lalallalaa lydia flikkert echt niet op hoor .. mag gewoon mn mening geven en tja .. als die niet in jullie straatje past.. jammer dan succes met zwanger worden want van shoppen ( moet je helaas teleurstellen ) word je echt niet zwanger hhahaha
Ik vind een kloppend hartje inderdaad belangrijker dan een kamer vol baby spullen, zonder baby! Ieder natuurlijk voor zich zoals je dat zegt... maar ieder voorzich betekend ook ieder een eigen mening!
Ik snap niet wat jullie hier doen, als er toch alleen maar negatief gereageerd kan worden!! open zelf dan een topic en uit je daar, maar laat het hier gewoon gezellig blijven voor de meiden die wel graag babyspullen willen kopen!!!!
Haha, dat zal die van mij (ongeacht of t een jongen of meisje is) ook krijgen! Want mama rijdt op een ECHTE groene kawasaki, zo'n 750cc racemonster Kan echt smelten als ik sommige kinderkleertjes zie! We zijn net begonnen aan een fiske renovatie (nieuw oud huisje gekocht) en aan het eind van de zomer hoop ik met de kinderkamer te beginnen. Langzaam aan wil ik alles bij elkaar sprokkelen. Door mn peukengeld in een pot te stoppen zal ik tegen die tijd 1000 euro hebben gespaard. Leuk voor de inrichting! Kleertjes koop ik (nog) niet, maar misschien komt daar binnenkort ook wel verandering in als ik weer eens een keer ga shoppen (houd niet zo van shoppen, maar af en toe moet t wel gebeuren!) Natuurlijk zal het moeilijk zijn als het niet wil lukken, maar dat hoeft niet te betekenen dat je niet mag dromen, toch? PS. als je er niet op in gaat, is de lol er snel af hoor...
Dat is ook weer jou mening! prima als er zo over gedacht wordt maar wat doen jullie hier dan??? Dit is het laatste wat ik eraan vuil maak!
Ps; Perry, Mijn eerste bericht was ( als je het gelezen hebt ) dat ik ook baby spullen heb, maar dat ik het nu na mijn mk niet meer zou doen, voordat ik een kloppend hartje gehoord hebt. Ik vond jou reactie naar mij toe nogal negatief, terwijl mijn berichtje niet negatief was, aangezien ik zelf ook baby spullen heb, maar het niet koop!!
voor jou erg begrijpelijk, daarvoor alle respect, maar laat de meiden die WEL spullen kopen ook in hun waarde.
Heb je ergens gelezen, dat ik meiden die het WEL kopen niet in hun waarde laat? IK zou het niet doen! Ik heb niet het niet over meiden die het wel doen!
dat deed je nu dus wel haha ik zal ermee ophouden meningen meningen meningen ! veel succes met van alles kopen en nou nog zwanger worden