Shopaholic & zonder baby

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Perry, 8 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mizzy1982

Mizzy1982 Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.660
    1
    0
    Oudenbosch
    Ik heb dan al wel 2 jongens van 7 en bijna 6 jaar oud maar wij hopen dus dat we nog een kindje mogen krijgen (vanaf eind september 09 bezig)
    Ik heb ook al allemaal dingetjes in de kast hangen...en al een leksvik (ikea) commode... ben dus net zo erg als jullie. zal straks een foto maken.

2. Mizzy1982

Mizzy1982 Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.660
    1
    0
    Oudenbosch
    Lief he!!

3. Mizzy1982

Mizzy1982 Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.660
    1
    0
    Oudenbosch
    ;) echt cute!!

4. Mizzy1982

Mizzy1982 Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.660
    1
    0
    Oudenbosch
    En nu we toch bezig zijn ....

5. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    hee shopaholics ;)

@ katrina; uhm nee ben nog niet eens zwanger.. maar trek gewoon naar jongens dingen :p

@mizzy; leuk jo al die dingen :D haha zoo lief en leuk :d geweldig!

Hier vandaag toch die 2 shirten gekocht! :D 1tje met ; niet eigenwijs en 1 met klein(tje) net als jou perry.. ;) kon ze echt niet laten liggen :p Gooi vanavond fotos van mn BB en nog wat leuke losse shirten erop.. ;) nu eventjes werken!

Kuss

6. Perry

Perry Niet meer actief

mizzy oggg wat geweldig jou kleertje hihi!!
    wat leuk dat je al een commode hebt, echt geweldig!!

Hon waar blijven je foto's van de buikband ;) hihi!!!
    waaaaahhhh dan lopen onze beeps echt in hetzelfde hihi!!! leuk leuk leuk leuk!! :D:D:D

7. Perry

Perry Niet meer actief

katrina- agh mannen draaien wel bij! :p als jij het wil meenemen gewoon doen!! mijn hubby keek ook eerst heel raar op, maar is er nu wel aan gewend! gelukkig hihi!

Hij heeft trouwens zo iets liefs gevraagd vandaag, we waren aan het werk en vroeg tussendoor of we donderdag avond met de koop avond even binnen konden kijken bij babyboom (een geweldige winkel hier in dh) hoe lief? hihi had ik ook echt niet verwacht...

Lieve meiden ik ga een tukje doen, het is al onwijs laat! morgen heerlijk vrij :)
    Ik spreek jullie morgen!

Weltrusten allemaal

Knuffels

8. Mizzy1982

Mizzy1982 Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.660
    1
    0
    Oudenbosch
    Benieuwd naar je buikband, show us :D

Die van mij is ook wel gewend aan mijn geshop, al heb ik het de ene keer erger dan de andere keer. Maar ach dat is met alles zo toch.

9. Perry

Perry Niet meer actief

Joehoei er is gependeld voor mij, in juni een meisje!
    Ik ben benieuwd.

Eigenlijk de kleertjes die wij hebben gekocht kunnen voor een jongen en een meisje. of is groen niet iets voor een meisje? hihi!

10. priscilla1987

priscilla1987 Fanatiek lid

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    ik deed ook altijd shoppen voor ik zwanger was:Dhad toen al wat speentjes en ene pyama:Den nu moet ik me inhouden met shoppen:)

11. Mizzy1982

Mizzy1982 Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.660
    1
    0
    Oudenbosch
    En het is juist zo leuk toch om te shoppen?!! :D

Groen kan voor beide hoor, ik heb ook veelal neutrale kleuren en daar zit ook groen bij. Van dat lieve groen.

12. Happygirl86

Happygirl86 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    2.318
    0
    36
    Provincie Utrecht
    Heej leuk topic, ik ben ook echt zoo erg, heb al een hele tas met kleertjes (2e hands gekregen van vriendin) verder heb ik badset, aankleedkussen, knuffels, voorleesboekjes, lakentjes, buikbanden, zwitsalcollectie e.d. Ik weet ook al welke kamer, maar die is nog niet gekocht ;) hier een paar foto's

13. Happygirl86

Happygirl86 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    2.318
    0
    36
    Provincie Utrecht
    badset heb ik trouwens via ZP gekocht van iemand ;)

14. Happygirl86

Happygirl86 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    2.318
    0
    36
    Provincie Utrecht
    omdat ik flesjes en boekje van joepie al had, en toen kwam ik badset hiertegen ;) dus heb ik alles hetzelfde vond ik erg leuk!

15. Happygirl86

Happygirl86 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    2.318
    0
    36
    Provincie Utrecht
    en om het af te leren nog een noppies setje ;) vind hem erg mooi en de broek is wit dus kan ik ook voor een jongen gebruiken!

16. Mir27

Mir27 Actief lid

4 okt 2009
    306
    1
    0
  17. blackbird

blackbird Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.434
    48
    48
    ik snap echt niet hoe jullie dit kunnen zonder er mega depri van te worden als je dan een negatieve test hebt..
    Nu ben ik sowiso niet zo'n shopper, misschien dat dat het is want ik ben nog niet eens zo'n winkel in geweest..

18. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    helemaal mee eens blackbird , ik ben dan wel echt n shopper !! maar kan het niet : kleertjes enz kopen .. ben veelste bang dat ik dadelijk nii zwnager kan worden en dan met die spullen zit ..
    vind het al heel wat dat ik de kleertjes van mn zusje heb overgenomen .. ( bang dat ze ze anders weg doet.. )

maar kijken... pff dat doe ik maar al te graag !

19. Happygirl86

Happygirl86 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    2.318
    0
    36
    Provincie Utrecht
    ach ja het is gewoon te leuk om te laten liggen! ;) en als het echt niet lukt geef ik het gewoon weg aan vriendinnen/nichtjes. maar voorlopig houd ik het nog even!

20. blackbird

blackbird Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.434
    48
    48
    maar ik ben echt 2 dagen totaal down als ik een nega test heb.. Versterken al die spullen dat gevoel dan niet?
    Zeker als je het dan ziet liggen als je weer een nega-test in haden heb.. ik zou ze totaal kapot scheuren en overal snippertjes strooien.. ;)

Deel Deze Pagina