Shopaholic & zonder baby

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Perry, 8 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linda2708

Linda2708 Nieuw lid

10 dec 2009
    4
    0
    0
    Medischsecretaresse
    Heerenveen
    waar heb je die shirts made in Holland vandaan??

2. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    hee dames!!

Perry; helemaal niks :p vandaag inderdaad lekker gewerkt :D valentijnsdag dus lekker druk:D heb jij nog wat gedaan??

Linda; gewoon in de lief! winkel.. in alle kleuren.. :D gaaf he? :D

happy; aaah ik vind dat setje geweldig :D je heb je eigen lekker laten gaan :D leuk hoor!! :d Voor de rest alles goed??

Liefsxx

3. Mizzy1982

Mizzy1982 Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.660
    1
    0
    Oudenbosch
    wat een mooie en leuke spullen zijn er weer voorbij gekomen. ik zag vanavond bij de ikea een hele warme lieve babydeken van katoen...echt zooo zacht. maar heb m toch laten liggen. had andere dingen nodig die even voorrang hadden.:D

4. Happygirl86

Happygirl86 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    2.318
    0
    36
    Provincie Utrecht
    Hier alles goed, ik denk dat ik nu ong 14 dgn moet afwachten en dan kan testen, als ik denk dat het mn eisprong is, dan heb ik hem gehad ;) en bij jullie alles ok? hoelang is bij jullie de wens voor een kindje er al?

5. Happygirl86

Happygirl86 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    2.318
    0
    36
    Provincie Utrecht
    ach joh, ik zou denken een dekentje meer of minder maakt ook niet uit ;) alsie leuk is kanie er best bij :p maar ja, zo heb je nog wat op je lijstje staan voor de volgende keer!

Ik wilde ook naar Ikea maar manlief wilde niet, hij heeft mij beloofd volgende week :D vind het zo'n geweldige winkel, alleen al om gewoon doorheen te lopen ;)

6. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    hee hee!!

Hier ook alles goed hoor!! gewoon zijn gangetje!! :D

uhm die is er al een jaar.. maar heb lange cyclussen dus zit nu in ronde 10.. en bij jullie? ik heb wel 8 rondes een onregelmatige cyclus gehad.. dus tel de laatste 3 rondes pas voor de echhie ;)

Liefs xx

7. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    inderdaad mizzy, dat ene dekentje maakt dan toch ook niet uit ;) ag weer een reden om teruig te gaan:p

ik vind ikea ook superr leuk :D:D

xxx

8. Happygirl86

Happygirl86 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    2.318
    0
    36
    Provincie Utrecht
    Mijn wens is er al heel lang maar op 1 of andere manier durfde ik nooit te stoppen met de pil :S het enige wat ik altijd wilde is moeder worden al van kleins af aan :) dus hopelijk gaat dat ook gebeuren, we wachten wel af, zitten nu in ronde 3.

9. Mizzy1982

Mizzy1982 Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.660
    1
    0
    Oudenbosch
    hahahaha, dat dekentje wat ik had gezien is nieuw dus voorlopig nog wel bij ikea. weten jullie dat trouwens, mag je ook een polyster dekentje voor baby's gebruiken? want ikea heeft een boel leuke maar allemaal polyester en daardoor twijfelde ik.

vandaag trouwens met lieffie naar prenatal geweest lekker rond geneusd en een onwijs lief Nijntje rompertje gekocht en wat kleine kleerhangetjes. Bij coolcat trouwens 2 shirts voor mn grote mannetjes gekocht. :D

10. Fairytale

Fairytale Niet meer actief

Heey

Wat leuk dat jullie al spulletjes hebben gekocht!
    en er zitten echt leuke dingen tussen!
    Ik zelf heb nog maar 1 rompertje haha..
    8)

11. Mizzy1982

Mizzy1982 Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.660
    1
    0
    Oudenbosch
    wat voor rompertje heb je?
    Het is idd zoooo leuk allemaal, echt verslavend gewoon.

12. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    aaah check de hans textiel super die shirtjes!! :d

13. Supernurse

Supernurse Fanatiek lid

16 aug 2009
    1.837
    0
    0
    hoi
    Lees even mee met dit topic.
    Ben zelf al een tijdje bezig om zwanger te worden, helaas nog zonder resultaat en ik kan mij ook bijna niet inhouden. Gelukkig is mijn schoonzusje in verwachting en kan ik daardoor leuke babyspullen kopen. Kan niet wachten om dat voor mijn eigen baby te kopen.

14. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Hier sinds kort wel een baby, maar even een foto van de belachelijke lading kleding en zooi die ik al had verzameld voordat ze er was...

Dit was trouwens toen ik ongeveer 10 weken zwanger was...

15. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    En dit is nu....had even alles van maat 62 en 68 op bed gelegd om uit te zoeken. Stond er zelf van te kijken...

hoop dat jullie me vergeven dat ik eigenlijk niet in dit topic thuishoor, maar ik zag shopaholic en dat ben ik echt zoooo erg...

16. Vlinder24

Vlinder24 Fanatiek lid

24 feb 2010
    1.372
    3
    38
    Wat ik tot nu toe heb is alleen een rompertje (maat 50/ 56) met papa is de aller aller allerliefste

En een speentje met de tekst papa is the best..

Deze heb ik beide gisteren aan mijn vriend gegeven, hij vond het zo leuk :) Alleen keek hij wel verbaasd dat in dat kleine rompertje een babytje zou passen, maar volgens mij is maat 50/ 56 niet eens in de kleinste ;)

Nu maar hopen dat ik volgende week een positieve test in handen heb :)

17. Mizzy1982

Mizzy1982 Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.660
    1
    0
    Oudenbosch
    Nou idd je kan er wel wat van betreft shoppen hoor! wauw!! hihi

@vlindertje: spannend meis, duim voor je en voor alle andere meiden ook. Zo'n rompertje is ook lief, en idd zeker als ze net geboren zijn zit 50 vaak nog erg ruim

18. Vlinder24

Vlinder24 Fanatiek lid

24 feb 2010
    1.372
    3
    38

Hihi, lijkt me zo schattig! Hoop echt dat het raak zal zijn :)

19. Supernurse

Supernurse Fanatiek lid

16 aug 2009
    1.837
    0
    0
    waar kun je zo'n rompertje kopen met een tekst over papa is de allerliefste erop. Dit lijkt mij erg leuk om kado te geven als ik een positieve test heb.

20. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Prenatal volgens mij.

Ik heb een draagdoek (tweedehands overgenomen, spotprijsje en kon het niet laten) een slaapzakje (idem) en drie romperjes maar daar komen de teksten "opa en oma zijn lief" (2x) en "mijn tante is stoer" op te staan als ik zwanger ben. Oh en ik heb gratis slabjes aangevraagd van VSM. In knalkleurtjes met leuke teksten als "kijk zonder handjes!" en "alsof jij vroeger alles lekker vond" en "oei ik knoei". Maar die waren gratis dus dat telt niet ;)

Deel Deze Pagina