maar me vriend kijkt me dan echt aan van, doe is normaal je bent niet eens zwanger!! dus loop dan ook maar gewoon door.. Honeyy,, je heb veel blauw,, kan ik hieruit opmaken dat je een zoontje krijgt?? kuss