Meiden ik heb net zo iets leuks gekocht!!!!!!!!! Een babyboek, van winnie de pooh (dan winnie de pooh in het klein) Zo lief met teigertje en knorretje hihi! De eerste bladzijdes kkun je de zwangerschap bij houden, de eerste dag van het kindje beschrijven echt zo leuk! en verderop kun je foto's plakken! Ik zag 'm en wou eerst nog doorlopen, maar toch gekocht hihi!! Geen spijt Zal straks foto's plaatsen, eerst even eten! Xxx
waarom ontstaat er zovaak ruzie op alle onderwerpen, als je niks met het onderwerp hebt reageer dan niet! Ik vind het geweldig om dingen te kopen voor de baby en inderdaad bij mij geldt ook wat heb ik nog niet, dat is alleen de babykamer hahahaha wat ook erg leuk is dat boek: Kraambezoek boek van Paulien Oud en je hebt daar ook nog van 9maandenboek en 1e jaar boek, die laatste 2 ga ik vragen maar de eerste heb ik zelf al gekocht, echt erg leuk om allemaal bij te houden en je kan er foto's inplakken (boek heb ik ook gekocht doordat hij hier werd aangeraden door iemand anders, ideaal dit forum)
happygirl- die boeken zijn lief zeg! Kun je die gewoon bestellen op internet? Haha inderdaad ideaal he dit forum
zoo mupkes, wat hebben jullie wat afgekletst!! Leuk dat we zoo veel aandacht krijgen van mensne *lol* Staan we nogal erg in het middel punt *maakt een buiging* Perry; een vriendin van me had gestuurd; wanneer krijgt jesse eens een vriendje? Over hyves.. pff doos. dus ik vlug verwijderd stuurt ze nog een bericht; ligt dat rode Bjorn Borg shirtje nog in de badkamerkast.. grr.. en dat had mn moeder gelezen dus zodoende ik wil ook zon boekje Happygirl; ik vind dat boekje wat jij laat zien ook erg leuk Hier niks meer gekocht.. gewoon lekker gewerkt vandaag! Alsje zwanger ben mag je dan wel in de sauna? ga 2 mrt met vriendinnen naar een beauty salon ja zon soort welness dag.. met sauna enz.. weet natuurlijk nog niet of het zo is.. nog eventjes wachten Enne lydia; ons dom noemen maakt jou niet beter hoor.. laat ons lekker doen wat wij willen! Flikker op zeg! Volgens mij vind je ons erg intresant want je geeft ons nogal wat aandacht *** Fijne avond schattiesss knuff
hon, agh dat is niet slim haha gelukkig heb je jezelf er weten uit te lullen, haha! Jaa leuk dat soort boekje he, kun je je hele zwangerschap bij houden, leuk voor later Ik heb wel is gehoord, dat je tijdens zwangerschap niet in de sauna mag maar of het waar is?? ik heb eigenlijk geen idee.... Schattie bijna testen ben zo onwijs zenuwachtig voor je!! Die duimen van mij blijven maar draaien... hihi!! (; happygirl, okeeey leuk leuk! er zit hier ook een brun dus dat komt mooi uit hihi!!
perry; haha ben zoo benieuwt.. heb niet echt het gevoel dat het raak is ofzo.. mjaa.. mn moeder mog het helemaal nog niet weten!! grr anders is het toch geen verrassing meer?? hoe gaat het met jou?? knuff
het is inderdaad leuker als het een verrassing is, maar mn moeder en oma weten al dat we bezig zijn, de rest niet en die ga ik het ook niet meteen vertellen als het raak is, ze mogen lekker wachten vertel je het je moeder wel zodra je zwanger bent of wacht je dan ook nog even?
hon- dat kan natuurlijk een goed teken zijn, het is even afwachten meid!! voor je het weet zijn die daagjes alweer om Haha nee natuurlijk niet, het moet zeker weten een verassing blijven! Hier gaat het goed hoor! lekker rustig, zo fijn! verder gaat het ook goed bij jou? Knufffff
happygirl, dat is grappig, mijn mams & oma weten ook dat wij bezig zijn, haha! dat zijn ook de enigste, ik denk als het bij ons raak is, het echt niet voor me zou kunnen houden, zou het denk ik het liefst van de daken willen SCHREEUWEN haha
perry; hier gaat alles ook goed hoor! gewoon zijn gangetje! wanneer gaan we date/ :d happy; ik weet nog niet, denk dat ik mn mond niet kan houden maar wil eigenlijk wachten tot ik de erste echo gehad zou hebben.. mjaa eerst zwanger worden haha knuff
mooi zo We moeten maar effe een datumpje prikken denk........hihi Wanneer show je je buikbandje ? haha!
hey dames mag ik jullie mening vragen Vandaag was mijn nod dag,maar ben gisteren toch geworden. ik heb al sinds mijn eisprong klachten,je kent het wel, steken misselijkheidsvlagen gevoelige borsten. maar nu heb ik dus ook dat mijn temp nog hoog is, zit de hekle week al tussen de 37.5 en de 38.0. Nu ben ik vandaag na de ha geweest om urine in te leveren en wat denk je blaasonsteking. daar heb ik nu een antibiotica voor, maar nog blijft mijn temp op dit moment 37.7 ook ben ik maar lichtje ongesteld minder heftig. mijn gevoel zegt echt dat het raak is. twee dagen geleden voor het laast getest en natuurlijk negatief. Wat denken jullie als jullie mijn verhaal zo zien. x chantal
oooh erg he? dat die er nog niet opstaat.. maar foto camera ligt boven.. en heb nu echt geen kracht om die te halen ga ook lekker naar mn bed morgen weer een lange dag bleh dat gekke valentijn! moet ik nu extra uren voor draaien grrr (lees; ben bloemiste) Slaap lekker mupkes knufff
He meid, Heb je de huisarts niet om raad gevraagd? De symptomen van blaasontsteking kunnen erg lijken op een zwangerschap, (dit hoor je vaker). Misschien even afwachten, en er toch nog een testje tegenaan gooien. Maar als ik jou was zou ik er niet al te veel over nadenken, wat betreft je symptomen, je maakt jezelf echt helemaal gek hoor! 'Mijn duimen draaien voor je hoor! Laat je wat weten als jezelf iets meer weet?? Xxxx