Nou zeg! Het kan volgens mij wel met iets meer respect naar elkaar. Graag vanaf nu gezellig meekletsen of niet meekletsen. Een hangslotje is zo geplaatst maar een beetje kinderachtig toch? Elmo
Das stiekem toch nog een reactie die nergens toe doet. Graag ontopic nu. Laat wat geweest is lekker voor wat het is. Wel zo gezellig.
daarstraks bij de zeeman voor mn grote mannetjes wezen kijken, 2 leuke blousjes gezien (en gekocht) en toen zag ik hele lieve rompertjes liggen met pooh, en teigetje en knorretje... zo lief...dus maar een rompertje met pooh (was unisex) en teigetje was echt blauw-wit. helemaal blij mee hihi
Wat lief hihi!! de zeeman heeft sowieso altijd lieve en leuke kleertjes. Jou dag is weer helemaal goed! haha Heb je een foto van de rompers? lijkt me leuk!
trouwens wisten jullie dat het nog verdomd moeilijk is om leuke lakensetjes te halen voor een schappelijke prijs??.. bij zeeman hebben ze wel molton hoeslakens! misschien een tip
hbbeestje ja inderdaad! Zeeman heeft ze ja, ook wibra heeft hele leuke lakensetjes voor een schapelijke prijs Heb ook al is op internet gezocht maar ook niet veel kunnen vinden.... Oh ja ikea heeft ze ook
nounou weer een hoop gekletst hiero ik heb inderdaad ook alle molton en onderlaken van de zeeman. Trouwens alles wat ik koop is in de aanbieding of goedkoop, de dure dingen koop ik later wel, maar als het in de aanbieding is kan in het niet laten liggen, want straks heb ik het nodig en dan is het niet in de aanbieding, is toch zonde
Happygirl nou precies! de dure dingen kunnen altijd nog... Daarom is het ook zo zonde om de koopjes te laten liggen in de winkel haha!!
hee damaes! Hier ben ik weer! weer een lekkere werkdag gehad!! Nou, gezellig hier hoor!!... Leuke opmerkingen etc.. mjaaa vraag maar wat ik erom geef mensen blijven om aandacht vragen Hoe gaat het met julllie meiden?? Liefs xx
Ohnee... dat had je nou NIET moeten zeggen! Ben een teigetje fan!!! Dat soort dingen, zelfs ik (nog maar net gestopt met de pil en er eigenlijk nog helemaaaaal niet mee bezig) zou daar voor smelten... zucht.......... Nee, ik ga morgen niet naar de zeeman!!!
Moppie, wedden dat jij naar de zeeman gaat morgen haha!!! Je laat het wel weten he....hihi Nou hon wat geef jij erom?? haha lekker gewerkt meissie??
Hahaha, nee ik ga naar mn nieuwe huisje om nog wat sloop en breekwerk te verrichten. Afleiding! Maar maandag ga ik wel kijken ja
Ik heb het idee dat ik me eisprong heb gehad, heb 2 dagen af en toe steken en soort pijn in mn buik. Ik heb echt geen idee hoe zoiets voelt, en mn cyclus heb ik ook geen idee van helaas. Verder heb ik slecht nieuws mbt nieuwbouwhuis, niet ingeloot, kijkers van onze flat gaan toch voor die andere, dus ik heb besloten dat ik vandaag mezelf weer vrolijk ga shoppen. Zei gisteren al tegen mn man dat ik weer iets nieuws ga kopen voor de baby en dat vond hij goed (misschien ff naar de zeeman) haha
Nou ik weet niet of jullie het willen weten, maar het is echt erg wat ik allemaal heb gekocht: muziekmobiel en zo'n op de grond lig apparaat van woezel en pip, vond ik zoo leuk en ik had nog geen kadootje voor mn verjaardag uitgezocht van mijn man - rompertje zeeman - pakje met slofjes en mutsje bij prenatal - roze pakje met girl - waarom?? geen idee ik ben er helemaal blij mee!
leuk topic! Ik heb uiteindelijk nooit iets gekocht voor ik zwanger werd... en tijdens mijn zwangerschap ben ik ook pas begonnen na de 20 weken echo & dan nog steeds erg rustig aan. Maar dat was ook meer een beetje praktisch... konden hier en daar dingen overnemen van mensen en we wonen niet zo groot, de ruimte was er dus ook niet naar om alles te verstouwen. Nu moeten over alle babyspullen heenstappen, want ondertussen ben ik echt een shopaholic. Nog even volhouden... want het grotere huis zit nu ook in de pijplijn... koopcontract getekend, nu nog even de levering!