Nou dames, misschien niet het hele topic gelezen?? Je koopt toch ook borden enz? voor je uitzet? Aangezien wij al in meerdere rondes zitten ( ik in 10 , perry in 16) geven wij met kleertjes ons een beetje hoop, hoop dat we ooit een klein wondertje in onze armen mogen hebben.. ook wij zijn teleurgesteld bij een nega test! wat denk je zelf??!!! maar naar zoveel rondes is zoiets hoopgevend.. en je kan er inderdaad altijd nog iemand anders blij mee maken! en verscheruren doe ik echt niet! ligt voor meer dan 250 euro onder mn bed,, dus.. wat denk je zelf?? _____________________________________ Perry, sorry meid ik heb er fotos van maar moet ze nog op de comp zetten! (A) mn moeder zei toenstrax; ik denk dat jullie bezig zijn met kindjes.. neeeeeeee mn moeder mag dat helemaal niet weten!! pff.. heb maar eruit gelult! pff.. heel verhaal er om heen verzonnen.. ze mag dat nog niet weten anders is het geen verrassing meer Happygirl; Leuk badset vind groen echt een vrolijke kleur!! super!! :d Liefs xxxx
honey dat vind ik een beetje een domme opmerking ! je koopt toch ook borden voor je uitzet ! een baby kun je niet kopen / huren ,een huis wel :S ....
Hier hebben we ook baby spullen, maar dat komt omdat ik toen ik zwanger werd meteen van alles toe geschoven kreeg! Ik vind het onzettend leuk om spullen te bekijken en te fantaseren, maar kopen! Niet voordat ik het hartje heb horen kloppen en dat de kans op een miskraam zo goed als verbannen is! Ik was ook zo ontzettend blij met mijn zwangerschap na 11 rondes. Ik had zelfs al een kinderwagen besteld. Tot ik een miskraam kreeg, dan komt de klap hard aan, vooral omdat je al die baby spullen om je heen hebt! Dus nee... voor mij geen baby spullen meer na een mooie hard kloppende echo! En Lydia en Blackbird bedoelen het niet negatief hoor!
nee bedoel het niet negatief maar ik persoonlijk zou t echt niet doen .. hoe verleidelijk het ook is .. maar indd G89 als ik zou weten dat ik zwanger ben ookal ist maar 4 weken zou ik me denk ik niet meer in kunnen houden hoor ... dus dat snap ik wel .. ( maar natuurlijk ook dat je na n MK extra voorzichtig word. )
nou bij mij is het SCHANDALIG. je kan beter vragen wat ik NOG niet heb : dat is : luier emmer traphekjes kinderstoel magnetron sterilisator en babyfone. (gordijnen en nog behang en geboortekaartjes) ja ik weet het heel erg maar heb ook heel erge drang om een zo'n perfect mogelijk kinderkamer en weet ik het allemaal te hebben en JA ik ben shop aholic.. Snik. Sssht oke misschien ook een beetje getikt HAHAHAHA maarja er kwamen gewoon heel veel dingen tegemoet en dan ga ik écht niet wachten tot ik pas zwanger ben zo kon ik de kinderkamer (ledikant/kast/comode) krijgen voor een prikkie en helemaal mijn smaak... dus ja.. waarom wachten he.. HAHAHA oke heeeeeeeeel erg ik weet het.
enne voor alledames die me een beetje té vinden tja... jou probleem ik zit er niet mee hoor dat ik alles al heb. als ik iets goedkoops mooi en leuk vind. KOOP IK DAT. ja simpel is dat en mocht ik nou niet zwanger raken dan verkoop ik alles weer tja misschien wel met verlies maar dat maakt mij niet uit. ik heb er enorm van genoten al die leuke babysokjes, kleertjes,setjes,speentjes, schoentjes,maxicosi autostoel en kinderwagen.
Ieder zn ding hoor, en de een haalt hoop, troost en moed uit alvast babykleertjes en babyspullen kopen en een ander houdt moed door dagelijks naar de kerk te gaan (bij wijs van spreken) Momenteel geen drang hier om te shoppen, jawel te shoppen maar geen babyspullen. Mn twee kanjers moeten wel nodig in het nieuw gehesen worden, en ik heb zin om lekkere maskertjes en badschuim te kopen, ben een beetje down en dat werkt altijd erg goed
ach we hebben allemaal zon manier.. en ik ben heel rustig hoor. maar zag dat er commantaar was. dus reageerde ik daar even op. zoals mizzy al zei, ieder uit het anders elke cyclus die ik verder ben ziet prenatal me weer verschijnen (oke dat was een grapje)..
Als je straks zwanger bent, zijn er vast weer allemaal leuke dingetjes en kleertjes die je toch ook wilt hebben dus Prenatal ziet jou vast graag langs komen Vind het trouwens een erg leuke winkel.......gewoon heerlijk
goed dat van mij was dus geen commentaar.. ik heb ook niet 1x gezegt dat iemand raar of wat dan ook is dat ze alvast spullen koopt. Ik heb alleen gevraagd hoe jullie je er dan bij voelen als je alles ziet en nog niet zwanger bent.. ik heb dus ook niet gezegt dat jullie geen gevoel hebben ofzo.. Ik snap niet waarom er zo'n enorme ophef is over een vraag.. ik heb toch niet gezecht dat ik het belachelijk vind. Laat mensen gewoon in hun waarde. ik doe dat bij jullie, doe dat dan ook bij mij..
Heeeee shopaholic's pris- Haha je had al zoveel gekocht dat er nu niks meer in de beeb kamer past? wat kocht jij voor kleurtjes? Mizzy- Nou precies, vind groen een geweldig kleurtje, we hebben ook dat lieve groen, en echt kanl groen Happygirl- ahhh wat een lieve badset! die buikbanden zijn ook geweldig! Mir- ik had jou topic ook al gezien, niet echt leuke reacties werden er daar gegeven! Nu heb je je lotgenoten gevonden haha! Kan de link niet openen.......vertel wat is een funkybox? Blackbird & lydia- ieder zijn eigen mening hierover. Wij vinden het nou eenmaal leuk om baby spullen te shoppen. En net zoals happygirl zegt, lukt het echt niet om zwanger te worden dan kun je er toch iemand anders blij mee maken?!! er wordt altijd zo negatief gereageerd op vrouwen die al shoppen voor dat ze zwanger zijn, dat snap ik niet...... de babykleertjes kunnen niets aan een negatieve test doen, dus waarom verscheuren? Hon heeft groot gelijk, je spaart ook spullen voor je uitzet, dus waarom zou dit met babyspullen niet kunnen? het mag dan wel niet hetzelfde zijn, maar het komt op hetzelfde neer!! hon- ECHT????? hoe kwam je mams daar ineens zo bij?? Heb je je er wel goed weten uit te lullen of?? Nou we wachten het af hoor meid, we zien de foto's vanzelf verschijnen, ben wel heeeel erg benieuwd!! G89- dit is natuurlijk ieder voor zich! jij wil graag eerst een kloppend hartje horen voordat je spulletjes gaat kopen, maar wij doen het nu al. Ik heb het idee dat jullie denken dat er kamers vol staan bij de meiden die graag babyspullen kopen...... als je wat ziet neem je het mee, daar is toch niets mis mee?? het wordt een beetje uit zn verband gerukt, op deze manier. Ik loop ook niet dag in dag uit door de babywinkels heen te sneupen, maar als ik in de stad ben, ik zie iets leuks dan wil ik het gewoon mee nemen!! hbbeestje- Ahhhh jij hebt veel......... Geweldig Nou inderdaad waarom wachten...... Mizzy- Ben het volkomen met je eens, een maskertje doet wonderen hahaha!! Je hebt me op een idee gebracht. dankjewel! Inderdaad prenatal is een hele leuke winkel, ik kan me er zo de hele dag wel vermaken haha!! Vanmiddag ga ik met mams de stad in, laten we hopen dat we niks tegen komen hihi!! Liefs van perry
moest ff dit topic lezen toen ik de titel zag.. ik werd onverwachts zwanger dus had niet dat gevoel van ervoor kopen maar begrijp het wel.. mn zoontje is nu bijna 5 maand en heb al een fietsje voor um gekocht een groene van kawasaki met spatbordje te schattig gewoon ..
ik zou er niet te veel op in gaan, anders dwalen we erg Off-topic. commantaar kan je ook anders opvatten zoals : Toelichting op een tekst waarmee een algemeen referentiekader en de noodzakelijke kennis van zaken wordt gegeven aan een (moderne) lezer om die tekst zo goed mogelijk in zijn historische context te begrijpen. Daarbij maakt men gewoonlijk onderscheid tussen twee typen commentaar. In de eerste plaats geeft men commentaar op de gehele tekst. Hierbi Gevonden op http://www.dbnl.org/tekst/bork001lett01/ Maar ik voel me gewoon zwanger als ik dingetjes koop .. ze zeggen dat het het beste is dat als je je al zwanger voelt dat je dan eerder zwanger bent hahaha
ik vind het totaal NIET t zelfde uitzet kopen of baby kleren kopen maar goed... als je zo (dom) denkt.. prima ! en ik voel me zwanger als ik dingen koop ... :S .... tja.. schijnzwanger ofwa ?!?! achhh ja moeten jullie ook lekker zelf weten
Lydia vind je het nodig om hier iedereen de grond in te boren? als je niks zinnigs te vertellen heb snap ik niet waarom je hier reageerd!! even de titel beter lezen!!!